Ik vrees van niet... Tenzij Alex haar gaat schaken ofzo.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:06 schreef janimie het volgende:
mooie aflevering![]()
komt Ava/Jane/Rebecca het volgend seizoen nog trug ?
al die moeite zal hij denk ik ook nooit doenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vrees van niet... Tenzij Alex haar gaat schaken ofzo.
Wow echt goed dit.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:58 schreef marientje het volgende:
De vows van Burke:
Cristina, I could promise to hold you, and to cherish you. I could promise to be there in sickness and in health. I could say : “till death tears us part”. But I won’t.
Those vows are for optimistic couples, the one’s full of hope. And I do not stand here on my
weddingday optimistic, or full of hope. I am not optimistic, I am not hopefull, I am sure,
I am steady, and I know, I am a heart man.
I take them apart and put them back together. I hold them in my hands. I am a heart man.
So this, I am sure, you are my partner, my lover.my very best friend.
My heart, my heart beats for you. And on this day, the day of our wedding, I promise you this,
I promise you to lay my heart in the palm of your hands, I promise you me.
Dankje!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:58 schreef marientje het volgende:
De vows van Burke:
Cristina, I could promise to hold you, and to cherish you. I could promise to be there in sickness and in health. I could say : “till death tears us part”. But I won’t.
Those vows are for optimistic couples, the one’s full of hope. And I do not stand here on my
weddingday optimistic, or full of hope. I am not optimistic, I am not hopefull, I am sure,
I am steady, and I know, I am a heart man.
I take them apart and put them back together. I hold them in my hands. I am a heart man.
So this, I am sure, you are my partner, my lover.my very best friend.
My heart, my heart beats for you. And on this day, the day of our wedding, I promise you this,
I promise you to lay my heart in the palm of your hands, I promise you me.
Ik zit nu echt toevallig haar muziek te luisteren.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:16 schreef MaxC het volgende:
Keep Breathing - Ingrid Michaelson
Super!quote:Op zondag 20 mei 2007 19:08 schreef Avani het volgende:
[..]
Ik zit nu echt toevallig haar muziek te luisteren.Is zeker een mooi nummer. Kon het zelf niet vinden, maar staat wel op myspace: http://www.myspace.com/ingridmichaelson
Wel toch? Toen Thatcher kwam bitchen in het ziekenhuis vlak voor de begrafenis van Meredith's surrogaat-moeder... die dochter kwam hem toen ophalen.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:59 schreef WallOfStars het volgende:
Lexie is leuker dan meredith op uiterlijk maar hopelijk is ze niet zo "zwart denkend"
wordt nog mooi als meredith haar leert kennen........
ze hebben elkaar nog nooit gezien volgens mij..
Dat is haar andere half-zus. Ze heeft er twee.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wel toch? Toen Thatcher kwam bitchen in het ziekenhuis vlak voor de begrafenis van Meredith's surrogaat-moeder... die dochter kwam hem toen ophalen.
precies, die met dat kindquote:Op maandag 21 mei 2007 15:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat is haar andere half-zus. Ze heeft er twee.
Molly. Toch?quote:Op maandag 21 mei 2007 19:03 schreef Fannetje het volgende:
Dat verhaallijntje met Thatcher die opeens zo kwaad werd vond ik trouwens wel nogal vreemd...
En zo moeilijk is het toch niet, Zhenar? Meredith heeft twee halfzussen, Lexie (de nieuwe intern) en de zus die een baby heeft gekrege (kan de naam van die zus zo 123 niet vinden)
Rees adoreren, dat zie je toch?quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh kom, Meredith rent naar iédereen toe, behalve naar haar vriendje, voor hulp. Ik zou er ook pissig van worden hoor. Ze heeft hem nooit echt toegelaten, hoeveel ze ook om hem geeft. Als ze het al probeert zijn het van die halfslachtige pogingen. Denk aan de aflevering waarin ze beloofde te communiceren, en toen Susan doodging alsnog alleen met haar vrienden praatte. Derek geeft véél op voor Meredith, denk aan de plaats voor Chief of Surgery. Dan zou ik ook best balen als je daar niets voor terug krijgt.
Ziet hij zichzelf als de liefde van zijn leven dan?quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:56 schreef single_queen het volgende:
maar love of his life moet wel blijven bij Dereckie!
Dan was het dus een spoilerquote:
Dat wist Meredith ook, maar er is inderdaad nooit gezegd dat zij haar internship bij SGH zou gaan doen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:52 schreef MaJo het volgende:
Lijkt me niet iets dat je vergeet te vertellen aan je dochter, dat je andere dochter een zelfde soort opleiding volgt.
Nee dat niet maar ik bedoel meer dat je eigenlijk geen dingen in de TT moet zetten voordat het gebeurd, voor hetzelfde geld weet je wel wat er bedoelt wordt...quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:21 schreef MaxC het volgende:
Jah deze spoiler verpest de hele aflevering namelijk, je weet al compleet wat er gaat gebeuren als je de TT leest![]()
Toch echt wel het moment dat het lijkt alsof Meredith niet meer te redden is, lijkt me duidelijk.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:44 schreef Zhenar het volgende:
[Tournament] Gaafste Televisiemoment 06/07[USA] (nominaties)
Ik zie het nu pas.... FUCKquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:46 schreef Kantar het volgende:
Lijkt me niet aangezien vorige week de seizoensfinale was...![]()
![]()
Is dat een grapje? Ik vond het de slechtste Grey´s Anatomy aflevering ooitquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:04 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Toch echt wel het moment dat het lijkt alsof Meredith niet meer te redden is, lijkt me duidelijk.
Hear hear.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is dat een grapje? Ik vond het de slechtste Grey´s Anatomy aflevering ooit
Ik begreep ergens dat in NL de aflevering was dat Addison op bezoek gaat bij vrienden in Californië. Deze aflevering bestaat uit twee delen: The Other Side of This Life (Part 1) (aflevering 22) en The Other Side of This Life (Part 2) (aflevering 23). Ik gok de eerstequote:Op maandag 4 juni 2007 23:06 schreef Camplo het volgende:
Weet iemand hoe de aflevering van vandaag heette (in NL) en welk nummer hij had?
Vriendin heeft het gemist dus vandaar![]()
quote:Meredith: If you wanna break up with me so you can see other women, just do it! Don't tell me you met another woman. Just end it, if that's what you want.
Derek: I can't...
Meredith: Sure you can, here's how it goes: "Meredith, I don't wanna see you anymore. Meredith, I don't love you anymore."
Derek: Meredith, I do love you, don't you see? Don't you understand? You're the love of my life. I can't leave you, but you are constantly leaving me. You walk away when you want, you come back when you want. Not everyone, not your friends. You leave me. So I'm asking you... if you don't see a future for us, if you're not in this, please, please, just end it because I can't. I'm in it. Put me out of my misery.
Meredith: I... I can't. I... I... Cristina is getting married. I have to go make sure she gets married.
Derek: Meredith?
Meredith: I really need to make sure she gets down that aisle.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:50 schreef AssyriskaFF het volgende:
Lekker spoiler op nu.nl voor de mensen die de serie op de Nederlands TV volgen.
Ik zet het wel in spoilertags voordat ik weer gezeur krijg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee of dit voor sommige mensen een spoiler is, maar:quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:21 schreef MaxC het volgende:
Dr. Burke vind ik niet erg
Zolang George maar terugkomt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
Ik zet het wel in spoilertags voordat ik weer gezeur krijg.Oh, grappig.. als hij dat nu enkel maar gedacht had en niet uitgesproken hadden we een compleet andere verhaallijn gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
Ik zet het wel in spoilertags voordat ik weer gezeur krijg.Dit is het USA topic, hier mag dat wel zonder spoilers vind ik. Zouden de nieuwe interns nu grote rollen krijgen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For great justice!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(beter zo?)
[ Bericht 11% gewijzigd door Leintjeuh op 08-06-2007 20:17:30 ]
Nou ja, het gaat over afleveringen die nog moeten komen, dus spoiler. Dat van Burke viel inderdaad te verwachten, maar ik las eerder hier dat Izzie niet zeker was bijvoorbeeld, en over George wil ik eigenlijk ook nog geen details horen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Dit is het USA topic, hier mag dat wel zonder spoilers vind ik. Zouden de nieuwe interns nu grote rollen krijgen?
Moeten we vooral met zijn allen gaan vertellen wat tussen de spoilertags stond ja.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:26 schreef Leintjeuh het volgende:
Nouja, zelfs voor het USA topic vind ik het nogal flinke spoilers, als ik eerlijk ben.
Ik ben wel benieuwd, hij scoort een 8,5 op imdb.com, dat is echt heel goedquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:04 schreef Adidah het volgende:
Voor de Katherine Heigl fans. Heeft iemand toevallig Knocked Up al gezien?
Plot klinkt bovenal simpelquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:08 schreef MaxC het volgende:
Ik ben hem inderdaad nu ook aan het downloaden, plot klinkt gaaf![]()
Heel toffe zelfspotquote:Op zondag 10 juni 2007 00:07 schreef Kantar het volgende:
Kate Walsh
zit bij David Spade te ''klagen'' over haar notering in de Maxim Hot 100.
![]()
http://www.comedycentral.com/motherload/?ml_video=88294
''Guess what? I can say poop and vagina too! I play a vagina doctor on tv! I live, breathe, sleep vagina...''![]()
![]()
quote:Sara Ramirez is NOT following Isaiah Washington out the door on Grey's.
On June 7, all of the principal actors on Grey's (with the exception of Washington) were informed by ABC that their contract options had been picked up.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Grey's Anatomy has promoted Chyler Leigh (aka Mer's McDreaming half-sis Lexie) to a series regular, an ABC Studios rep confirms. The news comes on the heels of my vodcast report that test audiences chewed up and spit out the character during a recent focus group. To be fair, her brief flirtation with Derek didn't exactly help her cause.
Two new interns will be introduced in the season premiere (three if you include Lexie).BronSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |