Nee, maar ze is er wel al vier keer voor genomineerd. Wordt dus wel eens tijd.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:32 schreef VonHinten het volgende:
En die ene die leeft, is dat de vrouw met de initialen JM? Mooie vrouw en heerlijke actrice overigens..
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:33 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Nee, maar ze is er wel al vier keer voor genomineerd. Wordt dus wel eens tijd.![]()
Hoe bedoel je dat dit erin zat? Ah, omdat hij ook in de film doodging?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:43 schreef VonHinten het volgende:
De eerste ken ik, Philip Seymour Hoffman!
Dat die tweede een Oscar heeft gewonnen zat er een beetje in na jouw hint dat er 1 dood was. Maar hoe meneer in het echt heet.. Geen idee!
Met dit antwoord doen we het.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:43 schreef VonHinten het volgende:
De eerste ken ik, Philip Seymour Hoffman!
Dat die tweede een Oscar heeft gewonnen zat er een beetje in na jouw hint dat er 1 dood was. Maar hoe meneer in het echt heet.. Geen idee!
Ik denk dat initialen niet zoveel helpen met een foto erbij. Je kent hem of kent hem niet.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:51 schreef wyccie het volgende:
Inititalen?
Voor jou voor de eer:quote:
Doe je het niet voor de eer of wil je nu heel graag het antwoord weten?quote:
Had het al opgezocht, maar ik wil het best zeggen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:54 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Doe je het niet voor de eer of wil je nu heel graag het antwoord weten?![]()
Maar die initialen hadden je geholpen? Was ik net een paar femtoseconden te laat met het toekennen van punten.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Had het al opgezocht, maar ik wil het best zeggen.
Jason Robards.
Dit was echt een grote gok omdat het de enige naam was die ik ken uit die film.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:57 schreef VonHinten het volgende:
Reken ik goed. Ik kan je Requiem for a Dream heel heel heel erg aanraden. Maakte grote indruk op mij, vooral de soundtrack en de beelden aan het eind van de film...![]()
![]()
Geniaal
Het is overigens Jared Leto zonder de 'h'
Mister1977 +1
Stand Deel 755
DiviFilius 2
Yurithemaster 2
ChrisJX 1
Etcetera 1
VonHinten 5
Der_Michael 1
Cootz 3
Agiath 1
MadMaster 3
wyccie 1
Mister1977 2
Doenquote:Op zondag 13 mei 2007 00:01 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Dit was echt een grote gok omdat het de enige naam was die ik ken uit die film.
De film heb ik op VHS staan. Misschien iets voor morgen.![]()
Meestal weet ik van een film wel een aantal acteurs, maar achteraf gezien kan ik niet zeggen of ik het dan ook geweten had.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:00 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Maar die initialen hadden je geholpen? Was ik net een paar femtoseconden te laat met het toekennen van punten.![]()
Dat zou best wel eens kunnenquote:Op zondag 13 mei 2007 00:14 schreef VonHinten het volgende:
Theo van Gogh?!
Hoe kom je er zo plotseling op?quote:
Zie foto hierboven.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:21 schreef ElizabethR het volgende:
Wie is die andere dan??
EN hij zat vast snorretjes te bedenken op die foto
quote:Op zondag 13 mei 2007 00:22 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Zie foto hierboven.
Maar het gekke is, door die schaduw lijkt het of hij het snorrtje al heeft.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |