Heeft die in de zitting ook zo n staaf die langzaam trillend omhoogkomt?quote:Op zondag 13 mei 2007 18:54 schreef dynamiet het volgende:
Ik heb thuis een panasonic massage stoel ideaal. elke week een paar keer 15 minuten in.. echt zo super
![]()
[afbeelding]
Jah onder andere, en dingen die kunnen kneden. dat ding heeft echt zo verschikkelijk veel functies. voet massage, rug massage, nek massage, kont massage, schouder massage, hele lichaam trillen. die massages zijn soort knedende bewegingen verticaal en horizontaal! zoals een echte massage!!!quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:14 schreef BigBadPete het volgende:
[..]
Heeft die in de zitting ook zo n staaf die langzaam trillend omhoogkomt?
Wat voor links had je willen zien dan?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:25 schreef ScofieldBurrows het volgende:
tim2308 kan je geen nieuwe links toevoegen updaten van de openingspost..
Je moet die filmpjes eens kijken, best leuke dingen om uit te proberenquote:Op woensdag 7 november 2007 17:40 schreef Sylvana het volgende:
Ik vind het ook heerlijk om gemasseerd te worden of mn vriend te masseren. Ik heb gewoon massage-olie van het Kruitvat voor een paar euro en een flesje van Kneipp, met amandelgeur. Maar dat was ook niet echt heel prijzig, een euro of 8 geloof ik.
Ik heb een keer bij Landal Greenparks een massage gehad op een verwarmd waterbed, waarin dan bubbels je lichaam masseerden, dat was echt supperlekker.
Zo'n massagestoel lijkt mij ook wel wat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |