Het is gewoon oneerlijkquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:31 schreef Frumzel het volgende:
Puur het feit dat het een instinct is dat de man achter de vrouwen moet aangaan. Het is eenmaal de natuur en je moet er maar mee leren leven.
Als een (onbekende) vrouw zegt "neuken"? en ze zit er ook maar een beetje uit, zal elke man instinctief zeggen, "ja lekker". Ook al zeggen lang niet alle mannen dat, omdat je als vrouw dan wat vreemd over kan komen (als slet bijv.).
Als een man dat zegt tegen een vrouw, dan wordt gelijk de zedenpolitie er zowat bijgehaald...
Dat is gewoon een feit...
Ik ookquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:48 schreef het.ismij het volgende:
[afbeelding]
Deze zou ik zeker wel doen!!
Samequote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:48 schreef het.ismij het volgende:
[afbeelding]
duidelijk wel~O>quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:48 schreef het.ismij het volgende:
[afbeelding]
Weet ik niet ?quote:
Ik ook niet.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:48 schreef Mattiee het volgende:
[..]
Kan me serieus niet voorstellen dat je daar ooit spijt van zou kunnen krijgen ofzo![]()
vanaf 16 legaal; hier!quote:Op maandag 21 mei 2007 19:53 schreef Roellio het volgende:
Het gaat mijns inziens meer om misbruik van je machtspositie als docent. Je bent, in tegenstelling tot een leerling, een volwassene en (hopelijk) een bekwaam professional. Daar horen dat soort acties dus niet thuis. Of een leerling nu 14, 16 of 18 is.
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:32 schreef Ringo het volgende:
Lekkere juffen trouwens.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:22 schreef Red_85 het volgende:
kolere, had ik maar zulke leraressen gehad..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |