quote:Op zondag 13 mei 2007 17:45 schreef Houniet het volgende:
Andy: "Tegen AZ, jullie Underdog?"
Henk: "Wij Underdog?? Dat woord kennen Wij niet bij AJAX!"
Eens.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:55 schreef twi het volgende:
---------------------- Stekelenburg ----------------------
Ogararu - Van der Wiel - Vermaelen - Emanuelson
------------- Maduro ------------- Heitinga -------------
Perez ----------------- Sneijder ---------------- Babel
------------------------ Huntelaar -----------------------
ik overdrijf 't ook maar vond het wel ff mooiquote:Op zondag 13 mei 2007 17:51 schreef twi het volgende:
[..]
Ben ik nu raar dat dat me werkelijk geen drol interesseert?
quote:Op zondag 13 mei 2007 17:44 schreef toma het volgende:
interviewer: Zijn jullie de underdog tegen AZ?
Henk: underdog? Dat woord kennen wij niet bij Ajax.
Heerenveen had Ajax terug in maart ook omgekocht. Gaan we Ronaldinho van halen.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:42 schreef versteegrob het volgende:
Ben ik de enige die serieus denkt dat AZ - Twente heeft omgekocht of dat Twente niet wou winnen. Omdat Twente toch geen kans maakt op het hoogste niveau. Verder de blunder van Twente, thuis speelde ze spelcht en een paar niet te missen kansen worden wel gemist.... ik vind het verdacht
Maduroquote:Op zondag 13 mei 2007 17:55 schreef twi het volgende:
---------------------- Stekelenburg ----------------------
Ogararu - Van der Wiel - Vermaelen - Emanuelson
------------- Maduro ------------- Heitinga -------------
Perez ----------------- Sneijder ---------------- Babel
------------------------ Huntelaar -----------------------
Natuurlijk, want Twente wil graag CL voetbal met bijbehorende 9 miljoen euro gegarandeerd mislopen voor een speciaal leentarief bij ome Dirkquote:Op zondag 13 mei 2007 18:42 schreef versteegrob het volgende:
Ben ik de enige die serieus denkt dat AZ - Twente heeft omgekocht of dat Twente niet wou winnen. Omdat Twente toch geen kans maakt op het hoogste niveau. Verder de blunder van Twente, thuis speelde ze spelcht en een paar niet te missen kansen worden wel gemist.... ik vind het verdacht
Ach, AZ koopt ons toch om.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:55 schreef versteegrob het volgende:
Hoor net dat Stam waarschijnlijk wel op tijd fit is maar het is zo kut dat we BEIDE Gabri en Davids missen, zij zijn toch de vechters die heb je nodig op het midden veld. Overdreven dat 2 x geel al gelijk een schorsing is.
serieus?quote:Op zondag 13 mei 2007 19:01 schreef twi het volgende:
Het is wat met Stam. Voor de derde keer zou 'ie naar Studio Voetbal komen, maar door z'n blessure vanavond weer niet te zien
Ten Cate in AD Sportweek:quote:Op zondag 13 mei 2007 17:45 schreef Houniet het volgende:
Andy: "Tegen AZ, jullie Underdog?"
Henk: "Wij Underdog?? Dat woord kennen Wij niet bij AJAX!"
Zou mooi zijn als we Stam missenquote:Ernst spierblessure Dembele nog ongewis
13/5/2007 17:48
AZ tast nog in het duister over de beschikbaarheid van Moussa Dembele tegen Ajax. De spits hield spierletsel over aan het duel met FC Twente.
'Het is te vroeg om daar iets over te zeggen, dus dan kan ik maar beter zwijgen', weigerde trainer Louis van Gaal op de AZ-site vooruit te lopen op de ernst van de hamstringblessure. 'Hij is er alleen wel op tijd uitgegaan, want we wilden geen risico nemen.'
Dembele viel na ruim een half uur uit met een hamstringblessure. Na een spintduel met Edson Braafheid schoot het erin bij de Belgische aanvaller.
Ja.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:42 schreef versteegrob het volgende:
Inderdaad. Donderdag het hele topic volspammen en nu blijft hij weg. Een held voor de wedstrijd dan ook een held na de wedstrijd.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ben benieuwd of de Friese huisnicht nu z'n bek nog laat zien.
Absoluut! Het rendement van De Mul was weer minimaal..quote:Op zondag 13 mei 2007 19:35 schreef Nashje het volgende:
Toppertje hoor die Alves. 2 wedstrijden helemaal onzichtbaar.
Perez moet een basisplaats krijgen trouwens. Zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |