Gewoon het idee dat je schoolkinderen op een eiland dropt om elkaar te laten vermoordenquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:28 schreef Handschoen het volgende:
Op wat voor gebied precies dan? in beeld brengen van slachtingen ofo?
Zeker, wie verzint zoiets denk je danquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:27 schreef J.Herrer het volgende:
Battle Royale
Ok sommige scenes zijn eerder lachwekkend dan ranzig, maar het hele idee erachter vind ik gewoon ziek
Wat een zieke film.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:26 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Een review met een paar zieke screenshots![]()
Te veel snoep bij Jamin gekocht in je pauzes vroeger?quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:38 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Te veel snoep bij Jamin gekocht in je pauzes vroeger?![]()
Ja verkrachting van een vrouw is niet shockerendquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:38 schreef Mirel het volgende:
Cannibal Holocaust is echt niet zo erg, de reviewer noemt de dierenslachtingen het meest shockerende. Nou, shockerend zeg, heb het wel eens in het echt gezien, en je ziet het nog wel eens op tv langskomen, als er weer een dierenziekte z'n ronde doet.
Waarom hoort die film erin dan?quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:55 schreef beelz het volgende:
Pfff een lijst met zieke films waar Beyond the Limits van Ittenbach niet in staat kan ik niet serieus nemen.
Iddquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:28 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Als jij dat al een zieke film is kan jij beter geen een van de films in de top 10 van de TS z'n link kijken![]()
Film is in 2 delen, eerste deel heeft verkrachtingen en een psychopaat die een heel gezin uitgebreid vermoord aan de eettafel en dat op hele mooie brute wijze en realistisch in beeld gebracht. Tweede deel speelt ten tijde van de Spaanse Inquisitie en heeft een slachtpartij in een kerk waar een kind zijn kop ingeslagen krijgt met een grote hamer en meer van dat mooie spul. Ook flink wat martelingen en slachtartijen. Goede film, goed verhaal, pijnlijk realistisch en goede special effects.quote:
Dat is gewoon een verkapte verkrachtingsfilm man.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:17 schreef Devrim_ het volgende:
August%20Underground%60s%20Mordum.html
Kijken op eigen risico =.
Maar heb je de andere 10 films gezien in de lijst? Misschien zijn die nog veel schokkenderquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:06 schreef beelz het volgende:
[..]
Film is in 2 delen, eerste deel heeft verkrachtingen en een psychopaat die een heel gezin uitgebreid vermoord aan de eettafel en dat op hele mooie brute wijze en realistisch in beeld gebracht. Tweede deel speelt ten tijde van de Spaanse Inquisitie en heeft een slachtpartij in een kerk waar een kind zijn kop ingeslagen krijgt met een grote hamer en meer van dat mooie spul. Ook flink wat martelingen en slachtartijen. Goede film, goed verhaal, pijnlijk realistisch en goede special effects.
Er gebeurd nog wel meer dan alleen verkrachtingen in die film hoorquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:06 schreef PlarkPlark het volgende:
[..]
Dat is gewoon een verkapte verkrachtingsfilm man.
Er zijn grensen imho.
Yep ik ken de meesten ervan en geloof me, hij is schokkender en zieker dan meer dan de helft van die films.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:08 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Maar heb je de andere 10 films gezien in de lijst? Misschien zijn die nog veel schokkender
Nee het is een gefingeerde snuffmovie. Das lame.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:06 schreef PlarkPlark het volgende:
[..]
Dat is gewoon een verkapte verkrachtingsfilm man.
Er zijn grensen imho.
Meh vond het wat een flauwe lijst er zijn volgens mij grofferequote:Op donderdag 31 mei 2007 15:08 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Maar heb je de andere 10 films gezien in de lijst? Misschien zijn die nog veel schokkender
Hee die heb ik gezien! Hmm wat was de titel ook alweer? Ik check mijn archief ff.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:12 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Meh vond het wat een flauwe lijst er zijn volgens mij groffere
Weet iemand de titel van die film waar ze dat schoolmeisje inelkaar slaan tot ze zichzelf onderpist waarna ze verkracht wordt, haar voeten in beton gestort en in de rivier geflikkerd wordt?
Moet em ergens op dvd hebben liggen. Daar komt bij dat de films in de lijst qua schokkend het niet halen bij een gemmidelde mondo filmquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:14 schreef beelz het volgende:
[..]
Hee die heb ik gezien! Hmm wat was de titel ook alweer? Ik check mijn archief ff.
klinkt, ehhh... appartquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:12 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Meh vond het wat een flauwe lijst er zijn volgens mij groffere
Weet iemand de titel van die film waar ze dat schoolmeisje inelkaar slaan tot ze zichzelf onderpist waarna ze verkracht wordt, haar voeten in beton gestort en in de rivier geflikkerd wordt?
Wel shockerend, maar de beelden in de film zijn niet echt eng, en de films in de lijst staan er in vanwege die beelden.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:47 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ja verkrachting van een vrouw is niet shockerend![]()
kijk, zo hoort het ook.....quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:29 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik vind weinig echt te ziek......... meestal relativeer ik heb als ik aan het kijken ben
Ik zeg toch ook niet dat die scenes schokkend zijn, eerder lachwekkendquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:00 schreef HV het volgende:
[..]
Idd, alhoewel ik het verhaal ook wel ziek vind, valt Battle Royale nog wel mee qua schokkende scenes. Heb van die top 10 alleen Irreversible gezien en daar zal het ook wel bij blijven
.
Dé zombie film is 28 days laterquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:41 schreef Ps2K het volgende:
ergste horror: Titanic, zo erg dat ik hem nog nooit heb durven zien
beste zombie: Dawn of the dead (1978) of Undead (2003)
noot: dawn of the dead 2004 is geen zombie film, zombies rennen niet. verder is het originele verhaal dermate verkracht dat deze eigenlijk niet deze titel zou mogen dragen.
Remake crap zou eigenlijk niet eens mogen meetellen in lijstjes van beste films
edit: owja grappigste: Dead and breakfast
Dat zeg ik toch ook.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:29 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat die scenes schokkend zijn, eerder lachwekkend
Maar kom op; studenten op een eiland die elkaar moeten vermoorden anders worden ze zelf vermoord... dat is toch gewoon ziek?![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:07 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Dé zombie film is 28 days later
En binnekort 28 weeks later kijken
Maar idd wel een erg toffe filmquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:51 schreef beelz het volgende:
Ow en 28 days later is een toffe film maar geen zombiefilm. Die lui waren geen zombies.
De monsters uit 28 days later zijn geen zombies...quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:07 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Dé zombie film is 28 days later
En binnekort 28 weeks later kijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |