abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49342442
quote:
Op zondag 13 mei 2007 20:12 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Nee, was vrijdag wel in de Blauwe Engel
Ook geweest Vrijdag en Zaterdag. Blauwe engel ging vanmorgen 8 uur dicht. Toen zijn we naar de Santana geweest. Wat een tent is dat zeg. Alleen maar pooiers en hoeren daar binnen man
Gister avond wel gelachen zeg. Ik stond te pissen in de 3 gezusters. 3 lui begonnen Heerenveen dingen te zingen. En toen kwam er opeens een Jood zich mee bemoeien. Hij zat altijd in het uitvak en weet ik het allemaal. Zo'n gast die er toen net aan kwam lopen hoorde dat. Dus hij naar de Jood.... "hey ben jij een Jood?" "ben jij een viese tyfus jood?". Die jood had de schrik goed te pakken, en hij zat maar... "wat maakt het uit?" "Ja ik ben en jood, maar wat maakt het uit?" Gast scheet in zijn broek van de angst dat hem wat aangedaan werd.
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
pi_49342582
Sterke verhalen
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_49342620
quote:
Op zondag 13 mei 2007 20:41 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Ook geweest Vrijdag en Zaterdag. Blauwe engel ging vanmorgen 8 uur dicht. Toen zijn we naar de Santana geweest. Wat een tent is dat zeg. Alleen maar pooiers en hoeren daar binnen man
Gister avond wel gelachen zeg. Ik stond te pissen in de 3 gezusters. 3 lui begonnen Heerenveen dingen te zingen. En toen kwam er opeens een Jood zich mee bemoeien. Hij zat altijd in het uitvak en weet ik het allemaal. Zo'n gast die er toen net aan kwam lopen hoorde dat. Dus hij naar de Jood.... "hey ben jij een Jood?" "ben jij een viese tyfus jood?". Die jood had de schrik goed te pakken, en hij zat maar... "wat maakt het uit?" "Ja ik ben en jood, maar wat maakt het uit?" Gast scheet in zijn broek van de angst dat hem wat aangedaan werd.
Schrijf er een boek over.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  zondag 13 mei 2007 @ 20:46:59 #154
162089 MaxC
Ajax!
pi_49342630
Best kansloos
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_49342651
quote:
Op zondag 13 mei 2007 20:45 schreef BB-boy het volgende:
Sterke verhalen
Ik was wel in mijn eigen wereld die avond ja, maar ik kan dat me toch nog wel voor de 100% herinneren.
pi_49342700
quote:
Op zondag 13 mei 2007 20:46 schreef MaxC het volgende:
Best kansloos
Vond het opzich best mooi. Gast komt met stoere praatjes aanzetten dat hij in het uitvak zat enzo, en 2 tellen later schijt hij in zijn broek van angst. Zal er niet raar van opkijken als het een 410er was
  zondag 13 mei 2007 @ 20:49:48 #157
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_49342739
quote:
Op zondag 13 mei 2007 20:41 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Whehehe. Normaal gesproken kan je er in Groningen nog wel fatsoenlijk voor uitkomen dat je voor Ajax bent, maar op zaterdag wanneer al die oosterparkers in de stad rondhangen kan je beter je bek daarover houden. Ik vind het zaterdag sowieso niet echt gezellig in de stad. Vooral in de poelestraat lopen er een hoop debielen rond.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_49342770
quote:
Op zondag 13 mei 2007 20:49 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Whehehe. Normaal gesproken kan je er in Groningen nog wel fatsoenlijk voor uitkomen dat je voor Ajax bent, maar op zaterdag wanneer al die oosterparkers in de stad rondhangen kan je beter je bek daarover houden. Ik vind het zaterdag sowieso niet echt gezellig in de stad. Vooral in de poelestraat lopen er een hoop debielen rond.
Maar kom je wel eens in de Santana?
  zondag 13 mei 2007 @ 20:51:04 #159
82589 S-Two
barba macacu
pi_49342785
quote:
Op zondag 13 mei 2007 20:49 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Doordeweeks is het inderdaad een stuk leuker, maar ik geloof dat dit niet echt ontopic is .
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  zondag 13 mei 2007 @ 20:52:24 #160
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_49342822
quote:
Op zondag 13 mei 2007 20:50 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Maar kom je wel eens in de Santana?
Nee nooit. En wat ik van jou hoor lijkt het nog erger dan de Rumba, en daar kom ik nooit meer

Goed, dat was het laatste offtopic geblaat vanuit mijn kant
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_49342842
quote:
Op zondag 13 mei 2007 20:51 schreef S-Two het volgende:

[..]

Doordeweeks is het inderdaad een stuk leuker, maar ik geloof dat dit niet echt ontopic is .
2 nachten super goed naar m'n zin gehad. Die sluitingstijden daar zijn erg rlx. De vrouwtjes zijn er ook niet verkeerd
  zondag 13 mei 2007 @ 20:53:32 #162
82589 S-Two
barba macacu
pi_49342860
Waar zit Santana eigenlijk?
pi_49342954
quote:
Op zondag 13 mei 2007 20:26 schreef Wooldoor het volgende:
Complimenten aan stekelenburg wat heeft die kerel ons een paar keer geweldig gered en vooral op die pegel van Alves.

Babel eindelijk weer eens zijn oude niveau.
Ogararu wordt denk ik net als Grygera rustig en weinig opvallend in het eerste jaar maar doorbrekend in het tweede als robuste centrumverdediger.

Vandaag Ajax in vorm en Az was echt niets ze waren bijzonder lucky.
Babel heeft 1 goed actie gehad en voor de rest was het weer prut. Paar keer ook goed te horen hoe Davids tegen hem tekeer ging.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_49342976
quote:
Op zondag 13 mei 2007 20:53 schreef S-Two het volgende:
Waar zit Santana eigenlijk?
Vismarkt...
Echt, ik raad het je af. Wat een volk loopt daar rond zeg. Allemaal pooiers met hoeren. Als je gratis coke moet hebben, moet je daar naar binnen gaan. Een paar keer met je bankpasje over de pooltafels vegen en je hebt zo een gram bij elkaar

maar we gaan volgens mij teveel offtopic
pi_49343027
quote:
Op zondag 13 mei 2007 20:57 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Vismarkt...
Echt, ik raad het je af. Wat een volk loopt daar rond zeg. Allemaal pooiers met hoeren. Als je gratis coke moet hebben, moet je daar naar binnen gaan. Een paar keer met je bankpasje over de pooltafels vegen en je hebt zo een gram bij elkaar

maar we gaan volgens mij teveel offtopic
In het steegje naast De Beurs (dus niet Folkingestraat) op de Vismarkt aan de AH kant.
pi_49343236
Zo. Alves onzichtbaar, Sneijder weer erg goed en KJH die 'gewoon' 2x scoort. AZ moet lukken, al is het met pingels.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  zondag 13 mei 2007 @ 21:05:46 #167
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_49343287
Iemand SCH nog gezien?
  zondag 13 mei 2007 @ 21:06:38 #168
82589 S-Two
barba macacu
pi_49343318
Oh die Santana, dat poolcentrum, daar heb ik paar keer gepooled, best lache.. Maar goed, Ajax!
pi_49343643
quote:
Op zondag 13 mei 2007 21:05 schreef Mr.Mills het volgende:
Iemand SCH nog gezien?
Spoorloos verdwenen

Goede overwinning van Ajax dus. Alves wederom onzichtbaar gemaakt, hoorde dat Vermaelen ijzersterk speelde. Klote van Stam en Davids
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_49343887
quote:
Op zondag 13 mei 2007 21:05 schreef Mr.Mills het volgende:
Iemand SCH nog gezien?
pi_49343898
Gefeliciteerd trouwens
pi_49343913
Ik vond het wel een goede afspraak. Als SCH wint, spamt hij vijf topics vol. Als Ajax wint, laat hij zich hier nooit meer zien.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_49343953
Zei je iets
  zondag 13 mei 2007 @ 21:25:28 #174
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_49344022
Vermaelen en Ogararu hebben wel meesterlijke tackles in huis zeg .
  zondag 13 mei 2007 @ 21:33:49 #175
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_49344335
quote:
Op zondag 13 mei 2007 21:21 schreef SCH het volgende:
Gefeliciteerd trouwens
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')