Denk dat dit 'm isquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:19 schreef female81 het volgende:
MSTRKRFT???
Scissor Sisters - Skinsquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:48 schreef TwyLight het volgende:
Weet iemand hoe het nummer in dit filmpje heet:
http://www.studio05.nl/ -> portfolio -> 2e filmpje van links (3D Showreel).?
Ik hoorde het nummer en dat was het eerste waar ik aan dachtquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:54 schreef TwyLight het volgende:
scissor sisters?had ik niet verwacht
.
bedankt trouwens
Ik vraag me ook af wat hij daarmee bedoelt, MSTRKRFT heeft veel invloeden van Daft Punk, maar naar mijn weten houdt het daar ook mee op. Er zijn toch geen bandleden van Daft Punk daarbij betrokken?quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Opvolger als in : overgegaan in andere band, of wat bedoel je?
Het enige wat ik kan vinden is dat een van de leden ook bij Stardust - Music sounds better with you mee deed.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:56 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik weet eindelijk welk nummer ik zocht.
Toch maar even Menno de Boer van SlamFM gemaild en ik kreeg gelijk een mailtje terug.
Het was dus: Atrium - I'm in love with you
Nu nog ff zien te downkopen.
Wes - Alane?quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:32 schreef horned_reaper het volgende:
helpik zoek een nummer die in de eind of midden jaren 90 heel erg bekend was.
het is een soort van dance nummer met afrikaanse zang.
laatst zag ik de clip voorbij flitsen en het is een vrij stevige afrikaanse man die zingt volgends mij en een blanke vrouw volgends mij die ook een beetje meeneuriet.
en allemaal afrikaans spiritueel geneuzel maar heel mooi.
de clip is ergens op een heel mooie berg ofzow met watervallen dagt ik en gras maar dat weet ik allemaal niet zeker![]()
ik vond het afrikaanse accent in ieder geval heel tof klinken.
ywquote:
DJ José - Turn the lights offquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:20 schreef MilkyWay het volgende:
Weet iemand hoe het nummer of de artiest (DJ) heet;
'Turn off the lights baby, it's getting late' ofzo.
Ik zoek al op turn off the lights, maar hij vindt niet de goeie.
Alvast bedankt. (:
Dj Mummie - Nutting no go soquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:25 schreef hello_moto1992 het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/15128/0adc9938/index.html
Dat nummer dat aan het begin er na ongeveer 5 seconden in komt nadat het eerste deuntje begint
Alvast bedankt![]()
Sorry voor GS link![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |