abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37048292
Hallehula! luitjes!

Ik ga binnenkort eens n meid goed verwennen, zal maar niet alles gaan posten voor t geval ze t hier leest ! * ze komt er af en toe...*

Maar wat ik wil vragen is

- Wat is nou een goede massage olie? Fris geurtje? oid? ( merk? )
- Heb wel enig ervaring in t masseren, maar hoe gaat het met massage olie? (heb al heel wat fora afgezocht en weet er redelijk vanaf) *maar de knedingen, en dat met je vingers weet ik nog vrij weinig vanaf, kan naar de bieb gaan en n boekje lenen... maar enig tips zou leuk zijn!

Daarnaast wil ik diezelfde avondje t extra spannender maken door....

Slagroom te gebruiken dat wordt dollen!

- Is t slecht om slagroom te gebruiken nadat er gemasseerd is? ( vanwege de olie die je oplikt? )
- Of zal ik dat vóór het masseren doen?
- Of juist helemaal niet?

alvast bedankt!
I pwn u!
pi_37049874
quote:
Op maandag 17 april 2006 23:12 schreef weasel85 het volgende:
Hallehula! luitjes!

Ik ga binnenkort eens n meid goed verwennen, zal maar niet alles gaan posten voor t geval ze t hier leest ! * ze komt er af en toe...*

Maar wat ik wil vragen is

- Wat is nou een goede massage olie? Fris geurtje? oid? ( merk? )
- Heb wel enig ervaring in t masseren, maar hoe gaat het met massage olie? (heb al heel wat fora afgezocht en weet er redelijk vanaf) *maar de knedingen, en dat met je vingers weet ik nog vrij weinig vanaf, kan naar de bieb gaan en n boekje lenen... maar enig tips zou leuk zijn!

Daarnaast wil ik diezelfde avondje t extra spannender maken door....

Slagroom te gebruiken dat wordt dollen!

- Is t slecht om slagroom te gebruiken nadat er gemasseerd is? ( vanwege de olie die je oplikt? )
- Of zal ik dat vóór het masseren doen?
- Of juist helemaal niet?

alvast bedankt!
ik zou die slagroom dan nog maar even achterwege houden, dat plakt als de hel dus dat wordt hoe dan ook een zooitje.

bij de bodyshop heb ik voor m'n toenmalige vriendin een flesje massageolie met Bergamot gekocht, die vond ik persoonlijk het beste ruiken (als Earl Grey thee)

het beste kun je als amateur-masseur gewoon op je gevoel afgaan maar: niet het contact met de huid verliezen en een beetje varieeren met hard en zacht. lange 'halen' maken: bij d'r kont beginnnen en dan stevig helemaal tot onderaan haar nek en daar met een kneepje eindigen etc. gebruik je fantasie
pi_37050771
Tips en trucs en de massageolie van Weleda is ook erg fijn. Die van Kneipp trouwens ook. Het is belangrijk dat je de spieren wél masseert, maar de botten niet! Dat voelt erg naar, voor de rest, de site.
En misschien zou ik inderdaad de slagroom voor een andere keer bewaren. Dan heb je twee keer iets speciaals dan een hele avond je lijstje afwerken.
Veel plezier!!
I will take the sun in my mouth
  dinsdag 18 april 2006 @ 01:55:58 #4
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_37052034
Als je slagroom wilt gebruiken moet je wel gelijk douchen, anders hangt die zure putlucht de volgende ochtend door het hele huis. En niet teveel gegeten hebben die avond want anders heb je het na 2 toefjes ook wel gezien.
  dinsdag 18 april 2006 @ 08:24:14 #5
63307 punkjunk
Voederbietel
pi_37053563
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 01:55 schreef Slarioux het volgende:
Als je slagroom wilt gebruiken moet je wel gelijk douchen, anders hangt die zure putlucht de volgende ochtend door het hele huis. En niet teveel gegeten hebben die avond want anders heb je het na 2 toefjes ook wel gezien.
dat zegt zo beetje alles over slagroom
pi_37058872
Wat ik me afvraag: wat eet nou lekker vanaf iemand z'n lichaam? Oftewel, plakt niet, ga je niet van over je nek en meer van dat soort belangrijke levensvragen.
pi_37058911
na het gebruiken van de slagroom wel douchen, anders ga je vreselijk stinken

zoals slarioux dus al zei
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_37063745
haha.. oke.. ja, nooit gebruikt dat slagroom ! zal t onthouden hehe... ( of zal ik der maar vastbinden en de dag erop met een brandweerslang erop los gooien? )
I pwn u!
  dinsdag 18 april 2006 @ 15:58:27 #9
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_37064264
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 15:39 schreef weasel85 het volgende:
haha.. oke.. ja, nooit gebruikt dat slagroom ! zal t onthouden hehe... ( of zal ik der maar vastbinden en de dag erop met een brandweerslang erop los gooien? )
vader weasel85 volgende ochtend: "Waarom zit er slagroom aan het mondstuk van mijn hogedrukspuit "
pi_37064523
uhh... ze woont op zichzelf (A)
I pwn u!
pi_37064604
Maar ik heb zowat geen idee waar ik die massage olie moet halen? ....

kruidvat? ofwat? -.-
I pwn u!
pi_37064805
overal?
sexshop, kruidvat, etos, hema, de tuinen
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_37064827
http://www.sensualgifts.n(...)e-olie-en-creme.html

hmmm ik denk dat die fruit massage olie wel wat is? of hebben jullie andere suggesties?
I pwn u!
pi_37102272
Beetje massageolie in je handen doen, flink in je handen wrijven zodat het warm wordt, en dan haar rug ermee masseren, werkt als een tiet! Ik zoek alleen nog een manier waarop zij zonder al teveel kracht toch een beetje warme handen kan krijgen .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')