abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49324109

Foto van de makelaar

Na twee jaar een huurflat te hebben gehad hebben Onze_Zanie en Susanne81 een huis gekocht! 15 juni krijgen we de sleutel en er staan een hoop dingen op het verlanglijstje om te veranderen:
* houten vloer
* nieuwe keuken
* nieuw plafond in een deel van de woonkamer
* nieuw toilet op termijn
* slaapkamer make-over (daar hebben we nog niet over nagedacht :-) )

Na veel te hebben gelurkt in andere K&W topics proberen we hier onze ontwikkelingen bij te houden! Tips en ideeen? Brand maar los!!

Begane grond (mooi zelf ingescand )

Eerste verdieping
pi_49324202
waarom staat de zolder er niet bij?

komt daar een volkstuin?

wel flinke kiet zo te zien, gefeliciteerd!!

waar staat het huis?
pi_49324357
Haha, nee geen volkstuin op zolder. Er is een vlizotrap naar de zolder, dus dat leek me niet zo interessant om te posten, bovendien heb ik daar geen plattegrond van .

Huis staat in Veldhoven
  zondag 13 mei 2007 @ 11:01:18 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49324847
Mooie grote woonkamer!
  zondag 13 mei 2007 @ 11:53:18 #5
73128 RecomServ
Humanus Inpredictus
pi_49325900
Gefeliciteerd!, wij hopen ook binnenkort onze deal te sluiten
[b]www.berryblueeyes.nl [/b][b]Berry Blue Eyes[/b].
Music Was My First Love, And It Will Be My Last!
pi_49354840
Gefeliciteerd!

Ben benieuwd naar de vorderingen
  maandag 14 mei 2007 @ 10:12:22 #7
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_49354932
Weer een nieuw topic
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_49354973
gefeliciteerd,
een ruim huis zo te zien.
benieuwd naar de binnenkant, heb je daar ook al foto`s van?
pi_49390316
Nog geen foto's van de binnenkant helaas.

De keuken is later uitgebouwd zodat er een L-kamer ontstaat. Ook de badkamer is vergroot. Toen het gebouwd is was er een erg klein badkamertje. Die zat zeg maar alleen waar de overloop en trap zit. In de slaapkamer rechtsonder op de plattegrond zat een deur naar het balkon. Dat balkon is later opgebouwd (heeft bijna iedereen in de straat gedaan). Daar zit ook dat mooie lelijke hout tegenaan .

En ook de oudersdlaapkamer is vergroot, dat waren vroeger twee kamers. Er is dus al veel aan veranderd. Nu is de beurt aan ons!
  dinsdag 15 mei 2007 @ 09:01:25 #10
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_49391311
Willen jullie dat hout ook nog vervangen voor (bv) stenen?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 15:06:48 #11
167723 sanni
Acima de seu
pi_49402634
TS's gefeliciteerd met jullie nieuwe rijtjeshuis. Hopelijk niet langer dan 10 jaar bezig om dit af te betalen?
Hoe dan ook,het zal zijn geld wel weer opbrengen aangezien het met de stijging van huizenprijzen tot dusver wel goed zit..
pi_49402999
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 15:06 schreef sanni het volgende:
TS's gefeliciteerd met jullie nieuwe rijtjeshuis. Hopelijk niet langer dan 10 jaar bezig om dit af te betalen?
Hoe dan ook,het zal zijn geld wel weer opbrengen aangezien het met de stijging van huizenprijzen tot dusver wel goed zit.. [afbeelding]
Waar slaat dat nou weer op? Wij doen er 30 jaar over om ons nieuwe huis af te betalen en dan nog maar voor de helft
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_49411505
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 15:06 schreef sanni het volgende:
Hoe dan ook,het zal zijn geld wel weer opbrengen aangezien het met de stijging van huizenprijzen tot dusver wel goed zit.. [afbeelding]
Nee hoor, de hypotheek loopt veel langer en dan nog is het huis niet afbetaald.
Maar wat heerlijk dat je zo gelukkig kunt zijn met je huis dat je je van zulke idiote opmerkingen niks aan hoeft te trekken
pi_49411702
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 09:01 schreef sanger het volgende:
Willen jullie dat hout ook nog vervangen voor (bv) stenen?
Voorlopig laten we het in ieder geval zoals het nu is, gaan ons eerst op de binnenkant richten. Wellicht dat er op de lange termijn nog wat aan gaat veranderen maar daar zijn we nog niet helemaal uit.
pi_49445511
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 18:54 schreef Susanne81 het volgende:

[..]

Nee hoor, de hypotheek loopt veel langer en dan nog is het huis niet afbetaald.
Maar wat heerlijk dat je zo gelukkig kunt zijn met je huis dat je je van zulke idiote opmerkingen niks aan hoeft te trekken
Groot gelijk...er niks leukers en spannenders dan je eerste eigen huis. Veel voorpret toegewenst.
pi_49659534
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 15:37 schreef Katinkat het volgende:

[..]

Groot gelijk...er niks leukers en spannenders dan je eerste eigen huis. Veel voorpret toegewenst.
Dank je

Ik ben nu bezig met het maken van de planning. Over drie weken krijgen we de sleutel al en er moet nog zoveel gebeuren. De verhuisdozen staan klaar maar we zijn nog niet begonnen met inpakken. Ik heb ook het idee dat het nu eigenlijk al veel te vroeg is om alles te gaan inpakken. Ik loop echt met het idee dat ik het binnen een week alles wel heb ingepakt, of verkijk ik me hierop?
pi_49661016
Wij zijn een maand ervoor begonnen met de spullen die we weinig gebruiken in te pakken; zeker boeken ed. kun je ruim van te voren doen. Vooral de laatste dingen inpakken kosten best veel tijd vind ik.
pi_49663630
Ligt er ook maar net aan hoeveel spullen je hebt natuurlijk.
Mijn vriend en ik krijgen over twee weken de sleutel van ons nieuwe huis (eigenlijk 1,5 week ondertussen...). Ik ben vandaag begonnen met inpakken en ben nu halverwege de spullen die ik al in KAN pakken. Borden, bestek, pannen, kleding, etc kan natuurlijk nog niet ingepakt worden.
Ik heb nu ongeveer 5 grote en 6 kleine doosjes ingepakt.....
Maar, ik heb dus maar héél weinig spullen (ben nogal een opruimfreak)
pi_49700254
We hebben niet zo heel erg veel spullen. We zijn twee jaar geleden gaan samenwonen en het is niet zo dat we al jaren lang aan het verzamelen zijn.
Ik denk dat ik ook zo'n twee tot 1,5 week vantevoren ga beginnen. Eerlijk gezegd heb ik ook geen zin om nu nog drie weken tussen de verhuisdozen te wonen...
pi_49812609
Gisteren hebben we alvast het keukenblad besteld bij Ikea. In verband met het verschil qua levertijden tussen kastjes, inbouwapparatuur en aanrechtblad werd ons geadviseerd om het blad alvast apart te bestellen.

Bij deze een foto van hoe de opstelling van de keuken gaat worden:

De kastjes zijn gebroken wit en het aanrechtblad noemt Ikea "zwart natuursteen" (overigens is het niet echt natuursteen). Op de vloer willen we grote rechthoekige antraciet kleurige tegels. Op de muur (alleen boven het aanrechtblad) kiezen we mozaiektegeltjes (zwart, grijs wit). Misschien dat we een muur paars schilderen maar dat hebben we nog niet besloten. In ieder geval komen er veel paarse accessoires.
  Moderator zondag 27 mei 2007 @ 11:21:31 #21
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_49813342
Nou... Ik zou een 5 of 6 pits gasplaat doen. Wij hebben zoveel spijt gehad van een 4pits. Het kan nu nog, anders moet er een heleboel uitgezaagd worden om een nieuw gasplaat er mooi in te krijgen.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zondag 27 mei 2007 @ 13:42:40 #22
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_49816872
ik heb een 6 pits en ben heeeel blij er mee.
ik snap nog steeds niets van een vijf pits met een wokbrander in het midden, kun je er niets meer om heen zetten
pi_49818875
We hebben er wel aan gedacht om een 5 of 6 pits te nemen. In onze huidige keuken hebben we 4 pitten en we komen eigenlijk nooit tekort. Bovendien zouden we anders (als ik het me goed herinner) ook weer een ander kastje onder het gasstel moeten plaatsen.
  Moderator zondag 27 mei 2007 @ 15:07:08 #24
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_49819656
quote:
Op zondag 27 mei 2007 13:42 schreef becky27 het volgende:
ik heb een 6 pits en ben heeeel blij er mee.
ik snap nog steeds niets van een vijf pits met een wokbrander in het midden, kun je er niets meer om heen zetten
Wij missen juist de wokbrander !
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_50027335
Ik denk dat toch voor iedereen verschillend, ook afhankelijk van hoe je kookt.

Deze week hebben we de vloer besteld!
De vloer kiezen is het moeilijkste geweest tot nu toe maar we zijn er gelukkig toch uitgekomen.
Het wordt lamelparket met een kersenkleurige olie. Van het weekend zal ik even een foto van het voorbeeldplankje posten.

Vanmiddag gaan we nog even kijken voor tegels in de keuken.
pi_50053082
Zoals beloofd een foto van de vloer. De vloerenzaak zou voor ons 3 proefstukjes maken met een verschillende kleur olie. Toen ik kwam vragen om de proefstukjes hadden ze 1 proefstukje van 2 meter staan met 3 kleuren . Kan ook!

Het is de meest linker kleur geworden, maar op de foto valt het toch anders uit als in het echt.
pi_50241143
Nog een weekje dan krijgen we de sleutel!

We zijn echter weer aan het twijfelen geslagen over 1 punt; Tegeltjes in de keuken. We hadden in gedachte om boven het aanrechtblad mozaiktegeltjes te plaatsen. Ik twijfel echter omdat ik me afvraag of het niet te druk wordt. Wat we ook mooi vinden is een alluminium plaat of een plaat van melkglas boven het aanrecht. Ik vraag me echter af of je dan niet iedere avond die platen moet gaan poetsen. Daar hebben we namelijk niet zo'n zin in
Heeft iemand hier ervaring mee?
  vrijdag 8 juni 2007 @ 16:13:16 #28
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_50242342
yes!! ik heb een rvs plaats bij de spoelbak! zoek effies een foto
  vrijdag 8 juni 2007 @ 16:15:03 #29
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_50242417

pi_50246369
Mooi Becky!
Moet je het vaak poetsen? Ik ben namelijk zo bang dat je ieder spettertje (water of vet) heel goed ziet...
  vrijdag 8 juni 2007 @ 18:36:27 #31
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_50247168
nee dat valt eigenlijk wel mee....
  vrijdag 8 juni 2007 @ 20:46:32 #32
73128 RecomServ
Humanus Inpredictus
pi_50251854
ik wilde typen: zo'n rvs plaat gebruik je toch meestal bij het gastel?

Dat gaat alleen een beetje moeilijk in jouw geval
  vrijdag 8 juni 2007 @ 20:52:47 #33
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_50252031
nee niet echt he! maar ik ga mijn gasfornuis toch tegen de muur plaatsen dus er komt er nog 1
pi_50445720
Morgen krijgen we de sleutel! We zullen zo snel mogelijk nog wat foto's posten.
  donderdag 14 juni 2007 @ 13:21:25 #35
73128 RecomServ
Humanus Inpredictus
pi_50447280
Gefeli Zanie en Suus

Wij gaan vanavond een 2de bezichtiging doen en een eerste bod uitbrengen... spannend hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')