Vraagstelling: wat zijn de schadelijke gevolgen van een 14-jarige (of ouder) gozerd die het vrijwillig doet met een lekkere lerares? Dit gaat niet over meisje-leraar, maar echt over jongen-lerares, of lelijke leraressen. Ontopic blijven aub.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 @ 16:00 schreef Danny het volgende:
[..]
mannen zijn anders. welke 14-jarige gozer zou niet traumaloos door een lekker lerares geboned willen worden. Da's het natuurlijke verschil tussen mannen en vrouwen
Ontopic blijven, daar gaat het even niet over. Daar open ik misschien een andere topique over.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:28 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Waarom zou dat anders zijn dan leraar met vrouwelijke leerling?
Omdat mannelijke pubers anders in elkaar zitten dan vrouwelijke, misschien?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:28 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Waarom zou dat anders zijn dan leraar met vrouwelijke leerling?
lekker genoeg om haar te neuken blijkbaar. en nou ontopic en rap een beetje.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:28 schreef Aoristus het volgende:
hoe ziet je lerares er uit?
Is dat werkelijk zo? Wat is er dan zo wezenlijk anders dat lerares-leerling anders behandeld moet worden dan leraar-leerlinge?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Omdat mannelijke pubers anders in elkaar zitten dan vrouwelijke, misschien?
Zoals Danny op de Fp al zegt: Elke 14-jarige gozer zal elke gelegenheid aangrijpen om te palen. En voor veel 14-jarigen zijn MILFs de ultieme droom. Bij meisjes zit je met de ontmaagding, pijn en vaak de verliefdheid. Meisjes zullen wippen omdat ze verliefd zijn op de leraar. Jongens zullen eerder iets hebben van 'als het maar lekker voelt' en niet gelijk willen claimen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:48 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Is dat werkelijk zo? Wat is er dan zo wezenlijk anders dat lerares-leerling anders behandeld moet worden dan leraar-leerlinge?
Weet jij het verschil niet tussen jongetjes en meisjes?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:48 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Is dat werkelijk zo? Wat is er dan zo wezenlijk anders dat lerares-leerling anders behandeld moet worden dan leraar-leerlinge?
Dat staat haaks op het toegenomen aantal kerels pijpen voor 10e. Ook het verlagen van de leeftijd waarop meisjes ontmaagd worden, geheel losstaand van verliefdheid. Seks is in het algemeen meer losgekoppeld van verliefdheid. In mijn beleving geldt dit voor meisjes en jongens.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Zoals Danny op de Fp al zegt: Elke 14-jarige gozer zal elke gelegenheid aangrijpen om te palen. En voor veel 14-jarigen zijn MILFs de ultieme droom. Bij meisjes zit je met de ontmaagding, pijn en vaak de verliefdheid. Meisjes zullen wippen omdat ze verliefd zijn op de leraar. Jongens zullen eerder iets hebben van 'als het maar lekker voelt' en niet gelijk willen claimen.
Tering he, ga iemand anders kinderachtig behandelen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:55 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Weet jij het verschil niet tussen jongetjes en meisjes?
Maar goed, LV heeft het al min of meer uitgelegd.
Voor Shmoopy moet je oppassen Rockquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Tering he, ga iemand anders kinderachtig behandelen.![]()
Lijkt me toch iets minder ernstig dan een 14-jarige met een dikke buik van de meester.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:58 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Voor Shmoopy moet je oppassen Rock
Ontopic: je lerares zou zwanger kunnen raken, dat lijkt me een vrij schadelijk gevolg
Ja, joh, ga meteen helemaal sip doen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Tering he, ga iemand anders kinderachtig behandelen.![]()
omdat een man een banaan isquote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wat een gelul zeg. Voor iedereen gelden andere redenen.
De simpele aanname dat jongens alles neuken omdat dat nou eenmaal lekker is, is een beetje triest. Is het daarnaast niet een belediging dat meisjes het allemaal om bloemetjes, vlinders en verliefdheid gaat? Waarom zou dat niet gelden voor jongens?
Juist, maar kom nou niet met verliefdheid en het al oude stereotype, neuken wat je pakken kan aan.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:05 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ja, joh, ga meteen helemaal sip doen.
Jongens en meisjes zijn niet gelijk, Rock, simple as that.
Hun ontwikkeling gaat compleet anders, en ze zijn op die leeftijd totaal niet met elkaar te vergelijken.
En hoe je het ook wendt of keert, over het algemeen zitten ze ook nog 's compleet anders in elkaar.
Of dat nou nature of nurture is maakt niet uit.
Nee, op de basisschool zijn ze nog niet zo, nee. Vraag het eens aan je oudere broer. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat je zelf ouder bent dan 14, want dan zou je dit gewoon uit ervaring weten.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:09 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Juist, maar kom nou niet met verliefdheid en het al oude stereotype, neuken wat je pakken kan aan.
Dat komt totaal niet overeen met wat ik in de dagelijkse (les)praktijk tegenkom.
Okee, ik heb wel weer genoeg gelezen. De 2 psychologen hebben me overtuigd met hun heldere toelichtingen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, op de basisschool zijn ze nog niet zo, nee. Vraag het eens aan je oudere broer. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat je zelf ouder bent dan 14, want dan zou je dit gewoon uit ervaring weten.
Ik heb anders ook heel serieus gereageerd, hoor.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:14 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wat triest om enkel te reageren met denigrerende opmerkingen.
Kom op zeg. Iedereen met gezond verstand, en zeker mannen die ouder zijn dan 18, weten dit. Als je als 14-jarige jongen het aanbod van sex krijgt, ga je daar op in. Sterker nog, als je verliefd bent op een lerares, of dat nou echt is of het gevolg van hormonen, en de lerares gaat erin mee omdat ze jou ook leuk vindt, zie ik niet in, waarom dat niet zou moeten kunnen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:14 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wat triest om enkel te reageren met denigrerende opmerkingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |