Hehe oke die link had ik nog niet gelegdquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Was m al aan het downen, wie denk je dat ButchNL is
Jij bent daar zeker ook die ene met dat ajax symbool.. tommy ofzo?quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:16 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hehe oke die link had ik nog niet gelegd
Ook press release.. Japan heeft m wel in de winkel overigs, maar niet regiovrijquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:20 schreef Frasier het volgende:
[..]
Steeds meer mensen lijken 'm nu ineens binnen te krijgenHoe en waar?
Nee, degene die het filmpje opgenomen en gepost heeftquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jij bent daar zeker ook die ene met dat ajax symbool.. tommy ofzo?
Reviewexemplaren van MS zijn gisteren verstuurd dus vandaar. Als je 'm wilt kopen zul je nog 1,5-2 weken moeten wachten helaas..quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:20 schreef Frasier het volgende:
[..]
Steeds meer mensen lijken 'm nu ineens binnen te krijgenHoe en waar?
Marleyquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:22 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nee, degene die het filmpje opgenomen en gepost heeftVolgens mij heb ik je ook op Xbox Live.
[..]
Reviewexemplaren van MS zijn gisteren verstuurd dus vandaar. Als je 'm wilt kopen zul je nog 1,5-2 weken moeten wachten helaas..
Hehe ja hier heb ik geen voorbeeldfunctiequote:Op donderdag 24 mei 2007 16:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Marley![]()
Toch post je daar anders dan hier
Het Microsoft stuur is voor zo'n 130 euro te koop, inclusief (prettige) pedalen. je krijgt er dan volgens mij PGR3 bij,. Het stuur is goed op tafel te klemmen, en ook comfortabel op je kniëen te zetten (al raad ik je dat af, een beetje te enthousiast sturen en je moet m oprapen).quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:58 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Hoeveel kost zo'n stuur los?
En zitten de pedalen erbij?
Oke bedankt!quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:42 schreef -Bigguy- het volgende:
[..]
Het Microsoft stuur is voor zo'n 130 euro te koop, inclusief (prettige) pedalen. je krijgt er dan volgens mij PGR3 bij,. Het stuur is goed op tafel te klemmen, en ook comfortabel op je kniëen te zetten (al raad ik je dat af, een beetje te enthousiast sturen en je moet m oprapen).
zoals ik al zei, dat is inderdaad klote, dan valt ie er bijna af. En zonder force feedback rijden is helemaal een hel, want dan slinger je over de weg als een dronken Oost-Europeaan.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:41 schreef clouddy het volgende:
als je hem op je knieen heb, kan je dan nog lekker sturen met force feedback.. en beweegt dat niet veel over je benen heen, lijkt me zo klote om te gebruiken
Denk dat je na 30 uur non-stop gamen geen armen meer over hebt, want als ik forza heb is dat het gevalquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:57 schreef ijsmeis het volgende:
Ik wil 'm wel voor je vasthouden, clouddy.
Ik hou eigenlijlk helemaal niet van rally enz maar blijf de demo van Dirt spelen vind het echt gaaf en forza heb ik maar paar keer gespeeld viel me echt tegen. Weet niet precies hoezo kan komen doordat dat circuit niet veel aan is maar Dirt voelt gewoon vetter aan ofzo.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:32 schreef Niek. het volgende:
Na de DIRT demo te hebben gespeeld vind ik dat spel echt stukken beter.... Rijd goed, klinkt goed, ziet er goed uit, schade model is veel uitgebreider dan forza.
De Career mode is dan ook veel leuker dan de arcade mode in de demo. Daar koop ik de game voor.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik hou eigenlijlk helemaal niet van rally enz maar blijf de demo van Dirt spelen vind het echt gaaf en forza heb ik maar paar keer gespeeld viel me echt tegen. Weet niet precies hoezo kan komen doordat dat circuit niet veel aan is maar Dirt voelt gewoon vetter aan ofzo.
Qua rijstijl zij het 2 verschillende games, graphics vind ik bij dirt beter, geluid van forza is dan weer fenomenaal, en schademodel, bij forza kan je niet je auto letterlijk aan stukken rijden, bij dirt kan elk onderdeel er precies vanaf tikken tegen de vangrailquote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:34 schreef devv05 het volgende:
Forza rijdt ook prima, ziet er ook prima uit, klinkt super en het schademodel is niks mis mee. Zijn gewoon twee hele verschillende racegames, maar beide van hoge kwaliteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |