Nou, vooruit dan maar.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:48 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Wat is dit topic dood zeg :|
Geen foto's van FC Groningen - Twente, 'tifokraker'?
dialect...................quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:29 schreef De_Ananas het volgende:
MOet het niet ''Niks anders'' zijn?!
NEE !!1111111quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:29 schreef De_Ananas het volgende:
MOet het niet ''Niks anders'' zijn?!
Zes weken. En dat vind ik best een nette tijd voor het verven van een doek van die grootte.quote:Op maandag 12 november 2007 14:28 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
dat ze hier maanden mee bezig zijn geweest![]()
Dan laat ik je nog even iets langer lachen:quote:Op maandag 12 november 2007 15:52 schreef Panic_A het volgende:
Bij Fnoord hebben ze niet zoveel verstand van het ultra wereldje zo te zien. Overal denken ze dat ze één van de grootste doeken ooit in Europa hebben gemaakt, dat ultra-spandoek bij hun is even lachwekkend.
Ze hebben het daar wel erg hoog in de bolquote:FSV en TIFO danken u allen
maandag 12-11-2007
FSV
De TIFO actie van gisteren was de grootste en mooiste ooit in Nederland vertoond.
Het bestuur van de FSV en het Tifo-team bedanken alle vrijwilligers voor hun inzet en de aanwezige supporters voor hun medewerking.
Hierdoor is deze actie een geweldig succes geworden.
Nogmaals onze dank,
FSV/Tifo.
Bron: http://www.feyenoordnet.nl/index.php?pageID=2&messageID=12720
quote:Op maandag 12 november 2007 18:52 schreef Grunner het volgende:
[..]
Dan laat ik je nog even iets langer lachen:
[..]
Ze hebben het daar wel erg hoog in de bol![]()
Ohnee daar heb 410 toch alleen patent op?quote:Op maandag 12 november 2007 20:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Inderdaad slecht dat de actie alweer bekend was van ze. Zoals ik al zei, een aardige actie. Maar de mooiste grootste?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |