vergeet de warme lampen nietquote:Op vrijdag 21 september 2007 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
ZO he! Iemand die veel beweegt en nog zweet ook! Hoe ranzig!
Ik vind het een erg leuke aflevering
eens, die mag weg... Heb ik liever de ronde met de gedachten voor.. en dat lampjequote:Op vrijdag 21 september 2007 22:00 schreef DaFrenk het volgende:
Diashow vind ik altijd wat minder eigenlijk.
Da's nu net de grapquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Bij het moordspel viel het me wel op dat Tijl tegen Ruben vd M over de wasstraat zei dat hij geen idee had en vervolgens begint hij tegen Ruben N over een rijbewijs en "blink".![]()
![]()
Ja ok, als je dat op een bepaalde manier zegt dat je geen idee hebt, maar zo zei hij het niet vond ik.quote:
Het is Tijls eigen schuld. Hij draagt lange mouwen, de rest heeft een T-shirt aan.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
ZO he! Iemand die veel beweegt en nog zweet ook! Hoe ranzig!
Ik vind het een erg leuke aflevering
Mij ook.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:24 schreef VoreG het volgende:
Je kon me echt opvegen bij de dierenwinkel, geweldig!
Soms is het wel leuk. En het is misschien het hoogtepunt omdat het het laaste onderdeel is en de gastlama meedoet. Deze keer deed Rob dan ook mee met de diashow en ik kan me vaag herinneren dat een gastlama al wel vaker aan 2 dingen meedeed, maar pin me er niet op vast.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:33 schreef Haunter het volgende:
Waarom noemt Patrick het moordspel altijd het hoogtepunt van de show? Ik vind het echt het minste er af (samen met het diaspel).
Een aap die zijn baas nadoet.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:41 schreef liefie_ het volgende:
wat was het nou voor dier dan!!
Hij hangt de hele dag een beetje op de bank en hij komt meteen klaar.quote:
herhaling is zondag toch?quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:24 schreef VoreG het volgende:
Je kon me echt opvegen bij de dierenwinkel, geweldig!
Leuke aflevering vandaag, stukken beter dan vorige week.
Jeroen vind ik eigenlijk het leukste nu.. Met die struisvogels was zo grappig, drie verschillende stemmen en ze dan af en toe door elkaar halen haha.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:11 schreef veldmuis het volgende:
Okay, Patrick was irritant als vanouds, en voor de verandering deed Jeroen het dit keer uitzonderlijk goed.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:52 schreef pascalheister het volgende:
[..]
herhaling is zondag toch?
of http://binsearch.info/?q=De.Lamas.S07E02-LUV&max=250&adv_age=99&server=quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:23 schreef -Franktastic- het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl
En dan eerst Patrick even afvoeren ofzo. Wat is die gast reteirritant zeg.quote:Op zondag 23 september 2007 11:47 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Ik vind dat ze verboden te lachen moeten terugbrengen in het begin...geniaal onderdeel was dat altijd.
Ik kan me er niet aan storen. Hij heeft er gewoon veel plezier inquote:Op zondag 23 september 2007 11:49 schreef veldmuis het volgende:
[..]
En dan eerst Patrick even afvoeren ofzo. Wat is die gast reteirritant zeg.
- Waarom schreeuw je zo?quote:Op maandag 24 september 2007 01:29 schreef ScottTracy het volgende:
En reddingsbrigade in Belgie: er verdrinkt iemand, snel, schep de zee leeg!Tududu we gaan weer golven
Echt?quote:Op zondag 23 september 2007 21:34 schreef Liquidootje het volgende:
DIerenwinkel. Ik moest bijna kokhalsen van het lachen !!![]()
![]()
![]()
mee eensquote:Op maandag 24 september 2007 12:11 schreef Dalamar het volgende:
De dierenwinkel... ik kwam echt niet meer bij.
Leuke aflevering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |