Hee, Aiken staat er niet tussen (toch ook een friese naam, nee?). Aike daarentegen staat er wel tussen maar ik dacht dat dat een meisjesnaam was. Ik ken toch twee meisjes die zo heten.quote:
Dan wordt het dus "Pagel"quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:26 schreef Jepali het volgende:
Ik hoorde laatst dat er een meisje geboren was met de naam Parel (heel apart,werd ook plathaags uitgesproken, geen goede combinatie, zeg maar....
)
En ga je het dan op z´n NL of Engels uitspreken? Ik vind Raphael persoonlijk erg mooiquote:Op zondag 20 mei 2007 17:02 schreef Faja-Lobi het volgende:
Nathan heeft ook mijn voorkeur hoor en Raphael vindt ik ook erg mooi. Nathan spreekt wat mij betreft iets meer dan Raphael maar goed. Dishon vond mijn man dan weer mooi maar ik ben dan wel weer nieuwsgierig wat het betekent. Heb niet de behoefte om mijn kind naar bijv een duivelsvereerder te vernoemen.
Dat vind ik zo lastig van namen kiezen, je moet eigenlijk ook onderzoeken hoe ze in het buitenland het doen en dat valt niet mee...quote:Op zondag 20 mei 2007 18:41 schreef conleche het volgende:
Mijn zusje heeft haar dochtertje Dinde genoemd. In het Nederlands klinkt het best leuk. In Frankrijk betekent het Kalkoen; toch minder....![]()
Oh! Ryan vind ik ook zo'n leuke naamquote:Op zondag 20 mei 2007 17:20 schreef Faja-Lobi het volgende:
We spreken het op zijn Engels uit, Morgaine is ook Engels en haar oudere broer Ryan ook.
Zelf ben ik niet gelovig, mijn man is wel gedoopt en mijn schoonouders gaan trouw iedere week naar de kerk. Mijn schoonvader wil het liefst dat we vernoemen maar gezien de huidskleur van ons kind en het feit dat beide ouders uit een compleet andere cultuur c.q. achtergrond komen en de namen uit mijn familie niet echt geschikt zijn als vernoem materiaal en ik dus niet alle eer naar de schoonfamilie uit wil laten gaan besloten om dan maar een naam uit de bijbel te kiezen welke wij mooi vinden. En eerlijk is eerlijk er komen heel wat mooie namen voor in de bijbel. Ezra vindt ik ook erg mooi maar geloof niet dat mijn man dat wat vindt. En Nathan is ook nog eens Engelstalig wat weer past bij de namen van de andere 2 kinderen.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:55 schreef Popples het volgende:
faja ik zou voor Nathan gaan.leuk dat jullie een bijbelse naam kiezen. uitgeloofsredenen of omdat jullie dat gewoon zomaar willen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |