Sally | zondag 13 mei 2007 @ 15:11 |
Op maandag 7 mei 2007 22:46 schreef WEST het volgende:![]() Na Australie, Maleisie en Bahrain zijn we nu eindelijk weer aanbeland in Europa. Niet in Imola maar in het Spaanse Barcelona strijkt het Formule 1 veld neer voor ronde 4 van het wereldkampioenschap. Kan Lewis Hamilton zijn F1 opmars continueren door wederom een podium te pakken? Wat gaat Alonso voor eigen publiek doen? Wat kan Ferrari doen met Raikkonen en Massa? Op al die vragen komt op 13 mei een antwoord! Voor de uitslagen en statistieken van deze race kijk je natuurlijk op FOK!sport ![]() Barcelona kent een rijke racehistorie welke terug gaat tot begin vorige eeuw. Desondanks is het Circuit de Catalunya pas sinds 1991 toneel van de Grand Prix van Spanje. Voorheen had de organisatie moeite de tribunes vol te krijgen, maar dankzij de prestaties van Fernando Alonso is dat sinds 2005 wel anders. Het circuit is een van de belangrijkere testcircuits tijdens de winter. Aerodynamica is hier het sleutelwoord. Met een goede aerodynamica win je hier het meest van alle circuits op de kalender. Dankzij de schommelende temperaturen passen de omstandigheden van het asfalt zich vrijwel continue aan. De motor wordt gemiddeld belast, maar de paardenkrachten zijn op het rechte stuk van groot belang. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() De eerste race in Barcelona vond plaats in 1991, en was meteen een gedenkwaardige race. Nigel Mansell en Ayrton Senna voeren een legendarisch gevacht als beiden op het rechte stuk, op slechts enkele centimeters van elkaar, zij aan zij rijden. Senna zal later spinnen en als vijfde eindigen, Mansell wint de race. In 1994 is Ayrton Senna er niet meer bij. Nog geen maand voor de Spaanse GP is de Braziliaan dodelijk verongelukt op het circuit van Imola. Damon Hill is nu de aangewezen man bij het team van Williams. Hill weet de race te winnen, een zeer emotioneel moment voor het Williams-team, en de toeschouwers. In 1996 mag Michael Schumacher de hoogste trede van het podium beklimmen. In de stromende regen is de Duitser veel sneller dan de concurrentie, soms wel vier seconden per ronde. De Spaanse GP van 1996 is tevens de eerste overwinning van Schumacher in een Ferrari. In 1998 gaat een periode in, waarin McLaren domineert op het Circuit de Catelunya. Mika Hakkinen weet in 1998, 1999 en 2000 te winnen. David Coulthard eindigt alledrie de keren als tweede. De races waren op zichzelf niet spannend, elk team kende het circuit door en door vanwege de vele testkilometers. In 2001 leek Mika Hakkinnen de dominantie van McLaren voort te zetten. In de laatste ronde moet hij zijn bolide echter aan de kant zetten met een rokende motor. Michael Schumacher greep zijn kans, en doorbreekt de zegereeks van McLaren. In 2002 was Schumacher oppermachtig. Met meer dan dertig seconden voorsprong eindigt hij als eerste. Ook in 2003 en 2004 is de Duitser oppermachtig. Hij wint beide races met een grote voorsprong op de concurrentie. In 2005 gaat de overwinning naar Kimi Raikkonen. In zijn McLaren weet hij de eerste bocht het snelst te bereiken. Er volgt al snel een safety-car periode omdat beide Minardi\'s bij de start zijn blijven staan. Nadat de race wordt hervat rijdt Raikkonen snel weg bij Alonso, die op dat moment tweede ligt. Na de eerste serie pitstops doet Raikkonen het rustig aan, zijn voorsprong is groot genoeg. [afbeelding] David Coulthard start zijn tweehonderdste raceweekend met een zware crash in de kwalificatie en moet de wedstrijd achteraan de grid aanvangen. Aan de voorkant van het veld staan Alonso en Fisichella, met Schumacher en Massa op de tweede startrij. De race wordt een wat oninteressante optocht. Alonso\'s leiding komt niet in gevaar en Michael Schumacher heeft weinig moeite met het verschalken van de tweede plaats van Fisichella, die uiteindelijk als derde finisht. De Spaanse raceleiding neemt een discutabele beslissing door na een spin van Montoya geen safety car in te zetten terwijl de McLaren van het asfalt wordt gehaald, met de rest van het veld dat op slechts meters langsraast. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vrijdag 11 mei 2007 10:00 - 11:30 vrije training 1 14:00 - 15:30 vrije training 2 Zaterdag 12 meil 2007 11:00 - 12:00 vrije training 3 14:00 - 15:00 kwalificatie training Zondag 15 mei 2007 14:00 - Gran Premio de Espana Telefonica 2007 ![]() Zaterdag 12 mei 2007 13:30 - kwalificatie (RTL7) 16:00 - GP2 race 1 (Eurosport 2) Zondag 13 mei 2007 10:00 - GP2 race 2 (Eurosport 2) 12:45 - voorbeschouwing en race (RTL7) ![]() Het Weer in Barcelona Zin om over F1 te chatten? kom dan gewoon naar het irc-kanaal #f1 Zie de IRC FAQ voor meer informatie. deze preview wordt u mede mogelijk gemaakt door Sanger & WEST DeOP is hier te vinden![/sub[sub]] *klopt niet... is F1-nieuwtjes OP....* [ Bericht 0% gewijzigd door Sally op 13-05-2007 15:21:08 (Rest van afbeeldingen ook gefixt) ] | |
-Hans- | zondag 13 mei 2007 @ 15:11 |
Hamilton lekker bezig! ![]() | |
Sally | zondag 13 mei 2007 @ 15:12 |
quote:Al gebeurd!! Hans, doe je nog even een linkje in je post? | |
907 | zondag 13 mei 2007 @ 15:12 |
Hier verder ![]() | |
allsystemshalt | zondag 13 mei 2007 @ 15:12 |
Toyota wat doe je ![]() ![]() ![]() | |
907 | zondag 13 mei 2007 @ 15:12 |
Pitstops! ![]() | |
907 | zondag 13 mei 2007 @ 15:12 |
Heidfeld ![]() | |
D_A | zondag 13 mei 2007 @ 15:13 |
![]() | |
-Hans- | zondag 13 mei 2007 @ 15:13 |
quote:dat heb je super snel gedaan, Sally. ![]() quote:Fixed. ![]() | |
sander89 | zondag 13 mei 2007 @ 15:13 |
Weer -1 | |
907 | zondag 13 mei 2007 @ 15:13 |
Hopelijk geen zwaaitopic deel 2 ![]() ![]() | |
D_A | zondag 13 mei 2007 @ 15:13 |
Heidfeld ![]() | |
Sally | zondag 13 mei 2007 @ 15:14 |
opgave nr 8... Al meer opgaves dan in de eerste 3 wedstrijden bij elkaar! Klopt dat? | |
MaximusF1 | zondag 13 mei 2007 @ 15:14 |
Wurz, Webber, Trulli, Räikkönen, Speed, Liuzzi, Schumacher, Heidfeld Pff... | |
allsystemshalt | zondag 13 mei 2007 @ 15:14 |
nogmaals afvalrace | |
Sally | zondag 13 mei 2007 @ 15:15 |
Jammer van Heidfeld... ![]() Maar goed, zo schuift Rosberg weer wat op, net als de SA's. ![]() | |
Ricard0j | zondag 13 mei 2007 @ 15:15 |
Nick Heidfeld, net een bosjesman zo ![]() | |
Sally | zondag 13 mei 2007 @ 15:16 |
quote:Hij stond al een tijdje klaar... Kon 'm niet van wiki halen, dat was het nieuwtjes OP... Dus ik ben even de afbeeldingen aan t fixen geweest terwijl het andere topic maar heel langzaam volliep ![]() | |
907 | zondag 13 mei 2007 @ 15:17 |
Ik hoop dat Rosberg z`n auto aan de finish kan brengen! ![]() | |
Sally | zondag 13 mei 2007 @ 15:17 |
quote:Erg he... | |
Sally | zondag 13 mei 2007 @ 15:17 |
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
907 | zondag 13 mei 2007 @ 15:18 |
Er komt toch gewoon zoveel druk op de vleugel te staan ... dat kan je toch niet tegenhouden dat ie iets beweegt? Kunststof veert gewoon iets mee ... | |
MaximusF1 | zondag 13 mei 2007 @ 15:22 |
Straks pakt Sato nog een punt. | |
907 | zondag 13 mei 2007 @ 15:23 |
SA voor een Renault ... ![]() | |
Sally | zondag 13 mei 2007 @ 15:23 |
Kubica ligt lekker... | |
Sally | zondag 13 mei 2007 @ 15:23 |
quote: ![]() ![]() | |
907 | zondag 13 mei 2007 @ 15:24 |
Dat kan je je toch niet voorstellen na afgelopen twee F1-seizoenen? ![]() | |
Sally | zondag 13 mei 2007 @ 15:25 |
quote:Nee, maar dat was al duidelijk na 2 races... Ze roepen heel hard bij renault dat het komt door de BS banden... | |
907 | zondag 13 mei 2007 @ 15:26 |
Vind ik ook gelul dat het door de BS banden komt. Iedereen rijdt daar immers mee ![]() | |
MaximusF1 | zondag 13 mei 2007 @ 15:27 |
Heidfeld gearbox problem...15 minpuntjes voor wie BMW motor heeft in z'n team. | |
Sally | zondag 13 mei 2007 @ 15:27 |
quote:Jaa... Maarrrr... Ze zeggen dt de aerodynamica en debalans van de auto volledig anders is dan bij de Michelins... | |
907 | zondag 13 mei 2007 @ 15:29 |
Vind dat een team als Renault dat toch wel na zoveel tests en kilometers dat nu wel onderhand opgelost mag hebben. | |
907 | zondag 13 mei 2007 @ 15:30 |
sato er voorbij | |
SiGNe | zondag 13 mei 2007 @ 15:30 |
Alberts heeft ook weer een goed excuus waarom ie weer laatste is.. Ligt het niet aan de auto dan ligt het wel aan de blauwe vlaggen, maar uiteraard ligt het nooit aan hem zelf. | |
907 | zondag 13 mei 2007 @ 15:31 |
coulthard in de problemen? | |
MaximusF1 | zondag 13 mei 2007 @ 15:31 |
Coulthard traag...uitval op komst ? | |
Sally | zondag 13 mei 2007 @ 15:32 |
quote:De goeie man is zonder T... Maar, hij heeft wel veel smoesjes altijd klaar als het niet goed gaat Te drukke baan... ![]() | |
Sally | zondag 13 mei 2007 @ 15:33 |
quote:Net nu ie op punten ligt??? Niet te hopen voor hem... | |
907 | zondag 13 mei 2007 @ 15:34 |
hup rosberg, er voorbij! ![]() | |
Sally | zondag 13 mei 2007 @ 15:34 |
Rosberg rijdt zelfde tijden als Massa en Hamilton!!! ![]() | |
907 | zondag 13 mei 2007 @ 15:35 |
hoop niet dat rosberg kapot gaat. motoren gaan vaak t hardst voordat ze ploffen. hoop dat ie licht is ![]() | |
Sally | zondag 13 mei 2007 @ 15:36 |
quote:Ja, hoop ik ook, toch weer 1,3 sec. sneller dan DC! | |
907 | zondag 13 mei 2007 @ 15:37 |
nog 1 ronde | |
Bruce117 | zondag 13 mei 2007 @ 15:38 |
Massa ![]() ![]() | |
SiGNe | zondag 13 mei 2007 @ 15:38 |
Ik vind het trouwens wel knap van Hamilton, 2e race en weer een podiumplaats ![]() | |
allsystemshalt | zondag 13 mei 2007 @ 15:38 |
En over | |
MaximusF1 | zondag 13 mei 2007 @ 15:38 |
Ferrari ![]() ![]() ![]() ![]() | |
907 | zondag 13 mei 2007 @ 15:39 |
jammer dat rosberg er niet voorbij is gekomen. | |
_Administr8or_ | zondag 13 mei 2007 @ 15:39 |
![]() ![]() | |
Sally | zondag 13 mei 2007 @ 15:39 |
Ach ja... massaatje v an kop tot staart (ongeveer) op kop.... | |
MaximusF1 | zondag 13 mei 2007 @ 15:39 |
quote:En hij leidt het kampioenschap. | |
SiGNe | zondag 13 mei 2007 @ 15:40 |
quote:Dat zou ook nog een stunt zijn als ie dat het hele seizoen vast weet te houden. Dan is ie gewoon beter dan Senna en Schumacher in hun debuutseizoen. | |
907 | zondag 13 mei 2007 @ 15:40 |
quote:2e race ![]() | |
SiGNe | zondag 13 mei 2007 @ 15:41 |
quote:Dacht ik ja, kan er naast zitten.. (hmmm..hij heeft 30 punten, ik zit er dus behoorlijk naast ![]() | |
MaximusF1 | zondag 13 mei 2007 @ 15:41 |
Zou Schumacher de beker ophalen voor Ferrari ? ![]() edit: Aldo Costa dus, de designer van de F2007. | |
Sally | zondag 13 mei 2007 @ 15:43 |
quote:Eerste die in eerst 3 races podium pakte, nu al 3e, 2, 2 en weer een 2e plek!!! | |
907 | zondag 13 mei 2007 @ 15:43 |
Ik ben weer weg ![]() ![]() | |
Vaud | zondag 13 mei 2007 @ 15:43 |
quote:je bedoelt dat hij een betere auto heeft dan die 2 in z'n debuutseizoen ![]() | |
SiGNe | zondag 13 mei 2007 @ 15:45 |
quote:De andere coureurs hebben ook betere auto's dan de concurenten van Senna en Schumacher destijds. | |
Acathla | zondag 13 mei 2007 @ 15:46 |
Coulthard ![]() | |
Fir3fly | zondag 13 mei 2007 @ 15:46 |
quote:Juist. En dat hij die auto al zo goed kent. | |
Bruce117 | zondag 13 mei 2007 @ 15:46 |
Fratelli d'Italia ![]() | |
allsystemshalt | zondag 13 mei 2007 @ 15:46 |
quote:Dat is niet vaud gezien ![]() | |
Fir3fly | zondag 13 mei 2007 @ 15:46 |
quote: ![]() | |
Fir3fly | zondag 13 mei 2007 @ 15:47 |
Goed van Massa ![]() Maar Raikkonen ![]() ![]() [ Bericht 3% gewijzigd door Fir3fly op 13-05-2007 15:53:10 ] | |
Game_Error | zondag 13 mei 2007 @ 15:52 |
super augurken ![]() ![]() ![]() | |
SiGNe | zondag 13 mei 2007 @ 15:54 |
quote:Ik bedoel dus dat senna en schumacher auto's hadden uit de jaren 90, net zoals iedereen die toen reed. Nu heeft iedereen een auto uit 2007, iedereen rijdt dus harder. De auto's van toen kan je niet vergelijken met de auto's van nu, maar je kan wel een beetje de coureurs vergelijken. Kijk naar voetbal, vroeger waren de ballen zwaarder, maar daar hadden alle 22 spelers last van, er zou pas sprake van voordeel zijn als er eentje met een bal van tegewoordig zou spelen. | |
HPoi | zondag 13 mei 2007 @ 15:55 |
MASSA!! ![]() Rosbergje heeft het goed gedaan. 5 plaatsen gewonnen. ![]() | |
Fir3fly | zondag 13 mei 2007 @ 15:56 |
quote:Daar gaat het helemaal niet om. Het gaat er gewoon om dat de McLaren samen met de Ferrari de snelste auto van het veld is. Nu is Hamilton natuurlijk een goede coureur, maar hij wordt wel te veel opgehemeld. Ik ben helemaal niet verbaasd dat hij het zo goed doet, ik denk dat hij wel net zo goed als Alonso is. En aangezien die twee allebei in een McLaren rijden.... | |
Sally | zondag 13 mei 2007 @ 15:57 |
quote:Ach, ja.. heb toch het gevoel dat het merendeel komt door het uitvallen van de anderen... | |
ElmarO | zondag 13 mei 2007 @ 15:57 |
quote:Kan je nu nog niet zeggen vind ik. Mocht het nog een paar keer gebeuren dan doet hij inderdaad iets niet goed. Maar hij is voorlopig wel afgehaakt in de strijd om de titel. ![]() | |
-Hans- | zondag 13 mei 2007 @ 15:58 |
Is die Froukje een vaste co-host (of hoe je het noemen wilt) van het programma? Hamilton, wat een fenomeen. ![]() Goede vraag Froukje. "Wat veroorzaakt nou een klapband?" man.. man.. man.. | |
Sally | zondag 13 mei 2007 @ 15:58 |
"Het valt wel op dat het WEER Raikkonen is..." ![]() | |
Fir3fly | zondag 13 mei 2007 @ 15:59 |
quote:5 puntjes achterstand maar, had Massa ook voor deze race. Dus dat kan nog best. Maar met de McLaren ook altijd, hij was altijd degene met de problemen. En Massa is volgens mij nog nooit met de Ferrari uitgevallen door een technisch probleem... | |
Automatic_Rock | zondag 13 mei 2007 @ 15:59 |
quote:Schumacher had zeker geen topauto in z'n debuutseizoen Senna weet ik niet eigenlijk, toen speelde ik nog met lego ![]() | |
Fir3fly | zondag 13 mei 2007 @ 16:00 |
En ik ben dus boos op hem dat ie Hamilton liet voorgaan bij de start ![]() | |
Sally | zondag 13 mei 2007 @ 16:01 |
Cuty Sato... In de punten! | |
-Hans- | zondag 13 mei 2007 @ 16:03 |
Tuurlijk kan die man dat wel zien! ze steken toch hun poot op als ze klaar zijn, daar moet de lolliepopman op anticiperen... Denk dat ik maar even moet overschakelen naar de Duitsers. ![]() | |
Sally | zondag 13 mei 2007 @ 16:04 |
quote:Volgens mij wel... Ze heeft er sinds de eerste race gezeten... En ik zie Hamilton nog wel het kampioenschap winnen, hoor! | |
Fir3fly | zondag 13 mei 2007 @ 16:05 |
quote:Nee. Dat laat McLaren niet gebeuren. En Ferrari al helemaal niet ![]() | |
ElmarO | zondag 13 mei 2007 @ 16:05 |
quote:Hij heeft al 8 punten op Hamilton. Dus het wordt wat lastiger. Al is het natuurlijk niet onmogelijk, maar voorlopig zijn de McLarens vrij betrouwbaar. Maar voorlopig blijf ik nog maar positief dat het niet aan Kimi ligt (Misschien wel tegen beter weten in). [ Bericht 1% gewijzigd door ElmarO op 13-05-2007 16:10:45 ] | |
Fir3fly | zondag 13 mei 2007 @ 16:06 |
Oja, Hamilton heeft 30. Maar goed, nu kan Kimi zich concentreren op het helpen van Felipe door puntjes van die McLarens af te snoepen ![]() | |
-Hans- | zondag 13 mei 2007 @ 16:06 |
quote:uuhhm, dan denk ik dat het weer lekker via de Duitse RTL ga volgen. Maar goed, ik geef haar nog even het voordeel van de twijfel. ![]() quote:Denk het ook wel. ![]() | |
SiGNe | zondag 13 mei 2007 @ 16:09 |
quote:Ze racet zelf ook, dus ze zal het zelf vast wel weten hoe een klapband ontstaat, alleen voor de "domme" kijker is het natuurlijk fijn als zoiets wordt uitgelegd. En Albers net inderdaad zeggen dat het aan de blauwe vlag lag en aan het verkeer ![]() Klinkt een beetje als een kleuter die altijd de schuld aan anderen geeft. "Ja, als die anden niet hadden meegedaan dan had ik misschien wel kunnen winnen" (hoewel ie 'm dan vast wel stuk had gereden). | |
Sally | zondag 13 mei 2007 @ 16:10 |
quote:Heb hier geen duitse rtl... quote:En Fir3fly denkt er anders over! | |
Fir3fly | zondag 13 mei 2007 @ 16:11 |
Ik kreeg trouwens bijna een hartverzakking toen ik die vlammen uit die Ferrari zag komen.. Ik dacht "nee daar gaat het kampioenschap ![]() ![]() | |
Sally | zondag 13 mei 2007 @ 16:11 |
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() Valt wel op, iedere keer is het wat anders! | |
ElmarO | zondag 13 mei 2007 @ 16:12 |
quote:Was je niet de enige. Schrok me ook al rot. ![]() | |
Sally | zondag 13 mei 2007 @ 16:13 |
quote:Het leek een beetje fuel die over de auto was gestroomd... Volgens de belgen kon het geen kwaad, en je ziet het! | |
Fir3fly | zondag 13 mei 2007 @ 16:13 |
Wel dapper van Massa om gewoon door te rijden, of heeft ie het misschien niet eens gezien ![]() | |
Sally | zondag 13 mei 2007 @ 16:14 |
quote:Je zag m wel even in de spiegel kijken... | |
ElmarO | zondag 13 mei 2007 @ 16:15 |
quote:Inderdaad, maar je schrikt toch wel even op het moment dat het gebeurd. Maar het had gelukkig geen consequenties. ![]() | |
Sally | zondag 13 mei 2007 @ 16:18 |
Woei! ![]() Monte Carlo!!! | |
StateOfMind | zondag 13 mei 2007 @ 16:19 |
quote:Mwoah...misschien de mooiste, maar zeker niet de leukste, geen inhaalmogelijkheden namelijk. | |
Sally | zondag 13 mei 2007 @ 16:25 |
Dat valt toch nog wel mee, met dat niet in kunnen halen?? | |
-Hans- | zondag 13 mei 2007 @ 16:30 |
quote:Maar hij heeft het echt niet gezien, althans dat zei hij net op de persconferentie. ![]() | |
HPoi | zondag 13 mei 2007 @ 16:30 |
quote:Is dit een grap? Moet je aan Coulthard vragen. ![]() Bernoldi ![]() ![]() Je kan alleen met heel veel geluk inhalen bij de chicane einde tunnel. En niet zoals Trulli over de stoep inhalen, want dan begeeft je ophanging het. | |
-Hans- | zondag 13 mei 2007 @ 16:31 |
quote:Als Ferrari-fan mag hij daar best anders over denken. ![]() | |
ElmarO | zondag 13 mei 2007 @ 16:32 |
quote:Hilarisch was dat. Ze konden het bij McLaren niet hebben dat ze niet voorbij een Arrows kwamen. ![]() | |
Bernard0s | zondag 13 mei 2007 @ 16:35 |
Gave race. Een hele sterke Massa, wat was Hamilton ook weer goed zeg! Ook knap van Sato, gewoon even Fisichella achter je houden! | |
flubub | zondag 13 mei 2007 @ 16:36 |
quote:Nou net bij de persconferentie vroegen ze ernaar en Massa had niks gezien van een vuur bij zn auto, gelukkig maar zullen we maar denken ![]() | |
Sally | zondag 13 mei 2007 @ 16:40 |
quote:ik heb het niet gehoord... Maar ik dacht dat ik 'm in z'n spiegel zag kijken toen hij net de pitstraat uitkwam! Vandaar. | |
Bernard0s | zondag 13 mei 2007 @ 17:09 |
quote:Over 2 weken wordt een SUPERDAG voor de echte racefans. F1 GP de Monaco Indy 500 Smullen! ![]() Hopen op regen in Monaco en mooi weer in Indy. | |
WEST | zondag 13 mei 2007 @ 18:13 |
mooie race was het ![]() en Hamilton nu alleen leider ![]() | |
#ANONIEM | zondag 13 mei 2007 @ 18:17 |
quote:Is denk ik nog nooit gebeurd dat een debutant na 4 races aan de leiding van het WK staat. En in zijn eerste vier races op het podium rijden ![]() | |
MrBadGuy | zondag 13 mei 2007 @ 18:27 |
Leuke race, en Hamilton ![]() Alleen die interviews in beeld bij RTL ![]() ![]() | |
Bernard0s | zondag 13 mei 2007 @ 18:40 |
quote:Dat was inderdaad heel erg irritant! Mol moet ook wat meer opletten. Hij mistte een paar belangrijke dingen tijdens de race zoals het uitvallen van Speed dacht ik. | |
Sally | zondag 13 mei 2007 @ 18:40 |
quote:Nee, dat zeiden ze op de Belg al! Quote van formula1.com: quote:En van DailyF1News: quote: [ Bericht 25% gewijzigd door Sally op 13-05-2007 18:52:56 ] | |
Ricard0j | zondag 13 mei 2007 @ 18:52 |
quote: ![]() | |
DarkShine | maandag 14 mei 2007 @ 13:49 |
![]() ![]() | |
drifter20 | maandag 14 mei 2007 @ 21:28 |
Ferrari heeft een sterke wedstrijd gereden en Super Aguri ene punt. Dat zie je niet vaak:D | |
Bernard0s | maandag 14 mei 2007 @ 22:04 |
quote:Zal wel vaker gebeuren dit seizoen met Super Aguri, krijg je als ze met een Honda van vorig jaar rijden. | |
Sally | maandag 14 mei 2007 @ 22:14 |
quote:Beter dan de Honda van dit jaar! ![]() | |
Bernard0s | maandag 14 mei 2007 @ 22:18 |
quote:Echt te triest voor woorden gewoon. Kut voor Spyker, wordt weer geen prijzengeld dit jaar (alleen #1 t/m 10 in constructeurstitel). Dat prijzengeld begint bij, ik dacht, 18 miljoen en stijgt per plek hoger in het kampioenschap 9 miljoen euri.. Kun je nagaan waarom Spyker zo pissig is over SA en STR.. Heel begrijpelijk. Wil je trouwens ook niet weten wat een constructeurskampioen ophoest (als dit helemaal waar is natuurlijk).. 108 miljoen euro volgens mijn berekening. |