Nou. Ja. Ach. Het valt wel mee, toch?quote:Op maandag 14 mei 2007 11:18 schreef FlyingFox het volgende:
Ik heb dan ook geen smaak, qua muziek.
Gewoon een aangetekende brief naar het Vaticaan sturen.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:12 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
''Meneer pastoor, ik kom opbiechten dat ik niet meer geloof.'' Zoiets?
quote:Op maandag 14 mei 2007 11:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee, het gaat over de leegte van het bestaan van een twentysomething aan heroïne verslaafd rockidool. Ik citeer:
And I forget just why I taste
Oh yeah, I guess it makes me smile
I found it hard, it was hard to find
Oh well, whatever, nevermind
JA MAAR ELKE ZIEL MOET GERED WORDEN JOOG! ELKE ZIEL MOET ZIJN ZONDE BETALEN DIE GOD VERZONNEN HEEFT.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Gewoon een aangetekende brief naar het Vaticaan sturen.
L.S.
Hierbij zeg ik mijn lidmaatschap op wegens verregaande tegenstrijdigheden en verloedering van deze religie, het feit dat de nieuwe Paus wel erg op een Antichrist lijkt deed ook mee in de besluitvorming. Oh en jullie zijn veels te gefrustreerd bezig. Doe maar normaal dan doen jullie al gek genoeg en als ik merk dat 'het einde der tijden' door jullie wordt veroorzaakt dan verzorg ik een gratis nekschot voor alle verantwoordelijke.
P.S. zoek een hobby.
mvg,
jogy.
Mja, er zijn nog steeds bepaalde doodszondes die eigenlijk niet te vergeven zijn maar omdat de kerk dat zo sneu vond voor die lieve kinderverkrachters die met enige regelmaat ook nog pastoor oid zijn hebben ze dat maar laten varen. Zo zijn ze!quote:Op maandag 14 mei 2007 11:19 schreef Moon_Bridge het volgende:
[..]
Heus niet. Jezus vergeeft al je zonden. Alle zonden zijn vergeefbaar, ook het uitwonen van vijfjarige jongetjes in arme landen. Alleen de ontkenning van de Vader, de Zoon en De Heilige geest is De Onvergeefbare Zonde. 't Staat geschreven, dus is het waar, joog.
Fijne lui. Fijne lui.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Mja, er zijn nog steeds bepaalde doodszondes die eigenlijk niet te vergeven zijn maar omdat de kerk dat zo sneu vond voor die lieve kinderverkrachters die met enige regelmaat ook nog pastoor oid zijn hebben ze dat maar laten varen. Zo zijn ze!.
Nee. Zie de verwijzing naar zijn libido als laatste in het rijtje halfbloed, albino, mug gevolgd door de latere verwijzing how low, how low, how low.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:21 schreef Moon_Bridge het volgende:
[..]
With the lights out its less dangerous
Here we are now, Entertain us
I feel stupid and contagious, Here we are now
Entertain us, A mulatto, An albino, A mosquito, My libido, Yeah
En dat gaat niet over batsen, zeker?
Verkeer je nog steeds met dat blonde grietje met die rare tanden?quote:Op maandag 14 mei 2007 11:24 schreef FlyingFox het volgende:
Batsen, raggen, Nirvana.
Het doet mij denken aan de afgelopen nacht.
Ik kom niet over, geloof ik.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee. Zie de verwijzing naar zijn libido als laatste in het rijtje halfbloed, albino, mug gevolgd door de latere verwijzing how low, how low, how low.
Ja, ze is zulks een schoonheid. Nu met beugel, overigens.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:28 schreef Moon_Bridge het volgende:
[..]
Verkeer je nog steeds met dat blonde grietje met die rare tanden?
Voel je daar nou iets van?quote:Op maandag 14 mei 2007 11:32 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ja, ze is zulks een schoonheid. Nu met beugel, overigens.
Een Limburger met meetvrees.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:32 schreef Moon_Bridge het volgende:
[11:32:13] <~VelvetAcidChrist> Produktiviteit is het begin van het einde.
Een groot ziener.
Ik had het over haar schoonheid, FF!quote:Op maandag 14 mei 2007 11:33 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ze blijft er wel eens mee achter mijn eikelrand hangen, ja.
Nee.
Dingen.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:39 schreef FlyingFox het volgende:
Ik moet eigenlijk dingen doen. Ik doe ze niet. Resultaat: er zijn dadelijk dingen niet gedaan. Maar hey, food in the belly en de rest komt goed, toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |