Een filosoof.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:26 schreef Yurithemaster het volgende:
wie is wittgenstein eigenlijk??
quote:Op zondag 13 mei 2007 00:26 schreef wyccie het volgende:
Johann Strauss en Gustave Klimt?
quote:
Haha, wat een uiteenlopende antwoorden!quote:Op zondag 13 mei 2007 00:26 schreef ElizabethR het volgende:
Einstein en Lorentz??
Eentje is er goed! De ander had hetzelfde "beroep".quote:Op zondag 13 mei 2007 00:26 schreef wyccie het volgende:
Johann Strauss en Gustave Klimt?
Die rechtse lijkt inderdaad veel op Leo Tolstoyquote:
Inderdaad een hele bekende filosoof: http://en.wikipedia.org/wiki/Ludwig_Wittgensteinquote:Op zondag 13 mei 2007 00:26 schreef Yurithemaster het volgende:
wie is wittgenstein eigenlijk??
Geen Rus.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:28 schreef wyccie het volgende:
Mussorgsky?
quote:Op zondag 13 mei 2007 00:30 schreef ElizabethR het volgende:
Strauss en Brahms
Als het een kleurenfoto was geweest dan pas was duidelijk dat de persoon op de foto geen rode alcoholneus had.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:33 schreef wyccie het volgende:
Ik twijfelde nog tussen Mussorgsky en Brahms![]()
Je zou er nachtmerries van krijgen zeg!quote:
Ik zat inderdaad naar de neus te kijken.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:36 schreef Mister1977 het volgende:
Als het een kleurenfoto was geweest dan pas was duidelijk dat de persoon op de foto geen rode alcoholneus had.![]()
Ha, dan had ik het toch beide goed, met terugwerkende krachtquote:Ik heb een tijdje geleden nog wel vragen gesteld met de antwoorden Mussorgsky en Mendelssohn![]()
Pff, dit wordt gokwerk van mijn kant. Oscar Wilde?quote:Op zondag 13 mei 2007 00:36 schreef ElizabethR het volgende:
Richard Strauss (niet verwant aan de walsencomponist Johan), componeerde de opera 'Salome' ?
Wie schreef het verhaal?
Ja, volgende keer krijg je een dubbel punt!quote:Op zondag 13 mei 2007 00:40 schreef wyccie het volgende:
Ha, dan had ik het toch beide goed, met terugwerkende kracht![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 00:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Pff, dit wordt gokwerk van mijn kant. Oscar Wilde?
Whehehequote:Op zondag 13 mei 2007 00:50 schreef wyccie het volgende:
Hehehe, da's ook een mooi antwoord, maar ik bedoel de maker van de plaatjes, niet De Vier Jaargetijden.
En ik dacht nog van shit te laat f5quote:Op zondag 13 mei 2007 00:50 schreef wyccie het volgende:
Hehehe, da's ook een mooi antwoord, maar ik bedoel de maker van de plaatjes, niet De Vier Jaargetijden.
Helaas, het is een Tsjech, maar hij heeft wel in Parijs gewerkt.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:57 schreef broer het volgende:
Laten we er nog eens een Fransman ingooien, dan. Renoir.
quote:Op zondag 13 mei 2007 01:05 schreef ElizabethR het volgende:
Pfffffff. Mucha??
En ik moest heel diep graven
Ow sorry broer, ik had de vraag al in voorbereiding voor ik dit zag. Als ik nog aan de beurt kom wordt het o pzeker een bwoewvwaag!!!quote:
Waarom zou dat het antwoord op een broer-vraag zijn?quote:Op zondag 13 mei 2007 01:14 schreef wyccie het volgende:
Ik geef alvast het antwoord: Björk.
Dat is zó erg een broer-antwoord.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:15 schreef broer het volgende:
Waarom zou dat het antwoord op een broer-vraag zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |