Ik heb Grolsch ende Hertog Jan. Die gaan vanavond geconsumeerd worden door mijn gasten.quote:
Zal ik dan voor het bier zorgen?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:26 schreef Janetje het volgende:
Ik heb geen bier, maar wel tieten.
Ik heb hier eurieshoppert. En Drommelsch.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb Grolsch ende Hertog Jan. Die gaan vanavond geconsumeerd worden door mijn gasten..
Ik heb geen tieten maar wel bierquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:26 schreef Janetje het volgende:
Ik heb geen bier, maar wel tieten.
Same here. Alleen gaan die vanavond geconsumeerd worden door mij.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb Grolsch ende Hertog Jan. Die gaan vanavond geconsumeerd worden door mijn gasten..
Nog even terug komend op dat verzoek hèquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Same here. Alleen gaan die vanavond geconsumeerd worden door mij..
Doe je best.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zal ik dan voor het bier zorgen? [afbeelding]
quote:
...Verzoek?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nog even terug komend op dat verzoek hè
Je maakte 1 post in PUB. Dat zegt voldoendequote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je maakte 1 post in PUB. Dat zegt voldoende
Vooruit 2.
Deze, bedoel je?quote:
Die heb je snel terug gevondenquote:
Mjah, bier raakt altijd op, maar is makkelijker te krijgenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wie heeft er hier dan de meeste mazzel?
Ik post dan ook niet zoveel in PUB.quote:
In uitzonderlijke gevallen alleenquote:
Ja. Of als ik me verveel.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
In uitzonderlijke gevallen alleen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |