quote:Op zondag 13 mei 2007 12:04 schreef DiviFilius het volgende:
Montgomery ?
Je loopt een beetje achterquote:Op zondag 13 mei 2007 12:06 schreef VonHinten het volgende:
Omaha, Utah, Sword, Gold en ......
Volgensmij had ik gelezen door 'wiens invloed' of iets dergelijks, en ik wist alleen dat hij nogal wat invloed had in die operatie. Maar over de 'verrader' heb ik geen ideequote:Op zondag 13 mei 2007 12:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb ook zo mijn twijfels over hem, maar nee. Hij is het niet.
Daarom schreef ik ook "wordt gezien". En dan vooral door de Britten die een zondebok zochten.quote:Op zondag 13 mei 2007 12:14 schreef Cootz het volgende:
Je bedoelt Lindemans, maar stellen dat hij 'de verrader is waardoor de operatie mislukte'... Nee, die uitspraak is echt niet houdbaar.
Die 5de wist ik ook nietquote:Op zondag 13 mei 2007 12:25 schreef Cobra4 het volgende:
Ik kom niet verder dan Californie, Washington, Alaska en Hawai. Nu nummer 5 nog.....
Nee en Neequote:Op zondag 13 mei 2007 12:31 schreef methan het volgende:
Londen en Londen
Londen passagiers en ... cargoquote:Op zondag 13 mei 2007 12:32 schreef MadMaster het volgende:
New York JFK (passagiers) en, pak 'm beet, Frankfurt (cargo)?
Dat wilde ik inderdaad als hint gevenquote:Op zondag 13 mei 2007 12:34 schreef Cootz het volgende:
Cargo is waarschijnlijk waar FedEx zit, maar waar? Eh, Houston?
Goed gegoktquote:Op zondag 13 mei 2007 12:37 schreef Cobra4 het volgende:
Passagiers: Atlanta
Cargo: Memphis? Daar zit volgens mij FedEx. Of is het nou UPC dat daar zit? Gokje dus
UPC zit in Amsterdam en doet kabel TV, -internet en -telefonie.quote:Op zondag 13 mei 2007 12:37 schreef Cobra4 het volgende:
Passagiers: Atlanta
Cargo: Memphis? Daar zit volgens mij FedEx. Of is het nou UPC dat daar zit? Gokje dus
quote:Op zondag 13 mei 2007 12:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
UPC zit in Amsterdam en doet kabel TV, -internet en -telefonie.
Je bedoelt UPS waarschijnlijk...![]()
Het heet tegenwoordig Mumbai, maar het is goed. Zo'n 13 miljoen inwoners in de stad zelf en in totaal zo'n zo'n 25 miljoen in de agglomoratie.quote:Op zondag 13 mei 2007 12:43 schreef ChrisJX het volgende:
Bombay?
Ja, ik had het al getypt, maar had geen zin om er nog een wijziging tegenaan te gooienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |