quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:43 schreef Meaghan het volgende:
Huub is nu net Brian Molkozanger van Placebo
7quote:
wtf dat is een grapje zker, hahah this toch een MBO school met 16 jarige meisjes dus echt hoog niveau is het niet geweest.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:45 schreef Stupidisco het volgende:
er deden er 6 (met Amanda erbij 7) mee. Ruim 40 meisjes hadden zich afgemeld omdat Amanda mee deed en ze dachten daarom niet meer te kunnen winnen.
Ja dit is echt zo. Dat vertelde ze toen ze terug kwam.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:46 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
wtf dat is een grapje zker, hahah this toch een MBO school met 16 jarige meisjes dus echt hoog niveau is het niet geweest.
Het is niks, Het is sneuquote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:48 schreef demins het volgende:
Dat wordt weer niks vanavond met Miss Natrasha...
[[url=http://xs315.xs.to/xs315/07196/ScreenShot089.jpg]afbeelding][/url]
Die twee zinnen samen staan niet per se garant voor de waarheidquote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:48 schreef Stupidisco het volgende:
Ja dit is echt zo. Dat vertelde ze toen ze terug kwam.
Dat woord zocht ik......quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:52 schreef beequeen het volgende:
Hoe verberg ik mijn Klingonhoofd.
[afbeelding]
Die Lieke heeft de lach van een van onze prinsessen. Ik kan die namen nooit onthouden, maar tis niet Mabel en niet dat donkerharige niemendalletje. Ook een beetje zo'n dragonder type.quote:
Laurentien?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:02 schreef voyeur het volgende:
[..]
Die Lieke heeft de lach van een van onze prinsessen. Ik kan die namen nooit onthouden, maar tis niet Mabel en niet dat donkerharige niemendalletje. Ook een beetje zo'n dragonder type.
Hij zou zo mee kunnen doen in een gaymovie.is niet beledigend bedoeld.quote:
je bedoelt dat Milvalachje?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:02 schreef voyeur het volgende:
[..]
Die Lieke heeft de lach van een van onze prinsessen. Ik kan die namen nooit onthouden, maar tis niet Mabel en niet dat donkerharige niemendalletje. Ook een beetje zo'n dragonder type.
Leuk toch, dit foto-album?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:07 schreef tong80 het volgende:
Welke ruzie ik kom hier nooit en zie alleen mar plaatjes.
lijkt mijn ECG welquote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Voor de liefhebbers, de nieuwe grafieken van de kijkcijfers staan weer in het topic
Zie Kijkcijfers, Deel 5
Je moet er niet zo'n klein snorretje onder denkenquote:
Volgens Amanda niet, alleen als de tong je vagina uitlikt.quote:
Laat ik mijn lief niet betrappen op geen sexquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens Amanda niet, alleen als de tong je vagina uitlikt.
Amanda's woorden, so, don't shoot the messenger.
Sttttttt, straks schrijft hij weer een gedicht.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:15 schreef Kinga het volgende:
met elkaar hebben gebeft
dat de beste one liner die Brian ooit heeft uitgesproken...
Alleen op stream 3 en 4.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Sinds de verbouwing is het beeld van de streams veel slechter geworden. Het lijkt wel of de camera's last hebben van vals licht, een soort lichtsluier over het beeld.
[afbeelding]
Ja, ik heb het hier ook. Het licht komt van teveel en ook van verkeerde kanten. Het beeld wordt diffuus van, jammer.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Sinds de verbouwing is het beeld van de streams veel slechter geworden. Het lijkt wel of de camera's last hebben van vals licht, een soort lichtsluier over het beeld.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |