Ben je Amerikaan?quote:Op zondag 13 mei 2007 15:39 schreef Boeskos het volgende:
Ik kijk wel raar op als ik zo'n gozer zie....
quote:Op zondag 13 mei 2007 15:40 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Amerikanen zijn toleranter.
Nederlanders zijn minstens net zo dom, we weten het echter beter te verbergen (althans, dat proberen wequote:Op zondag 13 mei 2007 15:41 schreef mighty_myte het volgende:
amerikanen zijn dom - nederlanders minder dom. ofzo.
JA...en ik ben de kerstman!!!quote:Op zondag 13 mei 2007 15:40 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Misschien is dat wel zoquote:Op zondag 13 mei 2007 15:40 schreef Finder_elf_towns het volgende:
En geen gevoel voor mode. Toen ik in December in de USA was, liepen er gewoon jongens in roze shirts enzo. Het boeit ze gewoon niet, of ze hebben een hele slechte smaak!quote:Op zondag 13 mei 2007 16:09 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Amerikanen hebben gewoon een hele slechte smaak.
Ik denk dat Nederlanders vooral onverschillig zijn totdat ze iets tegenkomen dat ze tegen de borst stuit. Voorbeeld: boerka (ongeacht het waardeoordeel over de boerka zelf). Laat het duidelijk zijn dat onverschilligheid iets anders is dan tolerantie.quote:
quote:Op zondag 13 mei 2007 15:40 schreef Finder_elf_towns het volgende:
In sommige gebieden/steden misschien wel maar aan de andere kant heb je ook heel veel gated communities waar honderdduizenden mensen verplicht worden hun huis zo (aan de buitenkant iig) aan te kleden zoals de buurt het voorschrijft. Da's dan weer veel intoleranter en best raar.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:40 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ze zijn toleranter tegenover mensen die graag met wapens spelen en mensen vermoorden.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:40 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Wat een lillikerd!quote:
In Nederland heb je natuurlijk ook wel welstandscommissies en zulks..quote:Op zondag 13 mei 2007 16:56 schreef Dagonet het volgende:
[..]
In sommige gebieden/steden misschien wel maar aan de andere kant heb je ook heel veel gated communities waar honderdduizenden mensen verplicht worden hun huis zo (aan de buitenkant iig) aan te kleden zoals de buurt het voorschrijft. Da's dan weer veel intoleranter en best raar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |