quote:Op maandag 14 mei 2007 15:14 schreef Poit het volgende:
![]()
Ben zelf niet zo'n audio purist, heb ook eigenlijk geen ruimte voor 5.1 maar als ik het dan toch voor een avondje knutselen kan krijgen waarom niet? Blijf een hollander he
kun je niet gewoon openhuis sportavonden organiseren? 5 euro entree, bier zelf meenemen. en dan american football, F1 of iets van die orde gaan zitten kijkenquote:Op maandag 14 mei 2007 15:24 schreef Poit het volgende:
Heb trouwens ook even geen centjes meer na de aanschaf van m'n mooie Bravia scherm
Da's nog geeneens een slecht ideequote:Op maandag 14 mei 2007 15:33 schreef MrDice het volgende:
[..]
kun je niet gewoon openhuis sportavonden organiseren? 5 euro entree, bier zelf meenemen. en dan american football, F1 of iets van die orde gaan zitten kijken![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 20:30 schreef mordradead het volgende:
Jij bent echt goed, jij hebt gewoon intarnetz gefixt. Van die 69 euro kun je nu mooi bier kopen.
Doe mij d'r dan ook maar 1quote:
Dorstigquote:
quote:I miss lefy
Morgen gaan de centrale weer open... dan komen de mensen wel terug...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:08 schreef Poit het volgende:
Goedemorgen allemaal..
De TT doet z'n naam wel eer aan, geen hond te bekennen hier...
Heb net een afspraak gemaakt om maandag naar de PC van m'n collega te kijken. Kan ik gelijk dat 5.1 setje meenemen. Ben benieuwd of ik het neer kan zettenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:38 schreef BroesWillems het volgende:
Mijn versterker en boxen doen het über!![]()
vanavond even een optisch kabeltje voor de 360 meenemen....![]()
Donders goed bas, heb gisteravond "The Bourne Identity" Gekeken en dat gaat lekker, mooi vol geluid.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:42 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb net een afspraak gemaakt om maandag naar de PC van m'n collega te kijken. Kan ik gelijk dat 5.1 setje meenemen. Ben benieuwd of ik het neer kan zetten
Maaruuh, dikke bas in je boxen? Had vanmorgen in de auto even Hoedenplank van Opgezwolle aangezet, nu wil ik gelijk een baspijp in m'n auto![]()
Zonnetje is hiet trouwens ook alweer weg.
hebben ze daar ook al lemmings...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:50 schreef Roi het volgende:
Nog zoeentje van het IGN board
http://img229.imageshack.us/img229/1152/burnedcooter2xt.jpg
Ja, die docent is tof. Hij maakt iedereen belachelijk in de les enzoquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:22 schreef Poit het volgende:
Haha, vast een goede docent.
Trouwens Roi, vond het "I miss lefty" verhaal toch een stuk beter
Toen ik nog op school zat was ik nooit zo actief op fok eigenlijk.. Probeerde altijd stiekem Quake 3 Arena te MPen
Heb je niet stiekem het draadje los getrokken, of misschien wiebelt ie wel, kunnen ze een monteur sturen a 99 euro om je vaste verbinding weer écht vast te zettenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:16 schreef mordradead het volgende:
Waarom belt KPN hiernaartoe om te vragen of ik een vaste aansluiting wil terwijl ik die al heb
Dan kunnen ze me toch niet bellen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb je niet stiekem het draadje los getrokken, of misschien wiebelt ie wel, kunnen ze een monteur sturen a 99 euro om je vaste verbinding weer écht vast te zetten
Moon of Adriana ?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:58 schreef Sharkdoggie het volgende:
Tieten zijn te klein. Hoeven geen ballonnen te zijn, maar wel wat groter dan twee bultjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |