of met de jongeheer afgesneden van je ouweheerquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:38 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
zat je al klaar met je jongeheer in de hand?
Nee, jij welquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:38 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
zat je al klaar met je jongeheer in de hand?
kan je em niet ff op usenet flikkerenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:37 schreef Xebrozius het volgende:
Hmm een printscreen maken van een film wil niet...
daar heb je dan ook een heel scherp schaartje voor nodigquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:41 schreef Terpentin07 het volgende:
Er zit zoveel spierweefsel je kan hem niet eens doorsnijden.![]()
Ouch, dat lijkt me de ergste horror!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:42 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
daar heb je dan ook een heel scherp schaartje voor nodig![]()
Jawel kan wel. Overlay uitvinken in Exra>opties>prestaties>geavanceerdquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:37 schreef Xebrozius het volgende:
Hmm een printscreen maken van een film wil niet...
Dan moet je niet in dit topic komenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:47 schreef Samson het volgende:
Zet t maar achter een linkje als t lukt please, dan hoef ik t niet te zien![]()
idd optiefen met die huiliesquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:49 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Dan moet je niet in dit topic komen
Doe ff normaal man, we hadden t over verschillende horrorfilms. Als dit ineens een bende zieke figuren aantrekt die kicken op al die extreme shit is dat niet mijn probleem. Ik denk dat er zat plekken op het net te vinden zijn waar je kunt vinden wat je zoekt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:49 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Dan moet je niet in dit topic komen
Naja het is gefilmd á la blairwitch 1. Dat zorgt wel voor een zieke sfeer. De dingen die gezegd worden. Als je niet had geweten dat dit een film was dan was je echt wel onpasselijk geworden van deze film. Sterker nog, laat dit aan iemand zien die niet weet wat het is en na 10 minuten wil hij/zij dat je de film echt wel uitzet.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:00 schreef Falco het volgende:
Het doet me eigenlijk helemaal niet zo veel. Je ziet wat hompen vlees gelardeerd met rode tinten, wat voor bloed moet doorgaan. Ik had in ieder geval erger verwacht
Ik denk dat ik meer zou walgen als het bewegende plaatjes (film dusquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:02 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Naja het is gefilmd á la blairwitch 1. Dat zorgt wel voor een zieke sfeer. De dingen die gezegd worden. Als je niet had geweten dat dit een film was dan was je echt wel onpasselijk geworden van deze film. Sterker nog, laat dit aan iemand zien die niet weet wat het is en na 10 minuten wil hij/zij dat je de film echt wel uitzet.
De eerste keer dat ik deze film keek had ik net ontbijt op."Ha, hij is eindelijk binnen! *clickerdeclick*" En toen had ik spijt van m'n ontbijtquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:04 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik denk dat ik meer zou walgen als het bewegende plaatjes (film dus) waren.
Waarom werken die foto's hier nietquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:56 schreef Xebrozius het volgende:
foto1
Buik van een moeder wordt opengesneden om ongeboren kind er uit te halen. (die wordt later vermalen en gevoerd aan mamma als het goed is)
http://members.home.nl/xebrozius/AUM/PICT0489.JPG
foto2
Moeder wordt in haar onvrijwillige keizersnee geneukt
http://members.home.nl/xebrozius/AUM/PICT0491.JPG
foto3
keizersnee-neuker wordt later ook slachtoffer, iets met slachtafaval eten e.d.
http://members.home.nl/xebrozius/AUM/PICT0490.JPG
Wat alles zo goor maakt is dat alles dmv handycam is opgenomen en effecten levensecht overkomen. Charly Sheen is met deze tape nog naar de politie gestapt omdat ie dacht dat het een echte snuff film betrof.
Overigens heb ik deze film maar half-half gezien. Dit soort films van mij hoeven niet echt. De enige reden waarom ik 'm op mijn pc heb staan is omdat ik er altijd zo leuk mensen mee kan shockeren.
"ja dit is echt... zie je dat dan niet?"
Hee, die heb ik afgelopen week gekocht voor 2 euroquote:Op maandag 14 mei 2007 20:36 schreef mrSPLIFFY het volgende:
house of thousand corpses is echt een van de ranzigste...
let ff op het "who's your daddy " stukje ... dat is toch wel ZO ziek!!!!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:37 schreef ivetje het volgende:
[..]
Hee, die heb ik afgelopen week gekocht voor 2 euroMoet em nog gaan zien
Verdorven : geen idee eigenlijk, mij krijg je echt niet zo snel misselijk of iets.
Slechtste (of lachwekkendste) : Evil deaddat soort horror KAN gewoon echt niet meer...kom op zeg. Evenals braindead trouwens, daarbij lig je gewoon in een scheur van het lachen.
Zombie : Dat kijk ik eigenlijk nooit, meestal roept de filmposter/kaft van dvd een gevoel op zoals bij slechtste staat beschrevenDan hoeft het van mij al niet meer.
Overigens heb ik caniball holocaust nooit helemaal afgekeken omdat ik hem te saai vondHij kon me op een gegeven moment gewoon echt niet meer boeien en kwam er niet doorheen. Overigens wel de bekende "schildpadscene" gezien.
kweenie heb ze nog geen van beide gezienquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ow jouwe is Penance, van mij Mordum.
http://www.imdb.com/title/tt0410332/
Welke is beter?
Dat soort dingen ben ik dus weer totaal niet in geïnterreseerd.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:54 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Aanrader: Faces of death, niet echt horror. Wel ranzig
Je ziet toch bijna niks.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:22 schreef mrSPLIFFY het volgende:
nog wat ranzige caps day-V?
Ichi is vet hequote:Op donderdag 31 mei 2007 14:14 schreef claudius013 het volgende:
Eerlijkheid gebied me echter wel, dat ik slechts nr. 10-7-6-2-4 gezien heb, en dat waren over het algemeen wel heftige films.
Maar een goeie suspens (thriller) vind ik wel een stuk spannender....![]()
Ik zou er een disclaimer bij zetten anders kan het je wel eens een ban kostenquote:
Wat zit er achter die link dan? (Ik kan hem niet zien op me stage)quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:23 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik zou er een disclaimer bij zetten anders kan het je wel eens een ban kosten
Een review met een paar zieke screenshotsquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:25 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Wat zit er achter die link dan? (Ik kan hem niet zien op me stage)
Zo erg was die site toch niet...op die paar plaatjes is weinig te zien hoor. Maar daar blijkt wel uit dat dit geen film is die ik ga kijkenquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:23 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik zou er een disclaimer bij zetten anders kan het je wel eens een ban kosten
Als jij dat al een zieke film is kan jij beter geen een van de films in de top 10 van de TS z'n link kijkenquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:27 schreef J.Herrer het volgende:
Battle Royale
Ok sommige scenes zijn eerder lachwekkend dan ranzig, maar het hele idee erachter vind ik gewoon ziek
Veel bloed, lichaamsdelen etc. etc.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:28 schreef Handschoen het volgende:
Op wat voor gebied precies dan? in beeld brengen van slachtingen ofo?
Gewoon het idee dat je schoolkinderen op een eiland dropt om elkaar te laten vermoordenquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:28 schreef Handschoen het volgende:
Op wat voor gebied precies dan? in beeld brengen van slachtingen ofo?
Zeker, wie verzint zoiets denk je danquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:27 schreef J.Herrer het volgende:
Battle Royale
Ok sommige scenes zijn eerder lachwekkend dan ranzig, maar het hele idee erachter vind ik gewoon ziek
Wat een zieke film.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:26 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Een review met een paar zieke screenshots![]()
Te veel snoep bij Jamin gekocht in je pauzes vroeger?quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:38 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Te veel snoep bij Jamin gekocht in je pauzes vroeger?![]()
Ja verkrachting van een vrouw is niet shockerendquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:38 schreef Mirel het volgende:
Cannibal Holocaust is echt niet zo erg, de reviewer noemt de dierenslachtingen het meest shockerende. Nou, shockerend zeg, heb het wel eens in het echt gezien, en je ziet het nog wel eens op tv langskomen, als er weer een dierenziekte z'n ronde doet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |