Ow sorry broer, ik had de vraag al in voorbereiding voor ik dit zag. Als ik nog aan de beurt kom wordt het o pzeker een bwoewvwaag!!!quote:
Waarom zou dat het antwoord op een broer-vraag zijn?quote:Op zondag 13 mei 2007 01:14 schreef wyccie het volgende:
Ik geef alvast het antwoord: Björk.
Dat is zó erg een broer-antwoord.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:15 schreef broer het volgende:
Waarom zou dat het antwoord op een broer-vraag zijn?
Nee, die ziet er veel gemener uitquote:Op zondag 13 mei 2007 01:15 schreef wyccie het volgende:
Anna Boleijn?
Het feit dat ik het antwoord op de vraag van Elizabeth niet weet, bevestigt dat wel een beetje, ja.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:16 schreef wyccie het volgende:
Dat is zó erg een broer-antwoord.
Maria Stuart was haar kleindochterquote:Op zondag 13 mei 2007 01:18 schreef Yurithemaster het volgende:
mary stuward?
De voornaam is goed. De achternaam bestaat ook, en is goed gespeld, maar we hebben het hier niet over een Tudor.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:22 schreef wyccie het volgende:
Maria Tudor?
De voornaam zal wel fout zijn. En de achternaam natuurlijk ook.
Skattie, ik heb al als hint ´Frankrijk´ genoemd!!quote:Op zondag 13 mei 2007 01:28 schreef Yurithemaster het volgende:
ik probeer alle engelse konings namen af te gaan maar kom niet verder dan stuart en tudor
Als ze met eens engelse getrouwt is dan heeft ze toch een andere naamquote:Op zondag 13 mei 2007 01:30 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Skattie, ik heb al als hint ´Frankrijk´ genoemd!! +'
Nee, met Nederlandquote:Op zondag 13 mei 2007 01:30 schreef wyccie het volgende:
Anna van Buren?
Maar dat is geen Maria. En of ze iets met Frankrijk te maken heeft weet ik ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |