Omdat de rest eigenlijk heel voorzichtig was met grappen over Maxima, en Ruben vd Meer hier niks vanaan trok en er overheen walste met een dikke orgie scene maakte het imho bijzonder geslaagd.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens, vond die grap ook veel te makkelijk en niet echt grappig eigenlijk.
hij zat trouwens wel in het publiek deze week.quote:Op zondag 13 mei 2007 10:19 schreef emo.gif het volgende:
Die negert van vorige week was dus echt niet grappig he
Viel me trouwens op dat op uitzendinggemist.nl bij de omschrijving van het programma Ad-Just niet genoemd wordt. Doet ie überhaubt wel mee?
Maar is het echt waar?? Niemand wil me uitsluitsel gevenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:28 schreef Michellee het volgende:
[..]
Dat is ook niet echt een hele grote prijs.
We moeten eigenlijk een Poll doen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:18 schreef Veerboot het volgende:
Grappig hoe iedereen overal precies wat anders van vindt
Ik bedoel eigenlijk een Poll met wie de beste lama is.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:06 schreef KinkyGiraf het volgende:
U vraagt, wij draaien!
Dat was echt te droog.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:44 schreef Chaos210 het volgende:
De begrafenis hits waren echt lache. Met hits als:
"ik leef niet meer voor jou"
"Vandaag ben je dood"
"Je hoeft niet naar huis vanacht"
"Er staat een steen op mijn graf"
Whose line is niet eens in het nederlands.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:32 schreef KinkyGiraf het volgende:
Echt irritant, die vergelijkingen met Whose Line elke 5 posts. Nu weten we het wel. Het is intellectueel verantwoord om dat programma leuker te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |