Zoveel geld heb ik er niet voor over. ?????quote:Op zondag 13 mei 2007 00:51 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik 1000 miljoen triljoen keer voor Jaap![]()
hey je mag toch wel een beetje uit je dag gaan omdat je verkering*(is mij verteld) met een ander ligt te bekken terwijl de rest over jouw lultquote:Op zondag 13 mei 2007 00:51 schreef Stupidisco het volgende:
Dat het spel was van Huub is gelul. Hij is nu gewoon een stuk nuchterder. Een uur terug sloeg ie echt wel door.
Heel gunstig, dat gaat veel spanningen opleveren.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:52 schreef Lobasca het volgende:
Brian moet nu kiezn van Natasia tussen haar en Amada
Dus de avond is eigenlijk een doorslaand succes.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:52 schreef Lobasca het volgende:
Ik oneindig + 3 keer voor Huub!quote:Op zondag 13 mei 2007 00:51 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
en?quote:Op zondag 13 mei 2007 00:52 schreef Lobasca het volgende:
Dus jij hebt het ook allemaal door?quote:Op zondag 13 mei 2007 00:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus de avond is eigenlijk een doorslaand succes.![]()
... jaap staat bij mij op nummer 2 ... (helaas is hij een acteur)...quote:Op zondag 13 mei 2007 00:51 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Maakt niet uit lieverd, uiteindelijk snapte je het !!! Bij sommige duurt het wat langer voor het kwartje valt.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:53 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
![]()
![]()
jammer dat je alles uit moet leggen...
Ja GVD, repect voor vrouwen, dat is de TT.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:53 schreef solara4 het volgende:
waar is het onderwerp eigelijk????
Beetje goor, dit.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:54 schreef FuTilE het volgende:
Bah, ze zouden Eric moeten verplichten om een uur of 3 in deze outfit rond te paraderen op de binnenplaats van een zwaar bewaakte gevangenis.
Probleem is dat het waarschijnlijk een lang gekoesterde droom is die eindelijk uitkomt.
Cool!! ik ga je ava rippen!!!quote:
Dat woord zint mij niet lieverd...quote:Op zondag 13 mei 2007 00:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Maakt niet uit lieverd, uiteindelijk snapte je het !!! Bij sommige duurt het wat langer voor het kwartje valt.
Mazzelquote:Op zondag 13 mei 2007 00:55 schreef beequeen het volgende:
Ik duik tussen de vette lappen, tot morgen, en geniet voor de rest, trusten![]()
![]()
nou echt?quote:Op zondag 13 mei 2007 00:55 schreef beequeen het volgende:
Ik duik tussen de vette lappen, tot morgen, en geniet voor de rest, trusten![]()
![]()
sorry, ik zal wel de verkeerde gequote hebben.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Huh??? Ik geef alleen maar weer wat er werd gezegd.
Ga je bed eens verschonen, Ransjaap!quote:Op zondag 13 mei 2007 00:55 schreef beequeen het volgende:
![]()
Amanda schreeuwt tegen Tas, leuke discussiequote:Op zondag 13 mei 2007 00:56 schreef BuffyJan het volgende:
Amanda heeft een discussie met Natas, en op de plasma erachter een screensaver met LOVE
amy winehouse?quote:Op zondag 13 mei 2007 00:54 schreef nueffeniet het volgende:
amy in the house wordt weer een beetje leuker al met al een perfecte zaterdag avond
Ze had geen keus Amanda had iets gehoord denk ik... Natas blijft redelijk rustig.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:56 schreef mootie het volgende:
Beetje dom van Natasja dat ze aan Amanda gaat vertellen dat Brian van haar niet meer met haar mag neuken.
Dat is dan een mooie les voor onze jeugdige kijkertjesquote:Op zondag 13 mei 2007 00:57 schreef PumaStreamer het volgende:
waarom verplicht de kooi geen condooms...wel dom eigenlijk...stel dat iemand echt een enge ziekte oploopt op een of andere vage manier..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |