ik zou die slagroom dan nog maar even achterwege houden, dat plakt als de hel dus dat wordt hoe dan ook een zooitje.quote:Op maandag 17 april 2006 23:12 schreef weasel85 het volgende:
Hallehula! luitjes!
Ik ga binnenkort eens n meid goed verwennen, zal maar niet alles gaan posten voor t geval ze t hier leest! * ze komt er af en toe...*
Maar wat ik wil vragen is
- Wat is nou een goede massage olie? Fris geurtje? oid? ( merk? )
- Heb wel enig ervaring in t masseren, maar hoe gaat het met massage olie? (heb al heel wat fora afgezocht en weet er redelijk vanaf) *maar de knedingen, en dat met je vingers weet ik nog vrij weinig vanaf, kan naar de bieb gaan en n boekje lenen... maar enig tips zou leuk zijn!
Daarnaast wil ik diezelfde avondje t extra spannender maken door....
Slagroom te gebruikendat wordt dollen!
![]()
- Is t slecht om slagroom te gebruiken nadat er gemasseerd is? ( vanwege de olie die je oplikt? )
- Of zal ik dat vóór het masseren doen?
- Of juist helemaal niet?
alvast bedankt!
dat zegt zo beetje alles over slagroomquote:Op dinsdag 18 april 2006 01:55 schreef Slarioux het volgende:
Als je slagroom wilt gebruiken moet je wel gelijk douchen, anders hangt die zure putlucht de volgende ochtend door het hele huis. En niet teveel gegeten hebben die avond want anders heb je het na 2 toefjes ook wel gezien.
vader weasel85 volgende ochtend: "Waarom zit er slagroom aan het mondstuk van mijn hogedrukspuitquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:39 schreef weasel85 het volgende:
haha.. oke.. ja, nooit gebruikt dat slagroom! zal t onthouden hehe... ( of zal ik der maar vastbinden en de dag erop met een brandweerslang erop los gooien?
)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |