Dan heeft dat sportvliegtuigje zich waarschijnlijk niet gemeld?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:14 schreef Xternal het volgende:
Kijk ik hier omhoog, zie ik twee F-16's een of ander sportvliegtuigje achtervolgen boven Leeuwarden ... Iemand ook gezien? Enig idee waarom?
http://www.scramble.nl/forum/viewtopic.php?p=174165
Idd, dacht ik ook al aan! Misschien de boordradio kapot ofzo!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:20 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Dan heeft dat sportvliegtuigje zich waarschijnlijk niet gemeld?
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:30 schreef Matje-1989 het volgende:
Hmm, vreemd dat er niets van op het nieuws is geweest
das van 27 Oktoberquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:31 schreef Matje-1989 het volgende:
http://intel.web-log.nl/intel/2005/10/f16s_onderschep.html
Het is net 10 minuten aan de gang.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:30 schreef Matje-1989 het volgende:
Hmm, vreemd dat er niets van op het nieuws is geweest als het waar is wat je zegt.
Als je zegt MEERDERE f16's dan is het geen geintje en werd het dus zeer serieus genomen door defensie
Mja eigenlijk zie ik nooit een andere prio voorbij komen bij de knrmquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:30 schreef remlof het volgende:
PRIO 1, toe maar...
Bron?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:33 schreef Zeehond het volgende:
Waarschijnlijk is de piloot dood of bewusteloos, het toestel gaat zo neerstorten.
quote:20:33:54 12-05-07 27 G KNRM LUCHTVAARTUIG IN PROBLEMEN, PRIO 1, STATION
705122033541735348 1735348 Kustwachtcentrum ( Paal 8 - Bemanning Frans Hoogewind
705122033541735338 1735338 Kustwachtcentrum ( West-Terschelling - Bemanning Arie Visser )
705122033541735318 1735318 Kustwachtcentrum ( Vlieland - Bemanning Graaf van Bylandt )
705122033541735099 1735099 Kustwachtcentrum ( Lichtkrant KNRM Hoofdkantoor IJmuiden )
705122033541735052 1735052 Kustwachtcentrum ( Lichtkrant Meldkamer Friesland )
Met kapotte ramen weten ze daar wel raad, ze doen dr gewoon een stukkie hout voorquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:25 schreef cucemodre het volgende:
Die wil de Achmea toren rammen, geen doden en een gebroken ruit.
linkje?quote:
mja met een dode/bewusteloze piloot /onbestuurbaar vliegtuig krijg je dat.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:34 schreef Chooselife het volgende:
Ik kan alleen wel met alle zekerheid zeggen dat het eenmotorige toestel een zeer ongebruikelijke route vliegt.
Dat lijkt me sterk. Hij nam een zuidelijke richting aan daarnet. Dan moet hij de koers sterk gewijzigd hebben.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:34 schreef Kwarkie het volgende:
'Cessna is slowly descending over sea. F-16 asked to mark postition of possible impact for the coast-guard.'
van Scamble.nl
Dan hoop ik niet dat er nog andere mensen aan boord zijnquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:33 schreef Zeehond het volgende:
Waarschijnlijk is de piloot dood of bewusteloos, het toestel gaat zo neerstorten.
Nja, aan de andere kant, die zouden het toestel evt wel kunnen proberen te laten landenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet dat er nog andere mensen aan boord zijn
Kwaliteit is brak zie ik nu en het is sterk bewolkt. Jammer.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:38 schreef Matje-1989 het volgende:
You tube?
Zonder enige vliegervaringquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:38 schreef Kwarkie het volgende:
[..]
Nja, aan de andere kant, die zouden het toestel evt wel kunnen proberen te laten landen
Dat denk ik niet, dat zouden ze dan wel gemeld hebben. Kustwacht is al onderweg en volgens mij dropt een van de F16's een flare (lichtkogel) om de positie te markeren.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet dat er nog andere mensen aan boord zijn
Nouja, dat vraag ik me dus af, ik heb geen idee hoe een Cessna ervan binnen uitziet en het vliegtuig heelhouden zal ook zeker niet lukken maar zou je met een beetje logisch nadenken en gevoel voor hoogte en een stuurknuppel niet een heel eind kunnen komen jezelf ongedeerd te laten landen? Al dan niet op een bos oid. Of denk ik daar veel te gemakkelijk over?quote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:44 schreef Tism het volgende:
Nu is 't iig zeker dat de boordradio kapot is.![]()
Ik denk dat je er met een radio er bij best wel kans op succes kan hebben. In een glijvlucht naar beneden moet dat best lukken.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:43 schreef Kwarkie het volgende:
[..]
Nouja, dat vraag ik me dus af, ik heb geen idee hoe een Cessna ervan binnen uitziet en het vliegtuig heelhouden zal ook zeker niet lukken maar zou je met een beetje logisch nadenken en gevoel voor hoogte en een stuurknuppel niet een heel eind kunnen komen jezelf ongedeerd te laten landen? Al dan niet op een bos oid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |