Logisch, die wisten ook wel dat Amanda op 1 van de 3 plaatsen terecht zou komen doormiddel van omkoperij.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:45 schreef Stupidisco het volgende:
er deden er 6 (met Amanda erbij 7) mee. Ruim 40 meisjes hadden zich afgemeld omdat Amanda mee deed en ze dachten daarom niet meer te kunnen winnen.
Na The Bef-gate van Huub, hebben A en B weer sex gehad.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:19 schreef noekje het volgende:
Natasia:ondertussen heb jij (brian) alweer seks gehad in Huub z'n speeksel dus waar gaat dit over??
Dat hebben die bitches met hun pooier he.....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:20 schreef Kinga het volgende:
Natasia heeft zooo veel respect voor wilgo en haar kindjes.
Dacht ze terwijl ze haar harde tepels tegen het douchescherm hield en riep,'kijk dan!!'quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:20 schreef Kinga het volgende:
Natasia heeft zooo veel respect voor wilgo en haar kindjes.
23 september loopt het programma 1 jaar. Nadien komen er geen nieuwe miljonairs meer binnen, na het uitstemmen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:23 schreef Kinga het volgende:
verlulde jaap zich nou... 23 september einde programma?
I know. Ik gaf een quote van Natas die zich afvroeg waar het allemaal om ging.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Na The Bef-gate van Huub, hebben A en B weer sex gehad.
Laurentien?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:02 schreef voyeur het volgende:
[..]
Die Lieke heeft de lach van een van onze prinsessen. Ik kan die namen nooit onthouden, maar tis niet Mabel en niet dat donkerharige niemendalletje. Ook een beetje zo'n dragonder type.
Wel knap dat ze al een Ton heeft gescoordquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Dacht ze terwijl ze haar harde tepels tegen het douchescherm hield en riep,'kijk dan!!'
Jeeeeez, dat lijkt alweer zo lang geledenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Dacht ze terwijl ze haar harde tepels tegen het douchescherm hield en riep,'kijk dan!!'
Dan kan nog het einde van het programma zijnquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
23 september loopt het programma 1 jaar. Nadien komen er geen nieuwe miljonairs meer binnen, na het uitstemmen.
Open your hartquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Die spiegels in de masterbedroom doen het goed ......
[afbeelding]
Het is een "spontaan" bedacht feestje dus ik denk dat er niemand komt...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:29 schreef Soury het volgende:
Komen er ook nog gasten of gaan ze met dat zielige clubje een feesie vieren ?
Pokerfeesie misschien wel.....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:29 schreef Soury het volgende:
Oh gezelligquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:30 schreef Starlie het volgende:
[..]
Het is een "spontaan" bedacht feestje dus ik denk dat er niemand komt...![]()
Een treurige vertoning inderdaad...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:29 schreef Soury het volgende:
Nope, ik wacht met spanning af.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:30 schreef avonne het volgende:
Ik zit net met verbazing de weblog van Kingjaap te lezen.
Heeft Brian het al gelezen????
Vind het vooral van Amanda erg "triest" dat ze geen roze kleding aandoet... beetje ondankbaar tegenover de rest....quote:
Dit is weer es wat ander voor haar ze is al maanden rozequote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:32 schreef Starlie het volgende:
[..]
Vind het vooral van Amanda erg "triest" dat ze geen roze kleding aandoet... beetje ondankbaar tegenover de rest....
is ze lekker op tijd mee om 20:35 op zaterdagavondquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:33 schreef beequeen het volgende:
Amanda belt en vraagt of ze nog even een bos bloemen en een kaart voor moederdag kunnen regelen.
Mummie , I love you![]()
Ze past nu wel mooi bij Mitch zo met dat zwart wit!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit is weer es wat ander voor haar ze is al maanden roze
Oh kutquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:35 schreef solara4 het volgende:
[..]
is ze lekker op tijd mee om 20:35 op zaterdagavond![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:37 schreef blomst het volgende:
[..]
![]()
Morgen moederdag, waarop mijn dochter zei daar doen we toch niet aan.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |