Neuh.. daarom staat er 'tot op zekere hoogte'quote:Op zondag 13 mei 2007 13:31 schreef katerwater het volgende:
Jullie dwingen hem tot een ban?
Transsexuelen Actie ?quote:Op zondag 13 mei 2007 13:35 schreef BrauN het volgende:
Wie dient zich aan als vrijwilliger?
Ik zou hier graag TransAction zien, maar die moet denk ik werken vandaag. De KFC is toch op zondag ook open?
Oh, je kent die pauperknecht niet?quote:
Ik heb hier ook niet om gevraagd. Omdat ik te kennen gaf dat ik KLB leuk vind omdat je daar lekker op de TS kunt zeiken en users kunt bashen heeft Janetje dit topic voor mij geopend. Maar zo werkt het natuurlijk niet. Zoiets moet spontaan.quote:
Nee.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:49 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik heb hier ook niet om gevraagd. Omdat ik te kennen gaf dat ik KLB leuk vind omdat je daar lekker op de TS kunt zeiken en users kunt bashen heeft Janetje dit topic voor mij geopend. Maar zo werkt het natuurlijk niet. Zoiets moet spontaan.
Als ze Hitler een karrevracht Joden hadden gegeven zodat ie ze allemaal bij elkaar had en ze makkelijk kon vergassen zonder de hele toestand van kampen, ghetto's en spoorlijnen dan had ie het ook niet tof gevonden.
Fraaie metafoor, toch?
Dat vind jij. Maar laat ik daar nou eens vrij weinig waarde aan hechten.quote:
Nee, kwam door Joden.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:56 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dat vind jij. Maar laat ik daar nou eens vrij weinig waarde aan hechten.
Of voel je je in je eer aangetast omdat ik de joden ter sprake bracht? Ik wil het wel veranderen in "homo's", als je je daar beter bij voelt, maar dat betwijfel ik.Zigeuners dan?
Leer maar eerst Nederlands kneusquote:Op zondag 13 mei 2007 13:59 schreef murp het volgende:
[..]
dank je, probeer jij maar nog eens te worden zoals mij
quote:Op zondag 13 mei 2007 13:59 schreef BrauN het volgende:
[..]
Oh, die hoofdletter? Ja, sorry, domme fout.
Dat krijg je niet en daarnaast, ze is al bezet. En nee, ga nou niet zeggen "hihihi, ja nog wel!".quote:Op zondag 13 mei 2007 13:59 schreef De_Ananas het volgende:
Ey maar BrauN, maat, wat is nou het nummer van je zusje?
En pics
Ja maar.. maarquote:Op zondag 13 mei 2007 14:01 schreef murp het volgende:
[..]
hoezo? als ik spelfouten wil maken is dat toch aan mij?
Dat laatste stuk gaat over Forza?quote:Op zondag 13 mei 2007 14:02 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dat krijg je niet en daarnaast, ze is al bezet. En nee, ga nou niet zeggen "hihihi, ja nog wel!".
En voor alle kutuserts die nu gaan posten: "hihihi, ja nog wel!"... Jullie enige kans op ontmaagding is een prostituee die de wanhoop nabij is.
Gisternacht nog, vriend. En ik hoor je denken: pics!? Maar dat is niet netjes, he.quote:Op zondag 13 mei 2007 14:01 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
![]()
Nog een beetje je lul in een stuk vleesch gehangen dan BrauN?
hihi, nu nog nietquote:Op zondag 13 mei 2007 14:02 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ja maar.. maar
Tyf maar op dan, wijf!![]()
![]()
Hihihi, ja nog wel!quote:Op zondag 13 mei 2007 14:02 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dat krijg je niet en daarnaast, ze is al bezet. En nee, ga nou niet zeggen "hihihi, ja nog wel!".
En voor alle kutuserts die nu gaan posten: "hihihi, ja nog wel!"... Jullie enige kans op ontmaagding is een prostituee die de wanhoop nabij is.
we hoeven d'r verschrompelde kutlappen echt niet te zienquote:Op zondag 13 mei 2007 14:03 schreef BrauN het volgende:
[..]
Gisternacht nog, vriend. En ik hoor je denken: pics!? Maar dat is niet netjes, he.
Dat begrijp ik, want dan krijg je natuurlijk een oorveeg van je moeder die achter je staat om te kijken of je geen obsceniteiten bekijk op het internet.quote:Op zondag 13 mei 2007 14:04 schreef immortalsean het volgende:
[..]
we hoeven d'r verschrompelde kutlappen echt niet te zien![]()
nah ... ze is toch wel lelijk.quote:Op zondag 13 mei 2007 14:05 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, want dan krijg je natuurlijk een oorveeg van je moeder die achter je staat om te kijken of je geen obsceniteiten bekijk op het internet.
Of mag ik ze niet van je posten omdat het niet door je EO-filter komt en je je daardoor achtergesteld voelt t.o.v. de users die de foto's wel kunnen zien?
Oh, ben jij er zo eentje.quote:
omgquote:Op zondag 13 mei 2007 14:09 schreef BrauN het volgende:
[..]
Oh, ben jij er zo eentje.
Dat type wat in B&H in elk topic post: "Mwa, ik vind het wel meevallen", of "kleine tieten zeg", terwijl ie in het echte leven nog nooit 'n kut heeft mogen aanraken.
Jouw tijd komt nog wel, hoop ik voor je.
Angst. Pure angst.quote:Op zondag 13 mei 2007 14:43 schreef HenkieVdV het volgende:
Beetje uitgestorven hier. Dankje Janetje.
quote:Op zondag 13 mei 2007 14:09 schreef BrauN het volgende:
[..]
Oh, ben jij er zo eentje.
Dat type wat in B&H in elk topic post: "Mwa, ik vind het wel meevallen", of "kleine tieten zeg", terwijl ie in het echte leven nog nooit 'n kut heeft mogen aanraken.
Jouw tijd komt nog wel, hoop ik voor je.
Hoezo, het topic is al open vanaf 13.29quote:Op zondag 13 mei 2007 19:41 schreef Bron het volgende:
Is daar pardoes even 2 uur aan kwalitatief hoogstaand baggerwerk verwijderd.
Welnee ligt niet aan jou.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:49 schreef Bron het volgende:
[..]
Ik mis ineens een aantal reacties die ik heb gepost, maar kan aan mij liggen.
Snik snokquote:Op zondag 13 mei 2007 19:41 schreef Bron het volgende:
Is daar pardoes even 2 uur aan kwalitatief hoogstaand baggerwerk verwijderd.
Die staat aan, aap!quote:Op zondag 13 mei 2007 22:49 schreef Bendeleider het volgende:
BRAUNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NEEM JE TELEFOON OP REETRIDDER!
En welke LOI-cursus heb jij gevolgd? Spuit elf. Ga je moeder verwennen, drol. Het is tenslotte moederdag. Daarna mag je over de mijne heen, want daar had ik vandaag geen tijd voor.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:01 schreef Bananenman het volgende:
Braun
Beetje elitair doen met je WO terwijl je een gebakken lucht studie als bedrijfskunde doet
Dat jij op zondag werkt omdat de McDonald's dan ook open is wil niet zeggen dat iedereen dat doet, stuk lowlife vreten. Ik had vandaag wel tijd voor m'n moeder, maar geen zin. Ik wil m'n zaad opsparen zodat ik mijn vriendin de volle lading kan geven als ze morgen weer hier is.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:03 schreef Bananenman het volgende:
Hoezo geen tijd, je zat zeker weer in je pakkettenbus?
Geen agressie.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:06 schreef Merkie het volgende:
Ik bespeur nogal wat agressie bij Herr BrauN. Doe eens ZUM ZEHN tellen
.
Oh, je moest even laten merken dat je een vriendinnetje had?quote:Op zondag 13 mei 2007 23:05 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dat jij op zondag werkt omdat de McDonald's dan ook open is wil niet zeggen dat iedereen dat doet, stuk lowlife vreten. Ik had vandaag wel tijd voor m'n moeder, maar geen zin. Ik wil m'n zaad opsparen zodat ik mijn vriendin de volle lading kan geven als ze morgen weer hier is.
OMGquote:Op zondag 13 mei 2007 23:08 schreef BrauN het volgende:
[..]
Geen agressie.
't Is gewoon zondagavond hobby om van die slapjanussen die denken mij wel even te kakken te kunnen zetten even van repliek te voorzien.
Vermaeck.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:08 schreef BrauN het volgende:
[..]
Geen agressie.
't Is gewoon zondagavond hobby om van die slapjanussen die denken mij wel even te kakken te kunnen zetten even van repliek te voorzien.
Jup, dan krijg ik tenminste niet meer van die kansloze PM's van types, die waarschijnlijk dezelfde kenmerken vertonen als jij, die met me willen daten terwijl ze weten dat ik toch echt hetero ben.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:08 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Oh, je moest even laten merken dat je een vriendinnetje had?![]()
Daarnaast heb ik dezelfde opleiding genoten als jij alleen ben ik daarna een wat nuttigere studie gaan doen![]()
Dat wou ik even horen.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:11 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat ik 'n schrale fopstudie doe
Okee, en nu, met jezelf spelen?quote:
Wanneer leer je 't nou eens? Tenzij je in Urk woont is je zusje NIET - ik herhaal - NIET je vriendin.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:15 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Nee ik moet mijn zaad opsparen, mijn vriendin komt namelijk morgen langs
Ah, hij gooit er een klassieker tegenaan!quote:Op zondag 13 mei 2007 23:16 schreef BrauN het volgende:
[..]
Wanneer leer je 't nou eens? Tenzij je in Urk woont is je zusje NIET - ik herhaal - NIET je vriendin.
Iemand proberen te dissen door 'm te pakken op z'n bijbaantje is mogelijk nog triester.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:18 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ah, hij gooit er een klassieker tegenaan!![]()
Ik zie jou overal mensen dissen vanwege hun opleiding, toen ik zag dat je pakkettenchauffeur was vond ik dat nogal grappigquote:Op zondag 13 mei 2007 23:19 schreef BrauN het volgende:
[..]
Iemand proberen te dissen door 'm te pakken op z'n bijbaantje is mogelijk nog triester.
Wat mij betreft wel. Inclusief scorelijst, zodat ik kan bijhouden hoe vaak het ene na het andere scharminkel afdruipt na geprobeerd te hebben om me de oortjes te wassen.quote:
Ja, want geen enkele student heeft een bijbaan nodig, toch!?quote:Op zondag 13 mei 2007 23:22 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik zie jou overal mensen dissen vanwege hun opleiding, toen ik zag dat je pakkettenchauffeur was vond ik dat nogal grappig![]()
Voor iemand die zogenaamd een opleiding van hetzelfde niveau als ikzelf geniet kun je verdomd slecht lezenquote:Op zondag 13 mei 2007 23:28 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ja, want geen enkele student heeft een bijbaan nodig, toch!?
Ik vind het net zo grappig om een studentje als jij te provoceren, dit wordt dankzij mij nog een vermakelijk topic ookquote:Gozer, het zal mij de bips oxideren wat voor opleiding iemand doet, maar het is toch heerlijk om 'n MBO'er te provoceren, omdat je zelf ook weet hoe makkelijk ze happen? Sommige mensen gaan masturberen of 'n stukje joggen in hun vrije tijd, ik doe mijn eigen ding. En daarin moet je mij respecteren en in mijn waarde laten, want dat verdien ik. Toch?
Jammer, er woont geen mens IN Urk.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:16 schreef BrauN het volgende:
[..]
Wanneer leer je 't nou eens? Tenzij je in Urk woont is je zusje NIET - ik herhaal - NIET je vriendin.
Vertel me waar ik overheen heb gelezen en ik ben bereid m'n fout toe te geven.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:33 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Voor iemand die zogenaamd een opleiding van hetzelfde niveau als ikzelf geniet kun je verdomd slecht lezen
[..]
Ik vind het net zo grappig om een studentje als jij te provoceren, dit wordt dankzij mij nog een vermakelijk topic ook![]()
Op Urk, ik weet het. En dan, daar wonen geen mensen. Daar wonen zoogdieren van een soort dat in stand wordt gehouden door de daar heilige vorm van voortplanting: inteelt. En daar hoef ik jou toch niets over uit te gaan leggen, Dirk?quote:Op zondag 13 mei 2007 23:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jammer, er woont geen mens IN Urk.
Je was net ziek op het moment dat ze college gaven?
Mensen die weten dat wat ze zeggen al verkeerd is, hebben het recht niet om anderen te veroordelen.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:37 schreef BrauN het volgende:
[..]
Op Urk, ik weet het. En dan, daar wonen geen mensen. Daar wonen zoogdieren van een soort dat in stand wordt gehouden door de daar heilige vorm van voortplanting: inteelt. En daar hoef ik jou toch niets over uit te gaan leggen, Dirk?
Dirkie, dirkie, niet zo vijandig! Het was me simpelweg niet opgevallen dat ik een fout had gemaakt. Niets menselijks is mij vreemd. Ik bedank je er ook voor dat je me er op wijst, zo leren we van elkaar. En daarnaast zit ik hier natuurlijk schuimbekkend disses te verzinnen voor hen die mij trachten belachelijk te maken, dat vergt energie en daarbij verlies je wel eens de concentratie.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mensen die weten dat wat ze zeggen al verkeerd is, hebben het recht niet om anderen te veroordelen.
Inteelt is mij niet vreemd, geen idee wat dat met jouw domheid te maken heeft.
Kortom, je spijbelt te veel.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:53 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dirkie, dirkie, niet zo vijandig! Het was me simpelweg niet opgevallen dat ik een fout had gemaakt. Niets menselijks is mij vreemd. Ik bedank je er ook voor dat je me er op wijst, zo leren we van elkaar. En daarnaast zit ik hier natuurlijk schuimbekkend disses te verzinnen voor hen die mij trachten belachelijk te maken, dat vergt energie en daarbij verlies je wel eens de concentratie.
Dat ik er vanuit ga dat jij wel weet wat inteelt is koppelde ik toch ook niet aan 't voorgaande? Dat maak jij er van, ouwe boef! Maar bedenk wel wat je je familie aandoet door inteeltpraktijken, want voor je het weet ben je niet meer welkom op trouwerijen en verjaardagen. Dat je sociale leven dan in elkaar stort is voor niemand goed, he?.
Heb je 't nu weer over mijn colleges? Zo ja, daar geldt geen aanwezigheidsplicht, dus als ik lekker in m'n nest lig te rotten terwijl ik ook college zou kunnen volgen zie ik dat niet als 'spijbelen'. Spijbelen mag niet en dat zou ik dan ook nooit doen, zo steek ik niet in elkaar. Ik ben in 't echte leven een vrij braaf mannetje.quote:
Vond je het lekker dan om in je reet geneukt te worden?quote:Op maandag 14 mei 2007 00:04 schreef Straatneger het volgende:
braun is gay
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |