Niet echt een horrorfilm en om eerlijk te zijn vond ik hem nogal meevallen. Zegt dat veel over mij?quote:Op zondag 13 mei 2007 10:29 schreef HAL9000S het volgende:
[afbeelding]
Salò o le 120 giornate di Sodoma
Die viel onwijs tegen.quote:Op zondag 13 mei 2007 10:24 schreef Falco het volgende:
Cannibal Holocaust
Al die Guinea Pig films zijn echt zwaar nasty.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Guinea Pig: Flowers of Flesh and Blood
Cannibal Holocaust viel echt onwijs mee hoor, het was misschien 20~30jaar geleden doodseng maar een film als Saw is al 10x enger.quote:Op zondag 13 mei 2007 21:33 schreef Samson het volgende:
Horror moet echt horror zijn en niet verdorven. Een goeie horror is leuk om te kijken. Als je echter in de categorie van Canibal Holocaust komt (die ga ik dus bewust nooit zien), wordt het ziekelijk en smerig. Dat heeft weinig meer met horror te makenEen grappige horror blijf ik altijd Braindead vinden
![]()
Die is eerder bedorven..quote:Op zondag 13 mei 2007 21:41 schreef nietzman het volgende:
Snakes on a train.
Ichi is idd echt een goede film,.. maar horror?, niet direct.quote:Op zondag 13 mei 2007 21:42 schreef Terpentin07 het volgende:
Niet echt horror maar wel veel splatter...Itchi the Killer!
Heb hem op de helft uitgezet zo kut filmquote:Op zondag 13 mei 2007 18:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Slaughtered Vomit Dolls
Is geen horror, ik zag hem trouwens ook op mijn 12e, ik wilde eigenlijk niet kijken, zo erg vond ik het, maar ik kon hem niet afzetten, te geboeid, hij was toen op tv, ned 3 ofzo....quote:Op zondag 13 mei 2007 10:29 schreef HAL9000S het volgende:
[afbeelding]
Salò o le 120 giornate di Sodoma
Het hangt er maar vanaf hoe veel je van de film weet. Ik kwam die film onlangs tegen met omschrijvingen en wat foto's, en vooral de zaken die dus echt in de film zijn gebeurd vind ik misselijkmakend (met die dieren). Daar kwam dus geen trucage bij kijken. Saw vind ik gewoon vermakelijk omdat alles gewoon fictie is maar gedeeltes van Cannibal zijn dat dus nietquote:Op maandag 14 mei 2007 00:40 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Cannibal Holocaust viel echt onwijs mee hoor, het was misschien 20~30jaar geleden doodseng maar een film als Saw is al 10x enger.
Dat is de hele kwestie niet vind ik, Het gaat gewoon om de insteek van de hele film en dat komt op mij nogal ziekelijk en fout over, maar zo ervaar ik dat, hoeft bij jou niet zo te zijn. Je kan me echt de ergste harcore horror voorschotelen en ik vind het fantastisch maar zodra het een soort film als deze wordt haak ik af. Daar kan ik gewoon niet naar kijken.quote:Op maandag 14 mei 2007 17:22 schreef OFfSprngr het volgende:
Dr werden 2 or 3 dieren gesnuft, dat wel, maar ja, hoeveel dieren eet jij per week? en hoeveel beter worden zij behandeld?..
same here; benen afhakken en rond zien vliegen etc vind ik geweldig in horrorfilms, maar zodra er enige gebeurtenissen getoond worden die echt gebeurd (zouden) zijn haak ik af.quote:Opmaandag 14 mei 2007 17:26 schreef Samson het volgende:
Dat is de hele kwestie niet vind ik, Het gaat gewoon om de insteek van de hele film en dat komt op mij nogal ziekelijk en fout over, maar zo ervaar ik dat, hoeft bij jou niet zo te zijn. Je kan me echt de ergste harcore horror voorschotelen en ik vind het fantastisch maar zodra het een soort film als deze wordt haak ik af. Daar kan ik gewoon niet naar kijken.
De schrikmomenten. Ik ben me ik weet niet hoe vaak helemaal kapot geschrokken tijdens die film. Als je daar niet gevoelig voor bent, dan zul je die film inderdaad niet zo boeiend vinden.quote:Op zondag 13 mei 2007 03:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik snap niet wat mensen zo geweldig vinden aan The Descent(Niet dat die slecht was)
Ben ik niet gevoelig voor ben ik bang, bij de shining ben ik in slaap gevallen (serieus...)quote:Op maandag 14 mei 2007 19:20 schreef steeg het volgende:
Als je gevoelig bent voor psychologische horror... the ring, a tale of two sisters, shutter, ju:on the grudge, jacob's ladder, the shining zijn dan echt heel eng, waarvan ik the ring het engst vond.
De naarste horror is de originele texas chainsaw massacre
Nja dan maar binnekort weer kijkenquote:Op maandag 14 mei 2007 19:27 schreef dikkedoelie het volgende:
[..]
De schrikmomenten. Ik ben me ik weet niet hoe vaak helemaal kapot geschrokken tijdens die film. Als je daar niet gevoelig voor bent, dan zul je die film inderdaad niet zo boeiend vinden.
Heb jij een trailer voor me ?quote:Op maandag 14 mei 2007 19:00 schreef dikkedoelie het volgende:
Ergste Horror:
August Underground's Mordum. Níet eng maar wel ziek. Cannibal Holocaust valt nog mee vergeleken met deze film.
Kreeg die film niet een paar Oscars?quote:Op maandag 14 mei 2007 21:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.atrocitiescinema.com/DVD/mordum.html
Zekerquote:Op maandag 14 mei 2007 21:34 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Kreeg die film niet een paar Oscars?
quote:Op maandag 14 mei 2007 21:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ah hier trailer:
http://www.toetagpictures(...)ground's_mordum.html
Nou dat ziet er goed uit
ja, want?quote:Op maandag 14 mei 2007 22:36 schreef SilverGun het volgende:
August Underground Mordum is veruit de meest verdorven horror'film' ooit. Daar komt helemaal niets bij in de buurt. Ik raad 'm in principe iedereen af, maar degene die de meest zieke en expliciete film ooit wil zien hoeft niet verder te zoeken.
Dat was idd echt echt een briljante film.quote:Op maandag 14 mei 2007 17:48 schreef Mister1977 het volgende:
Event Horizon had ook wel een naar sfeertje.
De combinatie van levensechte special effects en overtuigend acteerwerk van de slachtoffers doet het 'm vooral. Hier een beschrijving van wat er onder meer te zien is:quote:
Bronquote:In one moment of utter nastiness, a woman and her boyfriend are dragged out of the makeshift coffins they have been bound and gagged in. The woman is raped, while the young man is forced to sever his own penis, (quite slowly mind you) with a very tiny pair of scissors. After his penis is detached, one of our killers picks it up, performs a bit of faux felatio on it and then proceeds to use the severed member to masturbate the young man's girlfriend with.
This is all just for starters, an appetizer if you will. In another extended scene two young girls are held hostage and put through all sorts of devilish atrocities from the groups female abductor. The young girls are taunted, constantly vomited on (which in turn causes them to vomit as well) stripped down and physically abused in more ways than I'd really like to mention here. Although I would like to tell you about the one girl who is gutted, only to have one of her attackers viscously fuck her in her now exposed stomach, nasty.
Nee. Is wel op verschillende plekken te bestellen, bijv. hier. Maar echt niet kijken wanneer je de Saw films al vrij extreem vindt.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:46 schreef OldJeller het volgende:
Kan je een film als dat in een 'gewone' videotheek halen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |