SCHREEF IK OOK NIET! jankerige dyslectquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:05 schreef Vivi het volgende:
[..]
Mag ik even:
Wat ben jij toch een ongelovelijk vooringenomen pedant persoon met een nare manier van profileren zeg. Bah. En daarbij slaat het ook nog eens nergens op wat je zegt. "Levi" bijvoorbeeld is absoluut geen kampnaam.
Bronquote:WASHINGTON - Baby, baby. What's in a name?
Years ago, it used to be people named their kids after religious figures and saints.
Or they named them after dad or grandma or mom's favorite aunt.
Forget Mike or John.
Today, the latest trend in baby names takes pop-culture to a new level, naming kids after consumer products.
Yes, parents are naming their children after cars, clothing, hair dye and even canned peas.
Infiniti. Celica. Armani. Timberland. Nautica. L'Oreal. Del Monte.
Those are some of the names that Cleveland Evans, a psychology professor at Nebraska's Bellevue University and a member of the American Name Society, found when he studied Social Security records for the year 2000.
According to a web article on World Magazine's site, Evans also found two separate parents, one in Texas and one in Michigan, who named their sons ESPN after the sports cable network.
If that's not bad enough.
One WTOP staffer has talked with teen girls named Nonchalant and Unnecessary.
Imagine introducing yourself at a job interview with those names.
And, no kidding, another staffer has even heard of one named Syphilis.
Boy, you can bet she'll have a hard time getting a date.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:19 schreef desiredbard het volgende:
[..]
SCHREEF IK OOK NIET! jankerige dyslect
Levis echter wel..... ben even aan het zoeken naar het artikel aangaande de opkomst van het "branden" ipv benamen van kinderen.
Dus eigenlijk zeg je skeeler?quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:19 schreef MevrouwKoRn het volgende:
SKYLAR
Usage: English
Pronounced: SKIE-lar [key]
From the Dutch surname Schuyler which means "scholar".
Die betekenis![]()
zou me dan toch een worst wezen, ik vind het echt een geweldige naam!
Oh het is ook zo'n gezellig ding hè, die DB. Zo subtiel en meelevend, dat wordt vast een goede vaderquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:28 schreef Vivi het volgende:
[..]! Pardon? Wie maakt hier nu voortdurend schrijffouten, sukkeltje met je superzaad?
![]()
En "Levis" is geen naam, ei.
Hij is ook heel open-minded hequote:Op woensdag 16 mei 2007 23:34 schreef Leah het volgende:
[..]
Oh het is ook zo'n gezellig ding hè, die DB. Zo subtiel en meelevend, dat wordt vast een goede vader
Neequote:
Alleen in een verkeerd huis geboren...quote:
Volgens mij is dat anders, key is kiej, volgens mij, maar Skie spreek je dan uit als skaje. Volgens mij hoor. Maar ongetwijfeld kan DB ons daarover verlichten, ik ben slechts tweetalig opgevoedquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:45 schreef Mone het volgende:
spreek key eens uit
Oh hemel.... NOU weet ik wat ik hebquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:45 schreef Vivi het volgende:
[..]
Alleen in een verkeerd huis geboren...
Een soort van trailerdysforie
Die van ons [**edit**] zal inderdaad niet de naam van een haar kut flashende muziekhoer, (ik bedoel artistiek getalenteerde feministe) aka Britney, of naar een Blik vruchtjes danwel schoenenmerk vernoemd worden....quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:34 schreef Leah het volgende:
[..]
Oh het is ook zo'n gezellig ding hè, die DB. Zo subtiel en meelevend, dat wordt vast een goede vader
Ow verkeerde topicquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:50 schreef Vivi het volgende:
Oh en ik ben 15 aug 2006 in dienst gekomen, dus dan moet ik 8,5 mnd rekenen? Pfff, wat ingewikkeld allemaal
[reactie op edit]quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:51 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Die van ons [**edit**] zal inderdaad niet de naam van een haar kut flashende muziekhoer, (ik bedoel artistiek getalenteerde feministe) aka Britney, of naar een Blik vruchtjes danwel schoenenmerk vernoemd worden....![]()
Subtiliteit ...alleen wanneer het nodig is...,
Meelevendheid.... Die arme Britney's, Nikées, Celicas. Armanis. Timberlands. Nauticas.... arme kinderen dat ze zulk uitschot als ouders hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |