Xternal | zaterdag 12 mei 2007 @ 20:14 | |
Kijk ik hier omhoog, zie ik twee F-16's een of ander sportvliegtuigje achtervolgen boven Leeuwarden ... Iemand ook gezien? http://www.scramble.nl/forum/viewtopic.php?p=174165 Update: een Cessna vliegtuig zonder radiocontact ... Zag 'm hier vliegen, met twee F-16's er omheen cirkelen. Wel mooi gezicht trouwens ... ![]() [ Bericht 13% gewijzigd door Xternal op 12-05-2007 20:25:42 ] | ||
Lord_Vetinari | zaterdag 12 mei 2007 @ 20:15 | |
Hadden ze hun blauwe zwaailichten aan? | ||
__Saviour__ | zaterdag 12 mei 2007 @ 20:16 | |
Duitsers! | ||
Matje-1989 | zaterdag 12 mei 2007 @ 20:17 | |
Heb ze wel gehoord ![]() | ||
alors | zaterdag 12 mei 2007 @ 20:18 | |
Hij wil zich vast in de achmeatoren laten vliegen... ![]() | ||
Roberto258 | zaterdag 12 mei 2007 @ 20:20 | |
quote:Dan heeft dat sportvliegtuigje zich waarschijnlijk niet gemeld? | ||
One_conundrum | zaterdag 12 mei 2007 @ 20:22 | |
Raarrrrrrrrrr | ||
Tism | zaterdag 12 mei 2007 @ 20:23 | |
quote:Idd, dacht ik ook al aan! Misschien de boordradio kapot ofzo! ![]() | ||
cucemodre | zaterdag 12 mei 2007 @ 20:25 | |
Die wil de Achmea toren rammen, geen doden en een gebroken ruit. | ||
#ANONIEM | zaterdag 12 mei 2007 @ 20:26 | |
Ik gok iets anders 20:20:42 12-05-07 27 G KNRM LUCHTVAARTUIG IN PROBLEMEN, PRIO 1, STATION HAR 1735418 Kustwachtcentrum ( Harlingen Bemanning Wiecher Jaap Visser Politiek ) 1735099 Kustwachtcentrum ( Lichtkrant KNRM Hoofdkantoor IJmuiden ) 1735052 Kustwachtcentrum ( Lichtkrant Meldkamer Friesland ) | ||
Chooselife | zaterdag 12 mei 2007 @ 20:28 | |
Ik ben getuige geweest. Eenmotorig toestel, mogelijk Cessna, door meerdere F16's onderschept. Hij vliegt niet door een corridor. Zeer ongebruikelijke route. | ||
remlof | zaterdag 12 mei 2007 @ 20:30 | |
PRIO 1, toe maar... | ||
Matje-1989 | zaterdag 12 mei 2007 @ 20:30 | |
Hmm, vreemd dat er niets van op het nieuws is geweest als het waar is wat je zegt. Als je zegt MEERDERE f16's dan is het geen geintje en werd het dus zeer serieus genomen door defensie | ||
Matje-1989 | zaterdag 12 mei 2007 @ 20:31 | |
http://intel.web-log.nl/intel/2005/10/f16s_onderschep.html | ||
Kwarkie | zaterdag 12 mei 2007 @ 20:31 | |
quote: ![]() | ||
Kwarkie | zaterdag 12 mei 2007 @ 20:31 | |
quote:das van 27 Oktober ![]() | ||
Chooselife | zaterdag 12 mei 2007 @ 20:31 | |
quote:Het is net 10 minuten aan de gang. Maar zeer serieus te nemen inderdaad. Ze vlogen er -ogenschijnlijk- op een paar tientallen meters vanaf. Vrij intimiderend. | ||
#ANONIEM | zaterdag 12 mei 2007 @ 20:31 | |
quote:Mja eigenlijk zie ik nooit een andere prio voorbij komen bij de knrm ![]() Waarschijnlijk een geval van je verzuipt of je verzuipt niet. | ||
Zeehond | zaterdag 12 mei 2007 @ 20:33 | |
Waarschijnlijk is de piloot dood of bewusteloos, het toestel gaat zo neerstorten. | ||
Chooselife | zaterdag 12 mei 2007 @ 20:33 | |
quote:Bron? | ||
Matje-1989 | zaterdag 12 mei 2007 @ 20:33 | |
Ow, sorry. Je hebt gelijk Wat betreft: http://intel.web-log.nl/intel/2005/10/f16s_onderschep.html Haha, sorry ![]() | ||
Zeehond | zaterdag 12 mei 2007 @ 20:34 | |
quote:Ik volg de radiocommunicatie. | ||
Skinkie | zaterdag 12 mei 2007 @ 20:34 | |
quote: | ||
alors | zaterdag 12 mei 2007 @ 20:34 | |
quote:Met kapotte ramen weten ze daar wel raad, ze doen dr gewoon een stukkie hout voor ![]() | ||
Chooselife | zaterdag 12 mei 2007 @ 20:34 | |
Ik kan alleen wel met alle zekerheid zeggen dat het eenmotorige toestel een zeer ongebruikelijke route vliegt. | ||
Matje-1989 | zaterdag 12 mei 2007 @ 20:34 | |
Zo! Hoe dat? ![]() | ||
Skinkie | zaterdag 12 mei 2007 @ 20:34 | |
quote:linkje? | ||
Kwarkie | zaterdag 12 mei 2007 @ 20:34 | |
'Cessna is slowly descending over sea. F-16 asked to mark postition of possible impact for the coast-guard.' van Scamble.nl | ||
Bezemsteel | zaterdag 12 mei 2007 @ 20:35 | |
Ik heb ze ook gehoord ![]() | ||
#ANONIEM | zaterdag 12 mei 2007 @ 20:35 | |
quote:mja met een dode/bewusteloze piloot /onbestuurbaar vliegtuig krijg je dat. | ||
Chooselife | zaterdag 12 mei 2007 @ 20:35 | |
quote:Dat lijkt me sterk. Hij nam een zuidelijke richting aan daarnet. Dan moet hij de koers sterk gewijzigd hebben. | ||
Skinkie | zaterdag 12 mei 2007 @ 20:36 | |
Zou die die bultrug aan het zoeken zijn ![]() | ||
Chooselife | zaterdag 12 mei 2007 @ 20:36 | |
Ik heb een filmpje, valt dat ergens te hosten? | ||
remlof | zaterdag 12 mei 2007 @ 20:37 | |
quote:Dan hoop ik niet dat er nog andere mensen aan boord zijn ![]() | ||
Matje-1989 | zaterdag 12 mei 2007 @ 20:38 | |
Ik ben benieuwd wat er van waar is.. ![]() | ||
Kwarkie | zaterdag 12 mei 2007 @ 20:38 | |
quote:Nja, aan de andere kant, die zouden het toestel evt wel kunnen proberen te laten landen | ||
Matje-1989 | zaterdag 12 mei 2007 @ 20:38 | |
You tube? | ||
Kwarkie | zaterdag 12 mei 2007 @ 20:40 | |
Update Scramble forum: 'Accoording to sources the cessna crashed. Pilot was hanging forward in his straps. ' ![]() | ||
Chooselife | zaterdag 12 mei 2007 @ 20:40 | |
quote:Kwaliteit is brak zie ik nu en het is sterk bewolkt. Jammer. | ||
remlof | zaterdag 12 mei 2007 @ 20:40 | |
quote:Zonder enige vliegervaring ![]() | ||
Suikermais | zaterdag 12 mei 2007 @ 20:40 | |
en neergestort !! http://www.scramble.nl/forum/viewtopic.php?p=174173 | ||
Zeehond | zaterdag 12 mei 2007 @ 20:40 | |
quote:Dat denk ik niet, dat zouden ze dan wel gemeld hebben. Kustwacht is al onderweg en volgens mij dropt een van de F16's een flare (lichtkogel) om de positie te markeren. | ||
alors | zaterdag 12 mei 2007 @ 20:40 | |
http://tinypic.com/index.php ? | ||
Matje-1989 | zaterdag 12 mei 2007 @ 20:41 | |
ZO! :S | ||
Kwarkie | zaterdag 12 mei 2007 @ 20:43 | |
quote:Nouja, dat vraag ik me dus af, ik heb geen idee hoe een Cessna ervan binnen uitziet en het vliegtuig heelhouden zal ook zeker niet lukken maar zou je met een beetje logisch nadenken en gevoel voor hoogte en een stuurknuppel niet een heel eind kunnen komen jezelf ongedeerd te laten landen? Al dan niet op een bos oid. Of denk ik daar veel te gemakkelijk over? | ||
Tism | zaterdag 12 mei 2007 @ 20:44 | |
Nu is 't iig zeker dat de boordradio kapot is. ![]() | ||
ollie994 | zaterdag 12 mei 2007 @ 20:44 | |
quote: ![]() | ||
Skinkie | zaterdag 12 mei 2007 @ 20:45 | |
quote:Ik denk dat je er met een radio er bij best wel kans op succes kan hebben. In een glijvlucht naar beneden moet dat best lukken. | ||
Matje-1989 | zaterdag 12 mei 2007 @ 20:46 | |
quote:Ja, maar is het nu echt neergestort? En waar is dat precies gebeurd dan? ( plaats ) ![]() | ||
sander89 | zaterdag 12 mei 2007 @ 20:46 | |
Kan gebeuren hartstilstand ofzo, maar vaak vliegen ze toch niet in hun eentje? | ||
sander89 | zaterdag 12 mei 2007 @ 20:51 | |
quote:Staat in de vorig posts, mogelijk ergens in de Waddenzee KNRM is uitgerukt van Harlingen, Vlieland en Terschelling verwegen luchtvoertuig in nood dus waarschijnlijk die. Je zal maar zoon ding op je kop/huis krijgen zal het nog veel slechter aflopen ![]() | ||
Zeehond | zaterdag 12 mei 2007 @ 20:51 | |
Hier een nieuwsbericht van milspotters: http://www.milspotters.nl/index.php?pagina=nieuwsread&id=58 | ||
Nieuwskijker | zaterdag 12 mei 2007 @ 20:52 | |
Wij waren de hond aan het uitlaten en hebben het ook gezien, wel een mooi gezicht en geluid hoor. F16's 2 stuks draaien rondjes erom heen en als ze in de buurt waren even de na-verbrander aan. | ||
Nieuwskijker | zaterdag 12 mei 2007 @ 20:53 | |
De F16's scheeren nu weer over Franeker en zullen dus zo binnen zijn op Leeuwarden | ||
Skinkie | zaterdag 12 mei 2007 @ 20:54 | |
quote: quote: | ||
One_conundrum | zaterdag 12 mei 2007 @ 20:54 | |
ze vliegen nu net over het bildt ![]() | ||
Zeehond | zaterdag 12 mei 2007 @ 20:54 | |
De cessna is zo'n 8 km ten westen van Harlingen neergekomen. | ||
Matje-1989 | zaterdag 12 mei 2007 @ 20:55 | |
QRA Scramble Leeuwarden, 12 mei 2007 Leeuwarden - Rond de klok van half 8 is de QRA vanaf Leeuwarden weer gescrambled. Ditmaal ging het om een Cessna die al 20 minuten geen contact had met de verkeersleiding. De cessna die in het oosten van Leeuwarden vloog was volgens de verkeersleiding mogelijk onwel, de piloot was een oude man. Het vliegtuig een Cessna 182 D-EBAA had al 20 minuten geen contact opgenomen en was mogelijk op weg naar Duitsland op een snelheid tussen de 60 en 40 knopen knopen. Door het slechte weer was het voor de piloten van de F-16's vrij moeilijk contact te krijgen met het vliegtuig. Toen dit wel mogelijk was leek de piloot niet rechtop te zitten, en mogelijk onwel was. Ik moet zeggen dat ik geen vliegtuigkenner ben, maar hoe kan een vleigtuigje zonder man aan de knuppel meer dan 25 minuten blijven vliegen?? | ||
Schuifpui | zaterdag 12 mei 2007 @ 20:59 | |
Er gebeuren toch wel vaak ongelukken met Cessna's, die bestuurd worden door oude mensen. Wat strengere regelgeving zou niet verkeerd zijn. Wel een dure grap trouwens, twee F16's. ![]() | ||
ollie994 | zaterdag 12 mei 2007 @ 20:59 | |
oww op weg naar Duitsland. Vast een veteraan met alzheimer geweest. Hij wou nog even bommen droppen op Berlijn ![]() | ||
Matje-1989 | zaterdag 12 mei 2007 @ 20:59 | |
denk niet dat de piloot het overleefd heeft.. ![]() | ||
sander89 | zaterdag 12 mei 2007 @ 21:00 | |
quote:Lijkt me logies weet er ook niet veel vanaf, maar als je de knuppel los laat duikt een vliegtuig niet naar beneden, dus hij vliegt gewoon door hoe die op dat moment alles ingesteld stond. Bijv: als hij aan het stijgen was zou die door vliegen tot dat de benzine op is.(volgens mij) | ||
Skinkie | zaterdag 12 mei 2007 @ 21:02 | |
quote:Om zo min mogelijk werk te hebben wordt het vliegtuig uitgetrimd. Dus dan zou het onder dezelfde omstandigheden door blijven vliegen. | ||
Matje-1989 | zaterdag 12 mei 2007 @ 21:03 | |
Oké da's duidelijk ![]() | ||
Matje-1989 | zaterdag 12 mei 2007 @ 21:06 | |
Het staat nu ook op teletekst van NOS teletekst.nos.nl Pagina 108 | ||
Droopie | zaterdag 12 mei 2007 @ 21:10 | |
quote:Als je mij effe uitlegt hoe ik die radio herken en kan praten dan ben ik dus al een eind op weg. | ||
Lightning_NL | zaterdag 12 mei 2007 @ 21:16 | |
quote:Er zijn dan ook geen corridors voor recreatieve vliegtuigjes. ![]() | ||
remlof | zaterdag 12 mei 2007 @ 21:18 | |
quote:yep:
| ||
remlof | zaterdag 12 mei 2007 @ 21:19 | |
quote:Ik dacht dat de piloot onwel was geworden? Zonder brandstof kan je nog wel landen toch? | ||
Lightning_NL | zaterdag 12 mei 2007 @ 21:22 | |
Ik denk niet dat een passagier zonder enige vliegervaring zomaar effe dat ding neer zou kunnen zetten, ook al is het een Cessna. Je moet gewoon weten wat je doet, en 'm vooral niet overtrekken want dan is het meteen einde verhaal. | ||
Skinkie | zaterdag 12 mei 2007 @ 21:24 | |
quote:Voordat de motor aangaat word je als passagier vertelt wat je moet doen om uit het vliegtuig te komen en contact op te nemen via de radio. Meestal een knopje op de stick. | ||
Lightning_NL | zaterdag 12 mei 2007 @ 21:27 | |
moet ie wel op de goede frequentie staan ![]() | ||
Skinkie | zaterdag 12 mei 2007 @ 21:29 | |
quote:En je denkt dat ie dat niet staat als je over nederland vliegt ![]() | ||
TC_Artemis | zaterdag 12 mei 2007 @ 21:30 | |
quote:Jawel, voor GA verkeer zijn erlangs de cornfield area 2 corridors, ga de AIP maar na. | ||
TC_Artemis | zaterdag 12 mei 2007 @ 21:30 | |
quote:Even op de danger zones chart kijken, langs restricted area 4 lopen mooi 2 corridors richting de eilanden. | ||
Schuifpui | zaterdag 12 mei 2007 @ 21:33 | |
quote:Mwah je kan best wel iets, mits je er een beetje vanaf weet. Dus idd niet verder omhoog trekken e.d. als hij stalled. Maar sturen en grofweg een hoogte vliegen kunnen de meeste wel. Ik denk dat je met wat assistentie van iemand in een verkeerstoren best een poging kan doen. Eventueel op een heel groot grasveld ofzo. ![]() | ||
ollie994 | zaterdag 12 mei 2007 @ 21:37 | |
quote:heb je een linkje? | ||
TC_Artemis | zaterdag 12 mei 2007 @ 21:39 | |
U vraagt wij draaien http://www.ais-netherland(...)IP/ENR-6-5-1-A2s.pdf | ||
Lightning_NL | zaterdag 12 mei 2007 @ 21:46 | |
quote:Zulke grote grasvelden zie je niet zoveel in Nederland ![]() | ||
bright_side_of_life_ | zaterdag 12 mei 2007 @ 21:49 | |
Vliegtuigje neergestort in Waddenzee HARLINGEN - Een Duits Cessna-vliegtuig is zaterdagavond neergestort in de Waddenzee, circa zeven kilometer ten westen van Harlingen. In het vliegtuigje zat een persoon. Dat meldde een woordvoerder van de Kustwacht. Onduidelijk is of de persoon nog in leven is. Een reddingshelikopter en de kustwacht zijn uitgerukt om hulp te verlenen, meldt Defensie. Onduidelijk is nog hoe het vliegtuigje in de problemen is geraakt. Het toestel was onderweg naar het Duitse Emden maar vloog door nog onbekende oorzaak het Nederlandse luchtruim binnen. Volgens het Korps Landelijke Politiediensten was de piloot vermoedelijk de enige inzittende. Het toestel vloog bij Groningen Nederland binnen en maakte geen radiocontact. De standaardprocedure is dan dat defensie twee F16's laat opstijgen om het toestel te onderscheppen. Volgens een defensiewoordvoerder had het toestel mogelijk brandstoftekort. De F16's zijn bij het vliegtuigje gebleven tot het rond 20.30 uur neerstortte in de Waddenzee, vlakbij de kust van Harlingen. Bron : http://www.telegraaf.nl/b(...)rt_in_Waddenzee.html | ||
Lightning_NL | zaterdag 12 mei 2007 @ 21:53 | |
TC_Artemis, dan zul je toch echt beter kaart moeten lezen, want dat is geen restricted area maar zoals de legenda zegt: Wetland area, waar alleen bij bepaalde weersomstandigheden de een minimumhoogte restrictie geldt. Daarbij reageerde ik op Chooselife die suggereerde dat er corridors boven Leeuwarden zouden lopen. | ||
JoopK | zaterdag 12 mei 2007 @ 21:58 | |
nu.nl: http://www.nu.nl/news/107(...)rt_in_Waddenzee.html | ||
Tware | zaterdag 12 mei 2007 @ 22:00 | |
Best leip dat ie nog levend uit het water is gehaald ![]() | ||
Lightning_NL | zaterdag 12 mei 2007 @ 22:03 | |
What the fuck! Dat is inderdaad bijzonder. Die man heeft heeeeel veel geluk gehad! Ervan uitgaande dat ie niet in het ziekenhuis overlijdt. Damn, dat heeft de luchtmacht weer effe fucking goed gedaan! Knap werk! | ||
sander89 | zaterdag 12 mei 2007 @ 22:09 | |
quote:Ja komt ook denk omdat die maar tussen de 40 en 60 knopen vloog, maar dan heeft die nog steeds heel erg geluk gehad, ook omdat die bewusteloos was. | ||
Matje-1989 | zaterdag 12 mei 2007 @ 22:10 | |
UH, wat kan de luchtmacht hebben gedaan? Ze kunnen er toch niet voor hebben gezorgd dat het een zachte landing was ofoz? :S | ||
TheFreshPrince | zaterdag 12 mei 2007 @ 22:10 | |
quote:Een vliegende gele kikker? | ||
Arcee | zaterdag 12 mei 2007 @ 22:10 | |
Daar kan Amerika nog een voorbeeld aan nemen. ![]() | ||
Tism | zaterdag 12 mei 2007 @ 22:19 | |
Oh, heeft de piloot 't overleeft!? ![]() Da's dan weer een hele hoop geluk, bij een ongeluk. Helemaal top! ![]() ![]() | ||
Lightning_NL | zaterdag 12 mei 2007 @ 22:21 | |
Matje-1989, durf na te denken... Kolere zeg... De Luchtmacht heeft geconstateerd dat de piloot buiten bewustzijn was, en 'm gevolgd naar de crash locatie zodat de SAR (ook van de Luchtmacht) 'm zo snel mogelijk uit het water kon oppikken. De Luchtmacht heeft dus gewoon zijn leven gered, dus waarom stel je zo'n stomme vraag? Arcee? Wat heeft Amerika HIER nou weer mee te maken? ![]() ![]() By the way... Kan een gemiddelde Cessna 40 knopen vliegen? Volgens mij niet. Volgens mij stallt zo'n ding rond de 55-60 knopen. Misschien had ie ook wel zoveel mazzel dat ie flinke tegenwind recht van voren had. | ||
Arcee | zaterdag 12 mei 2007 @ 22:22 | |
quote:Dat ze hier niet wachten met F16's de lucht in sturen. ![]() | ||
Lightning_NL | zaterdag 12 mei 2007 @ 22:24 | |
Denk eens na Arcee, sinds 9/11 zijn er ook in NL heel veel dingen veranderd wat betreft het onderscheppen van ongeidentificeerde vliegtuigen. Volgens mij, ik weet het niet zeker, zijn er in de USA zelfs constante airborn patrouilles langs de kusten. Weet waar je het over hebt. | ||
Arcee | zaterdag 12 mei 2007 @ 22:27 | |
Slim dat ze dat nu al bedacht hebben. ![]() | ||
Skinkie | zaterdag 12 mei 2007 @ 22:30 | |
quote:Hij zat toch in een pad naar beneden? Geluk++ dat wel. Als je op google earth kijkt was de locatie ook niet onaardig gekozen. | ||
Lightning_NL | zaterdag 12 mei 2007 @ 22:33 | |
Je zit hier een beetje stom de VS te bekritiseren in een bericht over een Cessna die is gecrashed in de Waddenzee. Ik zie de link niet. Verder heeft de VS zijn zaakjes zoals verdediging van het luchtruim veel en veeeel beter geregeld dan Nederland. Nederland heeft daar namelijk amper de middelen voor. Ja, 2 F16's als QRA. Maar je moet niet denken dat die passagiersvliegtuigen neer kunnen halen wanneer ze al in de buurt zijn van Nederland, omdat Nederland veel te klein is en de F16's waarschijnlijk niet op tijd kunnen reageren. Je moet dan echt een waarschuwing ver van tevoren hebben. | ||
NordicBlue | zaterdag 12 mei 2007 @ 22:35 | |
quote:Tuurlijk, Flaps | ||
Lightning_NL | zaterdag 12 mei 2007 @ 22:37 | |
quote:Effe opgezocht de stall speed van een Cessna 172 in landing config is 48 knopen geloof ik. Lijkt me sterk dat ie in landing config vloog. Die gast, als ie voor z'n crash ook nog bewusteloos was, heeft gewoon onwijs veel geluk gehad. Echt onvoorstelbaar veel geluk. | ||
Arcee | zaterdag 12 mei 2007 @ 22:38 | |
quote:Je voelt je blijkbaar wel erg aangesproken. ![]() | ||
Schuifpui | zaterdag 12 mei 2007 @ 22:45 | |
quote:Er voor zorgen dat hij snel is gevonden. ![]() | ||
NordicBlue | zaterdag 12 mei 2007 @ 23:08 | |
Ben de opnames van het radioverkeer aan het luisteren Op een gegeven moment was de benzine op van de Cessna en viel hij naar beneden zegmaar | ||
Lightning_NL | zondag 13 mei 2007 @ 00:01 | |
quote:Dat klopt, ik ben namelijk zelf erg pro-USA. En ik heb een hekel aan boerenkneuterige Nederlanders die voor alles de VS de schuld geven omdat dat schijnbaar sinds een paar jaren bijzonder populair is, terwijl ze zelf nog nooit in de VS zijn geweest en dus eigenlijk alleen maar hun mening kopieren van TV en andere popie-jopies. | ||
Arcee | zondag 13 mei 2007 @ 00:04 | |
quote:Ik voel me niet aangesproken. ![]() | ||
Lightning_NL | zondag 13 mei 2007 @ 00:07 | |
Dat zegt genoeg over jou. Samen met je irritante kinderachtige posts. | ||
Arcee | zondag 13 mei 2007 @ 00:09 | |
quote:Wat maak je je druk, kerel. ![]() [ Bericht 21% gewijzigd door Arcee op 13-05-2007 00:18:26 ] | ||
Lightning_NL | zondag 13 mei 2007 @ 00:16 | |
quote:Om gasten zoals jij die zelfs bij een bericht dat een Cessna neerstort in de Waddenzee het in hun kop halen om Amerika te bekritiseren. | ||
Arcee | zondag 13 mei 2007 @ 00:18 | |
quote:Kritiek waar jij duidelijk niet tegen kan. Wat zegt het over mij, trouwens? Die post sloeg in het geheel niet op mij, vandaar ook dat ik me niet aangesproken voelde. ![]() | ||
Lightning_NL | zondag 13 mei 2007 @ 00:28 | |
Kritiek die ik irritant en onterecht vind. Ben jij wel eens in de VS geweest? Kun jij mij vertellen hoe het luchtruim in de VS bewaakt wordt? Dat zegt over je dat je niet goed weet waar je het over hebt en dat je het vooral leuk vind om dom te spelen. | ||
sander89 | zondag 13 mei 2007 @ 00:31 | |
OMG waar gaat het nu over in dit topic ![]() | ||
Arcee | zondag 13 mei 2007 @ 00:32 | |
quote: ![]() quote:Ik had het over 9/11, waar we allemaal hebben kunnen zien hoe het mis ging. | ||
Loedertje | zondag 13 mei 2007 @ 00:35 | |
quote:Staan die online>? Zo ja, waar ? | ||
Lightning_NL | zondag 13 mei 2007 @ 00:36 | |
quote:En jij beweert dat de QRA van Nederland een dergelijke aanslag op Nederlandse doelen had voorkomen. | ||
Loedertje | zondag 13 mei 2007 @ 00:36 | |
![]() | ||
Arcee | zondag 13 mei 2007 @ 00:40 | |
quote:Linkje? ![]() | ||
Lightning_NL | zondag 13 mei 2007 @ 00:47 | |
Zucht... Moet ik nou alles voor je uitkauwen wat je een paar uur geleden zelf hebt gepost?quote: quote: | ||
Arcee | zondag 13 mei 2007 @ 00:53 | |
quote:Precies, dat hadden ze toen op 9/11 dus ook moeten doen. Ik had 't over wat Amerika had moeten doen, niet wat Nederland zou doen. Dat wij niks in te brengen hebben militair, dat weet ik. In Amerika ligt en lag dat anders. | ||
Lightning_NL | zondag 13 mei 2007 @ 00:56 | |
De man is helaas overleden in het ziekenhuis lees ik net.quote: | ||
Arcee | zondag 13 mei 2007 @ 00:59 | |
quote: ![]() Was al een wonder dat ze 'm nog konden reanimeren... | ||
Skinkie | zondag 13 mei 2007 @ 01:32 | |
quote:Linkje? http://www.milspotters.nl/index.php?pagina=dlopname&bestand=qra12cessna.mp3 [ Bericht 20% gewijzigd door Skinkie op 13-05-2007 01:48:56 ] | ||
sander89 | zondag 13 mei 2007 @ 01:44 | |
quote:Opnamens gesprekken: http://www.milspotters.nl/files/qra12cessna.mp3 | ||
#ANONIEM | zondag 13 mei 2007 @ 08:50 | |
Had ik bijna een vliegtuig op m'n dak gehad. ![]() Wel de F 16 's gehoord en even later ambulance's. Uren later pas gelezen over het hoe en wat. ![]() | ||
Lightning_NL | zondag 13 mei 2007 @ 08:58 | |
Bijna ja ![]() | ||
Martijn_77 | zondag 13 mei 2007 @ 11:58 | |
quote:Idd, als ie al lang omwel is. Maar het blijft wel triest. | ||
NordicBlue | zondag 13 mei 2007 @ 12:03 | |
quote:2e linkje in je sig doet het niet ![]() | ||
achterop23 | zondag 13 mei 2007 @ 12:30 | |
www.thejetsetters.nl wij werden gevraagd te helpen, zie bovenstaande link [ Bericht 74% gewijzigd door achterop23 op 13-05-2007 14:32:26 ] | ||
RonaldV | zondag 13 mei 2007 @ 14:23 | |
quote:Er is sinds 9/11 maar één ding veranderd, en dat is dat alle plannen om de Nederlandse radarsite (lees: CRC Nieuw Milligen op de Veluwe) op te heffen in de diepvriezer zijn verdwenen. In Nederland is het al decennialang de gewoonte om dit soort toestellen te onderscheppen, je kunt hooguit stellen dat er tegenwoordig nog scherper op gereageerd wordt. Osama heeft letterlijk een week voor de bezuiniging bekend werd Nieuw Milligen gered van de bezuinigingen. | ||
playboy360 | zondag 13 mei 2007 @ 18:07 | |
quote:volgens de laatste berichten was de de communicatie apparatuur defect en is de piloot zo geschrokken van de f16s dat hij flauw viel en neerstorte | ||
cappp | zondag 13 mei 2007 @ 18:09 | |
Wat een loser ![]() | ||
Gabry | zondag 13 mei 2007 @ 18:11 | |
quote:Volgens de laatste berichten was het een zelfmoord terrorist die zijn doel miste. | ||
Brief | zondag 13 mei 2007 @ 18:12 | |
Volgens de allerlaatste berichten is TS net 16 en krijgt hij geen playboy mee in de Bruna. | ||
ThE_ED | zondag 13 mei 2007 @ 18:18 | |
quote:En dan toch gewoon lekker een ander luchtruim invliegen.. ![]() | ||
bijdehand | zondag 13 mei 2007 @ 18:28 | |
quote:dan ben je echt totally n00b ![]() | ||
fathank | zondag 13 mei 2007 @ 18:29 | |
Pure stemmingmakerij die topictitel... | ||
ArendBarend | zondag 13 mei 2007 @ 18:30 | |
Misschien was de navigatie ook stuk | ||
Zpottr | zondag 13 mei 2007 @ 18:31 | |
Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker. | ||
Lightning_NL | zondag 13 mei 2007 @ 18:31 | |
Wat een triest mannetje is die TS. Wat bezielt je uberhaupt om zoiets als dit te verzinnen??? Waar is het mis gegaan ![]() | ||
Beelzebub85 | zondag 13 mei 2007 @ 18:35 | |
quote:Bij de ejaculatie. | ||
playboy360 | zondag 13 mei 2007 @ 18:39 | |
bron is trouwens nos | ||
Nieuwskijker | zondag 13 mei 2007 @ 18:42 | |
Linkje? | ||
L-IS | zondag 13 mei 2007 @ 18:50 | |
hij heeft zichzelf om zeep gebracht lul | ||
Innisdemon | zondag 13 mei 2007 @ 19:16 | |
huilie | ||
Evil_Jur | zondag 13 mei 2007 @ 20:12 | |
En hoe is dit de schuld van de luchtmacht? | ||
Drugshond | zondag 13 mei 2007 @ 22:43 | |
quote: | ||
HarryP | zondag 13 mei 2007 @ 22:53 | |
quote:Nou die F16 piloot had naast het andere vliegtuig moeten gaan vliegen. Over de vleugel lopen en op de vleugel van dat andere vliegtuig moeten springen. Dan in de cockpit van het kleine vliegtuigje moeten kruipen en het vliegtuig veilig aan de grond zetten natuurlijk... Duh. Dat weet toch iedereen. | ||
#ANONIEM | zondag 13 mei 2007 @ 22:59 | |
quote:Juist. Zie de documentaire 'Last action hero' voor verdere details. | ||
Loedertje | zondag 13 mei 2007 @ 23:00 | |
F-16's boven Leeuwarden!! | ||
Evil_Jur | zondag 13 mei 2007 @ 23:12 | |
Alweer een bejaarde kamikaze Duitser, opvallend. |