Vanquote:
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:06 schreef Beschouw het volgende:
Het enige mooie aan Piet de Visser is, is dat hij zo enthousiast is.
Maar scouten bij de (oudere) jeugdploegen van welk land dan ook, dat kan toch iedereen? Die spelers in die elftallen zijn al gescout. De kunst is om te zien of ze goed zijn, voordat ze in zo'n elftal komen. En dat doet Piet niet. Die roomt de melk af als er al room is.
inderdaad, vind het heerlijk om naar die man te luisterenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:36 schreef hello_moto1992 het volgende:
Piet kan altijd zo mooi lullen over talenten![]()
Is het nog op uitzending gemist te kijken ...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:24 schreef Pritt het volgende:
Zijn verhaal over eieren tegen blaren vond ik ook geweldig.![]()
Hephaistos mag zijn gezicht vaker tonen bij VBL. Goede meningen verkondigt-ie.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:30 schreef Hephaistos. het volgende:
Gatverdamme Piet de Visser. Wat een kwal.
quote:Op zondag 13 mei 2007 21:58 schreef Pritt het volgende:
"Deze is voor het circus" haha
beter dan over Marcoquote:Op zondag 13 mei 2007 22:03 schreef BB-boy het volgende:
Wat is dit nou weer voor een zaad onderwerp? Is er niets gebeurd deze week.
Geef de kindertjes van daar ook wat publiciteit!quote:Op zondag 13 mei 2007 22:06 schreef Pritt het volgende:
HAHA 410 aan bod
quote:Op zondag 13 mei 2007 22:06 schreef Pritt het volgende:
HAHA 410 aan bod
Met time-outs, 4 kwarten en een aanval team en een verdedigingsteam dat je onbeperkt kan wisselenquote:Op zondag 13 mei 2007 22:15 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ja, laten we het voetbal helemaal Amerikaniseren ...![]()
Hij heeft wel een groot ego lijkt het. Te groot soms.quote:Op zondag 13 mei 2007 22:17 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Die de Visser weet wel echt onwijs veel zeg. Mooi figuur.
quote:Op zondag 13 mei 2007 22:18 schreef DrDentz het volgende:
Dick Advocaat misschien naar Feyenoord he.. hihihi
quote:Op zondag 13 mei 2007 22:23 schreef sjimz het volgende:
Piet is dus homo!
quote:
Nee, alleen zijn laatste jaar was drama. Daarvoor was er sprake van dat hij Rode Duivel kon worden... Zou jij toch moeten weten.quote:Op zondag 13 mei 2007 22:23 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Vreemd dat hij dat over Engelaar zegt. Die is in Genk toch behoorlijk mislukt ...
Hij leek goed zolang Genk niet goed was ... En dat zeg ik niet zomaar. Toen Genk dat eerste jaar halfweg hing was hij een lichtpuntje , toen ze opnieuw aansloten bij de top bleek hij niet voldoende mee te kunnen ...quote:Op zondag 13 mei 2007 22:27 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Nee, alleen zijn laatste jaar was drama. Daarvoor was er sprake van dat hij Rode Duivel kon worden... Zou jij toch moeten weten.
quote:Op zondag 13 mei 2007 22:33 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Hoe kom je toch telkens aan die smilies
weet ikquote:
Onvoorstelbar dat hij ooit bij de NOS is aangenomen, ook die tenenkrommende reportages die hij altijd maakt omtrent het nederlands elftal.quote:Op zondag 13 mei 2007 22:25 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Die Bert Maalderink ook, wat een eikel. Hij stelt ook steeds de vragen om van Gaal op de kast te krijgen. Nu is dat ook wel erg makkelijk, maar hij zoekt er wel steeds naar...
Hij praat ook al niet meer met Andy Houtkamp, hij kan toch niet elke journalist die kritisch is negeren.quote:Op zondag 13 mei 2007 22:29 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Waarom die Van Gaal uberhaupt nog met die journalist wil praten is mij trouwens een raadsel.
quote:
Toch zegt hij nog steeds 10 keer meer interessante dingen dan de meeste andere gasten.quote:Op zondag 13 mei 2007 22:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Leuk zo'n gast aan tafel als 'Daar mag ik niets over zeggen' Piet![]()
idd , hij weet overal wel iets vanquote:Op zondag 13 mei 2007 22:46 schreef Friedel_Crafts het volgende:
[..]
Toch zegt hij nog steeds 10 keer meer interessante dingen dan de meeste andere gasten.
Het afscheid van de materiaalman van Ajax kreeg destijds een stuk meer aandachtquote:Op zondag 13 mei 2007 22:47 schreef vitessezuid113 het volgende:
5 jaar geleden alweer ........ goed van de NOS![]()
daarvoor blijft het de NOSquote:Op zondag 13 mei 2007 22:49 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Het afscheid van de materiaalman van Ajax kreeg destijds een stuk meer aandacht![]()
quote:
juist ja dat bedoel ik..... hij is ook wel zo'n type die op elke (familie)verjaardagen het hoogste woord heeft en zo een stoere indruk probeert te maken... 1x met hem praten en wat ervaringen aanhoren is misschien wat leuk, maar zulke types doen dat altijd en overal en dan is het züm kotzenquote:Op zondag 13 mei 2007 23:08 schreef Juan Zueco het volgende:
Zoals reeds eerder verwoord : niemand is eigengeiler dan PdV.
Afvoeren die man naar huize NimmerRust.
J.
Is ie hoer in het Vaticaan ?quote:Op zondag 13 mei 2007 23:15 schreef Guerra het volgende:
Feit blijft dat Piet de mooiste baan ter wereld heeft.
Jennifer Lopez heeft een persoonlijke tepelknijper om haar tepels stijf te houden. Dat lijkt me toch een betere baan.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:15 schreef Guerra het volgende:
Feit blijft dat Piet de mooiste baan ter wereld heeft.
Goed gezegd.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:40 schreef jmac het volgende:
typisch nederlands om mensen die zichzelf ook waarderen niet te waarderen.
Tenminste iemand die wat bereikt in zn vak, zou je in Amerika alle aanzien voor krijgen.
Er zijn wel meer mensen die wat bereikt hebben, maar niet iedereen geilt en kwijlt zo veel opzichzelf als Piet de Visser. Let maar op als er een speler wordt voorgelegd; Piet heeft alles al gezien, had hem allang in 't vizier, wist er al alles vanquote:Op maandag 14 mei 2007 16:40 schreef jmac het volgende:
typisch nederlands om mensen die zichzelf ook waarderen niet te waarderen.
Tenminste iemand die wat bereikt in zn vak, zou je in Amerika alle aanzien voor krijgen.
Maar hij kent ook gewoon bijna alle spelers, weet precies waar ze allemaal gespeeld hebben enzovoorts. Als ze hem vragen wat ze van een bepaalde speler vinden, dan kan ie dat toch ook gewoon zeggen? Als hij een speler bijv 10 wedstrijden heeft zien spelen, kan hij waarschijnlijk als geen ander bepalen of het een goeie is.quote:Op maandag 14 mei 2007 17:06 schreef Gelderland het volgende:
[..]
Er zijn wel meer mensen die wat bereikt hebben, maar niet iedereen geilt en kwijlt zo veel opzichzelf als Piet de Visser. Let maar op als er een speler wordt voorgelegd; Piet heeft alles al gezien, had hem allang in 't vizier, wist er al alles vanNogmaals; 1x is het leuk en boeiend om naar hem te luisteren, hij heeft vast veel anekdotes, maar hij is vorig jaar al tevaak op TV geweest..
het zal best een goede scout zijn, en verdient daarin miss wel wat aanzien. Alleen hoe hij 't brengt is gewoon fucking irritant
Hij kwam niet eens op de naam van Kerlonquote:Op maandag 14 mei 2007 18:22 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Maar hij kent ook gewoon bijna alle spelers, weet precies waar ze allemaal gespeeld hebben enzovoorts. Als ze hem vragen wat ze van een bepaalde speler vinden, dan kan ie dat toch ook gewoon zeggen? Als hij een speler bijv 10 wedstrijden heeft zien spelen, kan hij waarschijnlijk als geen ander bepalen of het een goeie is.
Kan gebeuren, hij wist wel dat hij 19 jaar is en nog altijd geen basisplaats heeft bij zijn club.quote:Op maandag 14 mei 2007 18:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij kwam niet eens op de naam van Kerlon
Ja dat weten er wel meer, wist hij wel dat het om Cruzeiro ging?quote:Op maandag 14 mei 2007 18:33 schreef Blawh het volgende:
[..]
Kan gebeuren, hij wist wel dat hij 19 jaar is en nog altijd geen basisplaats heeft bij zijn club.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:42 schreef vitessezuid113 het volgende:
Pierre van Hooijdonk is morgenavond te gast in het NOS programma Studio Voetbal. Van Hooijdonk schuift aan bij presentator Jack van Gelder en de analisten Youri Mulder en Hugo Borst. Het programma begint om ongeveer 22:10 uur op Nederland 1.
Bron: NOS
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:17 schreef tong80 het volgende:
Leuk
Goede TV dusquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:53 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
De kampioen lekken dus, ik verwacht weer een paar douche-verhalen en verhalen over de ipod-generatie..
Wie is dat?quote:Op zondag 20 mei 2007 21:39 schreef respectmyauthority het volgende:
De enige goeie Mulder is Sander Mulder!![]()
Wel slimmer dan Youri en Jan Mulder kan ik je verzekeren...quote:
die man heeft geen mooi afscheid gehad, dus ik gun hem dit slap gelul welquote:Op zondag 20 mei 2007 22:24 schreef paultjuhhh het volgende:
Van mij mag er wat meer over de actualiteit gepraat worden dan zolang met een gast
Liever wat gepraat over az-ajax enz dan dit ..
Wat zei Hugo?quote:Op zondag 20 mei 2007 22:33 schreef jmac het volgende:
hahaha ik typ net iets over adriaanse en toen zei hugo net wat over 'm.
Wat ik denk: Adriaanse wordt opeens erg opvallend veel gebacked @ bookmakers voor de job bij manchester city...
die praat nuquote:
hij kwam aan zijn trekken voor 4 euroquote:
en jack vond t een super uitvinding.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:47 schreef vitessezuid113 het volgende:
Hugo betaald ook 4 euro voor Planet Voetbal![]()
ik zat gewoon te wachten op die niet gegeven pingel.... blijft kut.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:54 schreef paultjuhhh het volgende:
Tering moeten die NLelftal beelden
Ben gelijk nog sjaggerijniger dan dat ik al was
auauau dat deed nog ff pijn. kutzooiquote:Op zondag 20 mei 2007 22:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zat gewoon te wachten op die niet gegeven pingel.... blijft kut.
Echt beter zo dat ze dat na elkaar hebben gedaanquote:Op zondag 20 mei 2007 22:59 schreef RedFever007 het volgende:
nou zeer matig, maar even naar Talpa overschakelen
quote:Op zondag 20 mei 2007 23:03 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Echt beter zo dat ze dat na elkaar hebben gedaan![]()
Idd vooral barca enzo ff maarja jammer dat de NOS alles weer verklaptquote:Op zondag 20 mei 2007 23:06 schreef RedFever007 het volgende:
[..]moet zeggen dat ik de Talpa uitzending toch wel leuk vind om even te kijken
Dat dan weer wel..quote:
hoezo weer...quote:Op zondag 27 mei 2007 22:01 schreef venomsnake het volgende:
Ah bah, weer een uur over Ajax praten..
wat begint het trouwens laat dit keer.
nog gefeliciteerd hequote:
maar hij probeert het welquote:Op zondag 27 mei 2007 23:02 schreef Cheiron het volgende:
Leuke aflevering
"Iek hep Scheit aan jauw"
wehe
Niks ten nadele van Sektoui hoor, hij had natuurlijk volkomen gelijk. Dom supportersvolk..quote:
oh kutquote:
Wie, wat, waar?quote:Op zondag 27 mei 2007 23:03 schreef Martijn_fijn het volgende:
Laffe schijtdozen om met vier man Kromkamp in elkaar te slaan.![]()
Geweldig idee.quote:
Ik vond het nochtans wel aardig dicht bij de Van Basten goal in de buurt komen hoorquote:
Maakt niet uitquote:Op zondag 27 mei 2007 23:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
oh kutsorry
heb het helemaal verkeerd
kut utrecht
Morgen op uitzendinggemist.nlquote:Op zondag 27 mei 2007 23:33 schreef VoreG het volgende:
Kut ik heb het gemist, 24 vond ik wel belangrijker. Blijkt het een leuke uitzending te zijn geweest.
Wordt het herhaald?
M'n internet is alleen hartstikke traag dus als het nog op TV komt zou het helemaal goed zijn.quote:
Van Basten schoot hem wat hoger in de goal, volgens mij.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:24 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik vond het nochtans wel aardig dicht bij de Van Basten goal in de buurt komen hoor
maandag 14.05 studio voetbalquote:Op zondag 27 mei 2007 23:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
M'n internet is alleen hartstikke traag dus als het nog op TV komt zou het helemaal goed zijn.
Bedankt
Filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=oD6JaIWkFmoquote:Op zondag 27 mei 2007 23:06 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Niks ten nadele van Sektoui hoor, hij had natuurlijk volkomen gelijk. Dom supportersvolk..
Nee man die tegen NACquote:Op maandag 28 mei 2007 00:08 schreef BB-boy het volgende:
Deze lijkt me pittig
http://youtube.com/watch?v=Tn-ek0K2M6A
Ja, dan kijk ik meestal.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:40 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Maandag om 13 a 13h30 herhalen ze het toch altijd nog ?
Dat zei hij niet. Hij zei alleen dat hij potentie in Donk ziet.quote:Op maandag 28 mei 2007 00:39 schreef Grulez het volgende:
Leuk voor Ryan Donk dat Stam hem als de opvolger ziet in het Nederlands elftal. Toch niet de eerste de beste die dat zegt.
En hogere kijkcijfers dan de commerciele met de rechten.quote:Op maandag 28 mei 2007 10:55 schreef venomsnake het volgende:
Dat italiaanse tv programma was wel droog..![]()
Vind het altijd wel grappig, in Nederland zeiken ze dat er teveel enterainment op de publieke omroep isquote:Op maandag 28 mei 2007 11:09 schreef Aanvoerder het volgende:
RaiUno staat ook altijd garant voor veel lekkere dansende mokkels in TV-shows die nergens op slaan.
Nee Borst vroeg hem wie hij als opvolger zag, toen vroeg Stam nog: Ajax of NL elftal.quote:Op maandag 28 mei 2007 10:47 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Dat zei hij niet. Hij zei alleen dat hij potentie in Donk ziet.
Wij hebben Dione de Graafquote:Op maandag 28 mei 2007 11:27 schreef w00h00 het volgende:
Wat een lekkere milf was die chick die dat italiaanse voetbal programma presenteerde.
En wij maar tegen die kop van Genee aan zitten te kijken.
Ik zie het nu bij de herhaling, erg leuk inderdaadquote:Op maandag 28 mei 2007 14:51 schreef Dos37 het volgende:
Dat doelpunt naspelen was geniaal.
Dat is Simona Ventura, de 4de uit de Miss Universe van 1988 en nu toch al een stuk in de 40 hoor ...quote:Op maandag 28 mei 2007 11:27 schreef w00h00 het volgende:
Wat een lekkere milf was die chick die dat italiaanse voetbal programma presenteerde.
En wij maar tegen die kop van Genee aan zitten te kijken.
Dan moet je eens zien wat er zoal op de zenders van Mediaset (Berlusconi) komt daar. Dan is de Rai nog "vrij serieus" hoorquote:Op maandag 28 mei 2007 11:09 schreef Aanvoerder het volgende:
RaiUno staat ook altijd garant voor veel lekkere dansende mokkels in TV-shows die nergens op slaan.
Dat is typisch Italiaans om al te zeggen : "Ze wilden het ons moeilijk maken, maar kijk eens hier het is ons geluktquote:Op maandag 28 mei 2007 15:01 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat lachen hey van de italiaanse TV, ook dat commentaar:
"er is hier een nederlandse TV ploef die ons graag een simpel doelpunt van Van basten na wil laten spelen uit 1988"
Doe eens wat gave voetbalstukjes van VTM, of hebben ze daar geen cool voetbalprogramma a la Studio Voetbal?quote:Op maandag 28 mei 2007 18:35 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik heb het stukje met de Italianen maar op youtube gezet : http://www.youtube.com/watch?v=AYUkBEFKLRg
Dat zit terug bij de VRT nu hé. Tijdens het seizoen is er elke speeldag op Eén (ook bij jullie) "Studio 1" te zien. Meestal net iets na jullie Studio voetbal. (maar dat niet meer na het seizoen zoals nu dus)quote:Op maandag 28 mei 2007 18:38 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Doe eens wat gave voetbalstukjes van VTM, of hebben ze daar geen cool voetbalprogramma a la Studio Voetbal?
Kijk ik altijd, net als TerZake, maar da's iet anders.quote:Op maandag 28 mei 2007 18:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
"Studio 1"
Nah, jullie hebben ook een Hugo, hoe heet ie, die aristocraat met dat barokke taalgebruik..quote:Maar in België zijn de discussies met de gasten wat beperkter. Zet hier iemand als Hugo Borst in de studio en er wil geen enkele speler nog naar een uitzending komen ...
Tuurlijk is dat een gat in de markt, maar ik heb geen tv-zender of tv-ploeg om dat te makenquote:Op maandag 28 mei 2007 18:50 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Kijk ik altijd, net als TerZake, maar da's iet anders.
[..]
Nah, jullie hebben ook een Hugo, hoe heet ie, die aristocraat met dat barokke taalgebruik..
Kom kom, owja Camps. Die is dodelijk en die vond ik ook leuk op TV.
Gat in de markt Joost, en je weet zelf ook nog wel wat van voetbal dus wat let je?
Productiemaatschappijtje staat er zo..quote:Op maandag 28 mei 2007 18:54 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Tuurlijk is dat een gat in de markt, maar ik heb geen tv-zender of tv-ploeg om dat te maken![]()
![]()
Dacht ik al, maar er is ook geen hond die het probeert of niet?quote:Maar Camps schrijft leuke dingen in de krant en zegt ook leuke dingen, maar twee uitzendingen met die vent en je krijgt hier geen speler nog zover om naar je studio te komen hoor ... In België liggen dat soort dingen niet zo makkelijk, helaas.
Luc Alloo heeft het hier twee jaar terug ofzo een half jaartje in een soort mini-programmaatje van een goed kwartier op VT4 geprobeerd op maandag rond 20h. De kijkcijfers voor een kleine zender vielen daar redelijk mee, maar hij had het al moeilijk om gasten in de studio te krijgen en toen kon hij naar VTM om wat anders te gaan doen en was het daar ook al afgelopen.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:02 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Productiemaatschappijtje staat er zo..![]()
[..]
Dacht ik al, maar er is ook geen hond die het probeert of niet?
Gat in de markt dus..quote:Op maandag 28 mei 2007 19:08 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Luc Alloo heeft het hier twee jaar terug ofzo een half jaartje in een soort mini-programmaatje van een goed kwartier op VT4 geprobeerd op maandag rond 20h. De kijkcijfers voor een kleine zender vielen daar redelijk mee, maar hij had het al moeilijk om gasten in de studio te krijgen en toen kon hij naar VTM om wat anders te gaan doen en was het daar ook al afgelopen.
12 Augustus weer op de buis dus.quote:Ook het vaste trio van Studio Voetbal, dat zondag 12 augustus aftrapt met Erwin Koeman, blijft intact met Jack van Gelder, Youri Mulder en Hugo Borst.
Jammer van Erwin Koeman.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |