Boeiend wat die Japannen er van vinden eigenlijk, maar toch leuk om te lezen.quote:Famitsu reviewde de game en beloonde de game met maarliefst viermaal een negen, een totaalscore van 36/40 punten dus
Tja, leuk is het zeker. En als het een slechte score was geweest dan was het commentaar gewoon geweest dat de Jappen een andere smaak hebben en Sony / GT fanboy zijn.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Boeiend wat die Japannen er van vinden eigenlijk, maar toch leuk om te lezen.
Ik hoop het voor Microsoft, tuurlijk boeit het me weinig wat die jappen doen, als IK maar kan spelen. maar het is toch leukquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:43 schreef Heintje het volgende:
[..]
Tja, leuk is het zeker. En als het een slechte score was geweest dan was het commentaar gewoon geweest dat de Jappen een andere smaak hebben en Sony / GT fanboy zijn.
Misschien gaat Forza wel weer een paar duizend extra 360's verkopen in Japan.
Het is gewoon een grote kans dat wij meer japanse titels krijgen als de 360 daar succesvol is. Of dat dat nou gebeurd door Blue Dragon of door Forza maakt me niet zoveel uit.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:48 schreef clouddy het volgende:
[..]
Ik hoop het voor Microsoft, tuurlijk boeit het me weinig wat die jappen doen, als IK maar kan spelen. maar het is toch leuk![]()
Cursus hoe-leer-ik-mezelf-overtuigen-in-3-regels?quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:48 schreef clouddy het volgende:
ik niet, ik ben niet zo van dat blue-dragon gebeuren, alhoewel ik hield ook niet van dat strategy gebeuren terwijl ik dat C&C nu wel waardeer en misschien koop ik het zelfs nog wel. dus jah.. dat final fantasy vind ik ook geweldig dus jah eigenlijk is het gewoon de bom
Mooie omschrijving van zijn post.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:57 schreef twi het volgende:
[..]
Cursus hoe-leer-ik-mezelf-overtuigen-in-3-regels?
Goedkoper nog dan een Ps3.. waar geen leuke game op isquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:38 schreef Niek. het volgende:
Forza 2 Motorsport Xbox 360 Voordeelbundel incl. Steeringwheel
Voor 552euro heb je een 360 premium+forza2+steeringwheel.
Aaaaargh, ik moet me nu echt inhouden niet direct te gaan bestellen!quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:38 schreef Niek. het volgende:
Forza 2 Motorsport Xbox 360 Voordeelbundel incl. Steeringwheel
Voor 552euro heb je een 360 premium+forza2+steeringwheel.
Pas vanaf 8 juni beschikbaar, je hebt dus nog evenquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:23 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Aaaaargh, ik moet me nu echt inhouden niet direct te gaan bestellen!
Erg mooi spel gaat dit inderdaad worden. Zet 'm in de replay op een goed moment ook is op pauze, dan zie je echt aan alles dat er ook op grafisch gebied veel aandacht aan besteed is.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:14 schreef piet_pelle het volgende:
Wat ik nog het mooiste vind zijn de kleine tweaks waar ik me eigenlijk al jaren aan erger in racegames. Dat je nu een echte achteruit hebt. Geen rem die bij 0 km/h opeens als achteruit fugeert. En wat nu verbetert is itt Forza 1 is dat je nu bij de start de toerenteller kan zien. Zodat je niet al in het rood zit en je motor kapot maakt zonder dat je het ziet, and last but not least het gras is nu geen drijfzand meer.
Ik begrijp ook wel dat je op gras minder hard gaat dan op asfalt maar in Forza 1 stond je als je met 300 aankwam binnenenkele seconden stil als je op het gras terecht kwam.
En natuurlijk eindelijk de 60 f/s he want Forza bewoog toch echt traag.
![]()
Gek he foto-realistisch, als je complete foto's als omgeving/achtergrond gebruikt (GTHD)quote:
Bij de GT4 stukjes krijg ik zo'n budgetspel gevoel. De achtergrond is supermooi, maar klopt voor geen meter met de rest van het circuitquote:
Valt me vaak op bij filmpjes van games, de mensen die spelen in die filmpjes zijn zo af en toe echt enorm slechtquote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:26 schreef -Bigguy- het volgende:
ik zie bij het deel van Forza al dat die gast weer eens niet kan rijden...
Hmm neogaf en forzamotorsport.net/forum raken er anders niet over uitgepraat.. de vergelijking word wel degelijk gemaakt.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:47 schreef twi het volgende:
[..]
Vrij nutteloze vergelijking, doordat de circuits compleet anders zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |