Ook geweest Vrijdag en Zaterdag. Blauwe engel ging vanmorgen 8 uur dicht. Toen zijn we naar de Santana geweest. Wat een tent is dat zeg. Alleen maar pooiers en hoeren daar binnen manquote:Op zondag 13 mei 2007 20:12 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nee, was vrijdag wel in de Blauwe Engel
Schrijf er een boek over.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:41 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ook geweest Vrijdag en Zaterdag. Blauwe engel ging vanmorgen 8 uur dicht. Toen zijn we naar de Santana geweest. Wat een tent is dat zeg. Alleen maar pooiers en hoeren daar binnen man![]()
Gister avond wel gelachen zeg. Ik stond te pissen in de 3 gezusters. 3 lui begonnen Heerenveen dingen te zingen. En toen kwam er opeens een Jood zich mee bemoeien. Hij zat altijd in het uitvak en weet ik het allemaal. Zo'n gast die er toen net aan kwam lopen hoorde dat. Dus hij naar de Jood.... "hey ben jij een Jood?" "ben jij een viese tyfus jood?". Die jood had de schrik goed te pakken, en hij zat maar... "wat maakt het uit?" "Ja ik ben en jood, maar wat maakt het uit?" Gast scheet in zijn broek van de angst dat hem wat aangedaan werd.
Ik was wel in mijn eigen wereld die avond ja, maar ik kan dat me toch nog wel voor de 100% herinneren.quote:
Vond het opzich best mooi. Gast komt met stoere praatjes aanzetten dat hij in het uitvak zat enzo, en 2 tellen later schijt hij in zijn broek van angst. Zal er niet raar van opkijken als het een 410er wasquote:
Whehehe. Normaal gesproken kan je er in Groningen nog wel fatsoenlijk voor uitkomen dat je voor Ajax bent, maar op zaterdag wanneer al die oosterparkers in de stad rondhangen kan je beter je bek daarover houden. Ik vind het zaterdag sowieso niet echt gezellig in de stad. Vooral in de poelestraat lopen er een hoop debielen rond.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:41 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ook geweest Vrijdag en Zaterdag. Blauwe engel ging vanmorgen 8 uur dicht. Toen zijn we naar de Santana geweest. Wat een tent is dat zeg. Alleen maar pooiers en hoeren daar binnen man![]()
Gister avond wel gelachen zeg. Ik stond te pissen in de 3 gezusters. 3 lui begonnen Heerenveen dingen te zingen. En toen kwam er opeens een Jood zich mee bemoeien. Hij zat altijd in het uitvak en weet ik het allemaal. Zo'n gast die er toen net aan kwam lopen hoorde dat. Dus hij naar de Jood.... "hey ben jij een Jood?" "ben jij een viese tyfus jood?". Die jood had de schrik goed te pakken, en hij zat maar... "wat maakt het uit?" "Ja ik ben en jood, maar wat maakt het uit?" Gast scheet in zijn broek van de angst dat hem wat aangedaan werd.
Maar kom je wel eens in de Santana?quote:Op zondag 13 mei 2007 20:49 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Whehehe. Normaal gesproken kan je er in Groningen nog wel fatsoenlijk voor uitkomen dat je voor Ajax bent, maar op zaterdag wanneer al die oosterparkers in de stad rondhangen kan je beter je bek daarover houden. Ik vind het zaterdag sowieso niet echt gezellig in de stad. Vooral in de poelestraat lopen er een hoop debielen rond.
Doordeweeks is het inderdaad een stuk leuker, maar ik geloof dat dit niet echt ontopic isquote:Op zondag 13 mei 2007 20:49 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Whehehe. Normaal gesproken kan je er in Groningen nog wel fatsoenlijk voor uitkomen dat je voor Ajax bent, maar op zaterdag wanneer al die oosterparkers in de stad rondhangen kan je beter je bek daarover houden. Ik vind het zaterdag sowieso niet echt gezellig in de stad. Vooral in de poelestraat lopen er een hoop debielen rond.
Nee nooit. En wat ik van jou hoor lijkt het nog erger dan de Rumba, en daar kom ik nooit meerquote:
2 nachten super goed naar m'n zin gehad. Die sluitingstijden daar zijn erg rlx. De vrouwtjes zijn er ook niet verkeerdquote:Op zondag 13 mei 2007 20:51 schreef S-Two het volgende:
[..]
Doordeweeks is het inderdaad een stuk leuker, maar ik geloof dat dit niet echt ontopic is.
Babel heeft 1 goed actie gehad en voor de rest was het weer prut. Paar keer ook goed te horen hoe Davids tegen hem tekeer ging.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:26 schreef Wooldoor het volgende:
Complimenten aan stekelenburg wat heeft die kerel ons een paar keer geweldig gered en vooral op die pegel van Alves.
Babel eindelijk weer eens zijn oude niveau.
Ogararu wordt denk ik net als Grygera rustig en weinig opvallend in het eerste jaar maar doorbrekend in het tweede als robuste centrumverdediger.
Vandaag Ajax in vorm en Az was echt niets ze waren bijzonder lucky.
Vismarkt...quote:Op zondag 13 mei 2007 20:53 schreef S-Two het volgende:
Waar zit Santana eigenlijk?
In het steegje naast De Beurs (dus niet Folkingestraat) op de Vismarkt aan de AH kant.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:57 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Vismarkt...
Echt, ik raad het je af. Wat een volk loopt daar rond zeg. Allemaal pooiers met hoeren. Als je gratis coke moet hebben, moet je daar naar binnen gaan. Een paar keer met je bankpasje over de pooltafels vegen en je hebt zo een gram bij elkaar![]()
maar we gaan volgens mij teveel offtopic
Spoorloos verdwenenquote:Op zondag 13 mei 2007 21:05 schreef Mr.Mills het volgende:
Iemand SCH nog gezien?
quote:Op zondag 13 mei 2007 21:21 schreef SCH het volgende:
Gefeliciteerd trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |