ja dat heb ik nu ook.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:41 schreef cindy10 het volgende:
zo langzamerhand geloof ik van die hele poppenkast niets meer....
als ik het zo lees.....ben ik blij dat ik niet betaal voor deze slechte opvoering van les miserables![]()
Ruudje je bent toch niet blind, je weet toch dat Pannenkoek Huub niet moet en dat de binnenkomst van lieke de doodsteek voor Huub is.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Petraa, lieverd, heb je alles gezien vanavond?
Je zou denken dat dat precies de bedoeling is.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:44 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
huub staat bij mij nog steeds op nummero unno, maar hij heeft vandaag wel zwakke momenten getoond...
Dat zelfs veel streamers erin trappen is wel treurig inderdaad....quote:Op zondag 13 mei 2007 00:45 schreef mootie het volgende:
[..]
En daarom word ik er zo pissig van dat iedereen ineens tegen Huub is.![]()
Het is SPEL van Huub........en niemand dat dat hier doorheeft?quote:Op zondag 13 mei 2007 00:44 schreef Day het volgende:
Gottegot, wat laat Huub zichzelf nu kennen!
Ik krijg bijna medelijden met 'm.
En zijn ze ''achter'' tevreden..quote:Op zondag 13 mei 2007 00:44 schreef Liess het volgende:
Ik hoop stiekem dat Huub eruit gaat, is beter voorzichzelf, en dan hoef ik niet meer te kijken.
Nee dus...... het is of meewerken of oprotten.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:45 schreef maril het volgende:
[..]
Zwak argument., dat is kul het is Huub eigen verantwoordelijkheid.
Groepsmentaliteit. Het is het gemakkelijkst mee te roepen met de grootste of sterkste meute.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:46 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dat zelfs veel streamers erin trappen is wel treurig inderdaad....
Mee eensch.......quote:Op zondag 13 mei 2007 00:46 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dat zelfs veel streamers erin trappen is wel treurig inderdaad....
Neeeeeee Disana, al vind ik dat je dat mag denken, het is niet zo, en dat denk ik.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel eens gelijk kunt hebben.
Day, dit is echt om Huub te tackelen, ik zit me zo op te winden. Deb is zo gemeen bezig.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:44 schreef Day het volgende:
Gottegot, wat laat Huub zichzelf nu kennen!
Ik krijg bijna medelijden met 'm.
Als Huub echt denkt dat Lieke hem onderuit haalt is hij niet slim bezig.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou, moven dan met dat gedrocht.....bah...in de paardenstal is nog een stekkie denk ik...bij Fries....quote:Op zondag 13 mei 2007 00:44 schreef maril het volgende:
Lieke heeft spijt van haar daad, en nu wil ze naar een andere plek omdat de eenheid in de groep nu ten einde dreigt.
Wat mij dan bezighoud is hoe kunnen ze dan voor nederlandse series zoals GTST zulke slechte acteurs vinden ipv deze gasten. Dit kan je niet spelenquote:Op zondag 13 mei 2007 00:45 schreef farceman het volgende:
[..]
ja dat heb ik nu ook.
Dat je ruzie krijgt snap ik, maar hoe snel het bij hun weer vergeten en vergeven is kan maar op een ding duiden:
Allemaal toneelspel
Ik ookquote:Op zondag 13 mei 2007 00:45 schreef mootie het volgende:
[..]
huub speeld ook een spel...quote:Op zondag 13 mei 2007 00:48 schreef Disana het volgende:
Huub zegt nu tegen Jaap dat het toneel is van hem. Doel: wig drijven tussen Natasia en Brian. Hij is ineens een stuk kalmer.
Mja klopt, maar ik Huub wordt zo in een hoek gedreven dat heel veel mensen hem anders zien dan hij is, vind dat ie net zoals Sylvia gewoon de eer bij zichzelf moet houden en eruit moet stappen. En dan roepen 'Fok you'.quote:
Ze was toch goed bezig vanavond met onderuithalen.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:48 schreef kybe het volgende:
[..]
Als Huub echt denkt dat Lieke hem onderuit haalt is hij niet slim bezig.
Dat bedoel ik, ik maak me zooooo kwaad.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Ruudje je bent toch niet blind, je weet toch dat Pannenkoek Huub niet moet en dat de binnenkomst van lieke de doodsteek voor Huub is.
Nou... ik hoef alleen maar te denken hoe die ernstige toestand van de spuug-en-mep-nacht in beeld is gebracht in de uitzendingen. Ook dit is weer perfect materiaal om Brian positief af te laten steken.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Neeeeeee Disana, al vind ik dat je dat mag denken, het is niet zo, en dat denk ik.![]()
Precies. Huub krijgt constant sancties aan zijn broek en de rest krijgt niet eens een waarschuwing.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:45 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Blijf ook in de Huub mood hoor...alhoewel ik eerlijk moet zeggen dat ik eigenlijk het hele zooitje DGK een beetje zat ben...
Er gaan veel dingen fout daar, maar een sanctie blijft uit totdat het de juiste personen betreft waarvoor ze wel graag een sanctie willen geven.
.Nu gaat Huub ff een foute schaats lopen, geregisseerd of niet en iedereen spuugt Huub uit. .......(Brian lacht erom, die stijgt....terwijl hij van het begin af aan al zoooo fout bezig is....)
Het geschreeuw tegen Eric was bewust omdat Nicolaas en Natasia mee stonden te luisteren..quote:Op zondag 13 mei 2007 00:48 schreef Day het volgende:
Sorry hoor, maar Huub doet dit dus om Natasia gek te maken?
Bullshit, hij is jaloers en hij voelt zich zwaar voor lul gezet door Lieke en Eric.
Zei ze dat echt? Dat is dan het verstandigste wat ze ooit heeft gezegd.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:45 schreef BuffyJan het volgende:
Natasia tegen Brain: nog een keer sex met Amanda en ik trek mn handen van je af
Laat iemand anders de volgende Cos maar openen, ik heb er al een stuk of 4 of 5 gedaan, ik weet het ook niet meerquote:Op zondag 13 mei 2007 00:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Ruudje je bent toch niet blind, je weet toch dat Pannenkoek Huub niet moet en dat de binnenkomst van lieke de doodsteek voor Huub is.
Hoezo dan? leg mij dat eens uit?quote:Op zondag 13 mei 2007 00:48 schreef Disana het volgende:
Huub zegt nu tegen Jaap dat het toneel is van hem. Doel: wig drijven tussen Natasia en Brian. Hij is ineens een stuk kalmer.
Duo Psynotti.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:50 schreef mootie het volgende:
Er is maar 1 iemand voor Brian en dat is Natasja.![]()
dat leverd nog leuke you tube filmpjes op....quote:Op zondag 13 mei 2007 00:48 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Nou, moven dan met dat gedrocht.....bah...in de paardenstal is nog een stekkie denk ik...bij Fries....
Op zich........ heeft de actie van Huub dus wel een uberpositief effect!quote:Op zondag 13 mei 2007 00:50 schreef STAP01 het volgende:
Dus, Natas laat Brain vallen als hij nog 1 keer seks heeft met Amanda. Huub heeft deze clash veroorzaakt om Natas bij Brain weg te halen.
Ik vond dat hij dit wel verdiende.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze was toch goed bezig vanavond met onderuithalen.
quote:Op zondag 13 mei 2007 00:49 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het geschreeuw tegen Eric was bewust omdat Nicolaas en Natasia mee stonden te luisteren..
ze moeten denken dat er ruzie is in de groep.......
hoor hem nu praten, even iets anders met Jaap....
ik SMS Huub naar 1010![]()
Huh??? Ik geef alleen maar weer wat er werd gezegd.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:51 schreef Day het volgende:
[..]
Hoezo dan? leg mij dat eens uit?
Wat ik zag is dat Huub eerst voor schut werd gezet door Lieke, Eric er ook nog een schepje bovenop deed en het als afleidingsmanoeuvre Brian maar aan ging pakken.
Als jij mij uit kan leggen hoe het dan gespeeld heeft met Natasia?
Ik zie alleen maar Huub die zijn eigen glazen aan het ingooien is nu.
Dan mag hij wel weer zorgen dat hij zijn trots weer terug krijgt , ik geloof dit niet na hetgeen ik vanavond heb gezien( Eric ook niet), het enige opdracht die terecht is gegeven door achter is dat Mitch de schaar naar hun moest brengen.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee dus...... het is of meewerken of oprotten.
Logisch, zijn enige zekere back up.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:50 schreef mootie het volgende:
Er is maar 1 iemand voor Brian en dat is Natasja.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |