quote:Op maandag 14 mei 2007 12:04 schreef ikJur het volgende:
tuig is t, moeten ze eens flikken als ik in de auto zit
ben je nou echt zo dom? Dan zijn t straks die gasten die je spritschen als je langs looptquote:Op maandag 14 mei 2007 13:22 schreef Spacehamster het volgende:
Snap niet dat pepperspray niet gewoon legaal is hiero....
When the Boogeyman goes to sleep every night he checks his closet for Chuck Norris.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:30 schreef Chuck_Norris het volgende:
Logieesj, een echte man loopt ook niet zonder nunchuckz over straat. [afbeelding]
jij en je boys? zo te horen blijft het niet alleen bij mensen pesten. Zo te horen doen jullie intiemere dingen samen, jij en je boysquote:Op zondag 13 mei 2007 23:41 schreef Straatneger het volgende:
ik en mij boys doen dat ook altijd, je bent zeker een bakra?
Als je met het spul omgaat en slimmer bent dan je vermaken met vreemde mensen pesten, dan weet je dat je als je door risicovolle buurten gaat een beschermbrilletje moet dragen. (Die zijn dan vanzelf wel hip.)quote:Op maandag 14 mei 2007 13:42 schreef ikJur het volgende:
ben je nou echt zo dom? Dan zijn t straks die gasten die je spritschen als je langs loopt
Negers?quote:Op maandag 14 mei 2007 12:01 schreef Syd het volgende:
door zo;n groep ben ik 6 jaar geleden berooft van mijn toen splinternieuwe mp3 speler met 256mb geheugen van zo;n 160 euro. Sindsdien grootste hekel aan dit soort zwervers.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |