quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:40 schreef SCH het volgende:
Ik prepareer me op het songfestival
scoreformulieren - check
vlaggetjes - check
finse hapjes - check
glijmiddel - check
De finnen hebben leuke bands jaquote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:44 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik zit niet klaar voor 't songfestival, maar wel Finse muziek.
Litmanenkoekjesquote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:45 schreef Eilanden het volgende:
Puur uit SCHieuwnierigheid: wat voor Finse hapjes? Visbrood ofzo?
*Wijst naar signature.quote:
Gevulde lollamorabrodalosticken en gefrituurde jaanaskupkesquote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:45 schreef Eilanden het volgende:
Puur uit SCHieuwnierigheid: wat voor Finse hapjes? Visbrood ofzo?
Oftewel: SCH zit vanavond aan de liflafjes en roze glacekoekenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Gevulde lollamorabrodalosticken en gefrituurde jaanaskupkes![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:51 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Oftewel: SCH zit vanavond aan de liflafjes en roze glacekoeken
Dan zit je volgens mij wel goed! Die twee bejaarden kunnen volgens mij best aardig kokenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Die laatste had NIck echt meegenomen gisteren
![]()
Maar wij zijn in huize golfert en daar hoor je geloof ik tapas te eten en veel wodka te drinken![]()
denk het ook jaquote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:54 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dan zit je volgens mij wel goed! Die twee bejaarden kunnen volgens mij best aardig koken
Maar die zijn er dus niet, wij passen op hun huis de komende week.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:54 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dan zit je volgens mij wel goed! Die twee bejaarden kunnen volgens mij best aardig koken
Oooooh, zijn ze al weg?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar die zijn er dus niet, wij passen op hun huis de komende week.
Nou ja, passen![]()
Vergeet de HOP nietquote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:55 schreef Eilanden het volgende:
Je weet in ieder geval waar de AH is en hoe je bij de plaatselijke kaasboer komt
Meestal gaan we samenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:58 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Zeker als Nick die koeken aan het halen is bij de Appie?
Goed idee SCH.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Die laatste had NIck echt meegenomen gisteren
![]()
Maar wij zijn in huize golfert en daar hoor je geloof ik tapas te eten en veel wodka te drinken![]()
En niet te vergetenquote:
Puntenformulier?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:21 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Venom heeft zijn puntenformulier nog niet af, dus hij is er nog niet klaar voor
ben bezig, met de site van geschiedenisquote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:27 schreef Suijk het volgende:
Moet jij je examens niet leren, borisz!
als je niet in ESF komt nietquote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:28 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Puntenformulier?heb ik iets gemist?
![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:27 schreef SCH het volgende:
Ik bespreek met venom al weken op msn de kanshebbers en de mooiste jurken
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:44 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik zit niet klaar voor 't songfestival, maar wel Finse muziek.
Rasmus?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook maar zometeen een cd van een Finse band ga beluisteren.
Een moeraseik.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:04 schreef Suijk het volgende:
Een boom in de supermarkt?
Verrek, zijn die Fins?quote:
Niet eens Lordi?quote:
Lordi is dan nog best wel lol, alleen moet men wat verder kijken dan Hardrock hallelujahquote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:29 schreef Suijk het volgende:
Jeetje, 3 kwart van de topics in dat ESF forum is geopend door SCH!
Okee, maar ik heb en Lego hebben het dan ook over de Finse metalscene en dan kom je snel uit op bands als Stratovarius, Apocalyptica, Sonata Arctica....quote:
quote:
Je gaat nieuws posten voor FOK!sport?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:44 schreef methodmich het volgende:
[..]![]()
Zit er zo vast in de laatste tijd!
Morgen inderdaad. Overigens heb ik een nieuw tagje.
Vergeet Nightwish niet in een wat minder blije bui.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, maar ik heb en Lego hebben het dan ook over de Finse metalscene en dan kom je snel uit op bands als Stratovarius, Apocalyptica, Sonata Arctica....
Ja, ik ga de hoofdklasse zaterdag voor mijn rekening nemen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je gaat nieuws posten voor FOK!sport?.
Nightwishquote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:49 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Vergeet Nightwish niet in een wat minder blije bui.
Ik twijfelde even of het Zweden of FInnen waren, daarom heb ik ze er niet bijgezet.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:49 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Vergeet Nightwish niet in een wat minder blije bui.
Definitiequote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:04 schreef Bos81 het volgende:
Werkze
Maar volgens mij is Finland geen Scandinavie
Weer wat geleerdquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Definitie
De term Scandinavië wordt op drie verschillende manier gedefinieerd:
1. Puur geografisch gezien is Scandinavië het gebied wat gelijk staat met het Scandinavisch schiereiland, wat voor het grootste deel bestaat uit het Scandinavisch Hoogland. Dit betreft de landen Noorwegen en Zweden, en het uiterste noordwesten van Finland.
2. Politiek gezien bestaat Scandinavië uit Denemarken, Noorwegen en Zweden. Dit is de definitie die in Scandinavië zelf wordt gehanteerd en men kan aan de hand van deze definitie stellen dat Scandinavië een deel van "Norden" is (zie derde definitie).
3. Historisch en cultureel gezien bestaat Scandinavië uit de lidstaten van de Noordse Raad: Denemarken, Finland, IJsland, Noorwegen en Zweden. In het Deens, Noors en Zweeds wordt dit aangeduid als "Norden" en in het Fins als "Pohjoismaat".
Meestal wordt de tweede of de derde definitie gebruikt. In het Nederlands taalgebied bestaat er echter een voorkeur voor de derde definitie.
Ik ookquote:
Je profiteert meteen van het feit dat je dinnetje weg is?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ook
Komen over het algemeen mooie vrouwen vandaag
Vertel even waar je zit, dan ga ik daar ook heen vandaag!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ook
Komen over het algemeen mooie vrouwen vandaag
Dus je aanstaande bruid komt niet uit Almere van oorsprong. (hoewel dat eigenlijk voor iedere Almerenaar geldtquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:53 schreef Suijk het volgende:
Ja, vergeleken met Almere is het al gauw goed hoor.
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je profiteert meteen van het feit dat je dinnetje weg is?
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is enkel kritisch bedoeld. Suijk moet een gedegen keuze kunnen maken om al dan niet af te reizen.
Waarom ben je daar gaan wonen?? toch niet vrijwillig ??quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:09 schreef RayMania het volgende:
Almeerder.
www.buienradar.nlquote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:09 schreef Grulez het volgende:
Moi.
Zo ook nog voetballen... tussen de druppels door dan ws.
Mooi dat ziet er goed uit.... snel ff wat paling halen voor vanavondquote:
Nachtspel. En je gaat nog geen rare dingen denken ook.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ben er vanochtend nog ff langs geweest.... was wel gezellig daarze hadden een korte nacht gehad
nacht spel gedaan.. enz enz...
Mijn ouders zijn daar gaan wonen, ik moest mee.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Waarom ben je daar gaan wonen?? toch niet vrijwillig ??
Ah, goed punt, ik hoorde dat er haring in de koelkast lag hiero.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Mooi dat ziet er goed uit.... snel ff wat paling halen voor vanavond
Waar kom je eigenlijk vandaan dan? En mijn vriendinnetje is geen Almeerse nee. Alleen dat accent al zou zorgen voor een permanente erectiestoornis.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn daar gaan wonen, ik moest mee.
Ik ben geboren in de hoofdstuk, en een tijdje gewoond daar.quote:
U komt uit een boekquote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:18 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik ben geboren in de hoofdstuk, en een tijdje gewoond daar.
de hoofdstuk?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:18 schreef RayMania het volgende:
[..]
Een boek met spelfouten, at that.quote:
loser. ik ben geboren in de inhoudsopgave.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:18 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jij gaat dood op het eindequote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:21 schreef Grulez het volgende:
[..]
loser. ik ben geboren in de inhoudsopgave.
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:15 schreef Suijk het volgende:
En mijn vriendinnetje is geen Almeerse nee. Alleen dat accent al zou zorgen voor een permanente erectiestoornis.
Dat ga ik ook doen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:24 schreef Grulez het volgende:
Ik ben weg. Eten en mij mentaal voorbereiden op een heldhaftig partijtje voetbal.
![]()
Het is ook niet echt een Almeers accent natuurlijk, meer een hele zeurderige vorm van Amsterdams. Ali B's wordt hier ook best veel gesproken ja.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet te lullen bij het neucken?
Almere een accent??? Ali B?
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:15 schreef Suijk het volgende:
[..]
Waar kom je eigenlijk vandaan dan? En mijn vriendinnetje is geen Almeerse nee. Alleen dat accent al zou zorgen voor een permanente erectiestoornis.
Mementoquote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:34 schreef Memento-Mori het volgende:
Good luck allemaal
Als het zelf wint en Stuttgart verliest en Werder speelt gelijk/verliest zijn ze kampioen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
Kan Schalke al kampioen worden?
Kohlenpot is altijd wel lachen.
quote:gespeeld gewonnen gelijk verloren punten +/-
1 FC Schalke 04 32 20 5 7 65 51 - 29
2 VfB Stuttgart 32 19 7 6 64 56 - 34
3 Werder Bremen 32 19 6 7 63 73 - 38
Nee, Bremen speelt thuis tegen Frankfurt (kan wel puntverlies opleveren) en Stuttgart moet naar Bochum, waar ik Die Schwaben niet zie verliezen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ok, maar dat zit er niet echt in lijkt me...
Aachen ookquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:06 schreef borisz het volgende:
Die bundesliga is echt gek dit jaar ja zowel bovenin als onderin.
Mainz kan vandaag ook wegvallen
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:21 schreef borisz het volgende:
leuk een sport1 stream, alleen Marc v Hintem![]()
En dr zusjes enzo?quote:
Ja.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Marc van Hintum
Die is nog slechter dan Kieft?
Maar wat gaat er met hen gebeuren?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[afbeelding]
Grijze achter: Broertje
2 roden: Broertjes
Grijze vooraan: Zusje
Hoeveel ruimte heb je?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:30 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik zit ernstig te twijfelen om het zusje erbij te nemen, maar wil niet dat ze te weinig ruimte hebbenmaar als ze geen baasje krijgen is ook zielig,
Niet heel veelquote:
Wat is je totale oppervlakte binnen?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Niet heel veelSpacebox en wil ze ook aaan buiten laten wennen, wel aangelijnd hoe dom ook maar alleen en los is niet vertrouwd hier
Mja 1 kat kan sowieso welquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is wel klein ja.
Ik heb 40 m2 (exclusief balkon) en lukt prima met 2 katten.
Die grijze met dat vlekje vind ik ook wel een sjakie hoorquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:40 schreef lookinforyou het volgende:
Justin en ik gaan ook een katje halen, maar we willen een zwarte. Een mannetje en hij moet Sjakie gaan heten![]()
Je bent dus bekeerd tot Ajacied?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:40 schreef lookinforyou het volgende:
Justin en ik gaan ook een katje halen, maar we willen een zwarte. Een mannetje en hij moet Sjakie gaan heten![]()
Nee hoor die van die chocolade fabiek bedoelt Justin.quote:
Jammer, ik dacht aan Sjaak Swartquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:43 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Nee hoor die van die chocolade fabiek bedoelt Justin.
Kom op zeg, ikke ineens voor ajax, no way
Als je hem nu zwart verft, trapt justin er misschien in MM
Hij heeft de plaatjes al gezien en hij vind ze niet mooi. Hij wil een zwarte en ik ook.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:45 schreef Memento-Mori het volgende:
je kan m toch gewoon laten zien,. zwart is zo saai en hij heeft wel een half zwart neusje!![]()
![]()
tja, dat zei hij......... al is hij nog maar 5, hij heeft ook een eigen mening.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Niet mooi?
kijk dat hij zwart mooier vind oke maar ze gewoon niet mooi vinden?t zijn prachtige beestjes
nee hoorquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:58 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
tja, dat zei hij......... al is hij nog maar 5, hij heeft ook een eigen mening.
Hij wil al een jaar een zwart katje, en geeft zo aan, dat alleen zwart oké is.
En ik ben het met je eens dat het mooie beestjes zijn, maar dat zijn alle kittens.
we moeten nog op zoek mm, maar gaat vast wel lukken. Alleen kunnen we hem pas na onze vakantie ophalen, hoop maar dat dat te overleggen valt.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee hoorik vind soms sommige kittens ook niet echt mooi maar dat vlekje is gewoon mooi
achja
maar wanneer komt dat zwarte katje dan?
Zeker. Nog 2 wedstrijden te gaan naar de hoofdklassequote:
heujquote:
Een siamees? Die zijn echt 00berquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:11 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Een van onze poezebeesten toen ie nog klein was
Evil!
En is alleSCH nog heel ??quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:34 schreef SCH het volgende:
Medicijnen Eilanden ":P
Eilandjequote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:53 schreef Eilanden het volgende:
Het gaat nog prima zonder medicijnen SCHHou je het nog een beetje uit in Bloomingdale?
DiekeSien
Spannendquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:55 schreef Eilanden het volgende:
Net nog effe de stad ingeweest, vandaag is de laatste zaterdag voordat dinnetje volgende week naar PR vertrekt
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:07 schreef pascalheister het volgende:
gadver wat doen al die haren van kutkatten hier
dan begint de ellendequote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Spannend
Nog een paar weken en dan zijn jullie getrouwd![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:07 schreef pascalheister het volgende:
gadver wat doen al die haren van kutkatten hier
Over drie weken jaquote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Spannend
Nog een paar weken en dan zijn jullie getrouwd![]()
![]()
Lekker manquote:
Dat is jouw meningquote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:20 schreef Memento-Mori het volgende:
trouwengaat allen om een feestje en een papiertje
jaquote:
nou zegquote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:32 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja sorry hoor mot er niks van hebben![]()
Kom je ook naar PR dan?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:23 schreef SCH het volgende:
Wanneer doen we je vrijgezellenfeestje?
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:47 schreef SCH het volgende:
[..]
We zetten je met een vergiet op je hoofd op het Wed
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:48 schreef Eilanden het volgende:
Mijn vriendin liep trouwens als dokter door de Efteling![]()
op haar vrijgezellerinnenfeest
Op haar vrijgezellenfeest werd ze door vriendinnen 'ontvoerd' naar de Efteling en daar werd ze gedwongen om een doktersjas aan te doen, inclusief stehtoscoop, etc etc, zodat ze er zeker van zouden zijn dat ze voor lul zou lopen in dat pretparkquote:
Ik had je al herkend van de foto'squote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:55 schreef pascalheister het volgende:
oh dat is die dokter waar ik mee heb staan zoenen
Hey collegaquote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:09 schreef methodmich het volgende:
Avond! (nu wel)
Rondje op kosten van Bill Tukker.
http://www.aswh.nl/index.php?iframe=news.php&nid=1183
Ha collega!quote:
Ik kijk er nu al tegen op wat ze met mij gaan doen... Misschien had ik me moeten in houden bij de andere vrijgezellenfeesten....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:51 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Op haar vrijgezellenfeest werd ze door vriendinnen 'ontvoerd' naar de Efteling en daar werd ze gedwongen om een doktersjas aan te doen, inclusief stehtoscoop, etc etc, zodat ze er zeker van zouden zijn dat ze voor lul zou lopen in dat pretpark
Pssssssssst pinkpop.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:58 schreef lookinforyou het volgende:
Pascal waarom heb je zo´n achterlijk icoontje ?
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:58 schreef lookinforyou het volgende:
Pascal waarom heb je zo´n achterlijk icoontje ?
Ja idd... fuckquote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:46 schreef methodmich het volgende:
http://games.skoften.net/game.php?file=supuzzle.swf
Lastig spelletje!
Daar kom ik vast wel overheenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
vandaag geen kusje voor jou
ik ben richting verjaardag
Word er gestoord vanquote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:46 schreef methodmich het volgende:
Lastig spelletje!
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:46 schreef methodmich het volgende:
Lastig spelletje!
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:20 schreef Eilanden het volgende:
Doe maar een biertje tijdens de pauze!
Volgens mij kan hij niet...quote:
zonde...quote:
Lekkere Oostblokwijven! Voorderest hect ik er geen waarde aan. Ga toch niet kijken. PES6 met bier gaat nu voor!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:23 schreef Bos81 het volgende:
Ik sla het Songfestival dit jaar maar over. Geen zin in leedvermaak.
Of zal ik toch....
Dan moet je ook niet tegen Vaduz op kijken, dat heb ik ook afgeleerd .quote:
tsss...quote:
Nu alquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:34 schreef Againzender het volgende:
gvd, hier staat ook ned1 aan. gelukkig ben ik niet nuchter.
he, een man van mijn leeftijd moet vroeg naar bed, dus start je eerder met drinkenquote:
Goed idee, proostquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
he, een man van mijn leeftijd moet vroeg naar bed, dus start je eerder met drinken
trustequote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:45 schreef clauwheee het volgende:
Lekker daggie bij paps, mams en zussie geweest. Nu zo slapen, moe en morgen op naar Rotterdaaaaaaaaaam!
Ook een leuke stadquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:49 schreef clauwheee het volgende:
Hope so! Kunnen we donderdag weer een daggie Utreg doen![]()
Utreg is echt veel leuker dan Rotterdamquote:
Duhquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
Utreg is echt veel leuker dan Rotterdam![]()
Die van jou is door dat headbangen al zo soepel als wat, je moet niet zeuren.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet tegen Vaduz op kijken, dat heb ik ook afgeleerd .
Gemist , helaas.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die van jou is door dat headbangen al zo soepel als wat, je moet niet zeuren.
Apocalyptica nu Bos.
I know. Erg Energiekquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Was inderdaad laat met melden, wat een show zetten die gasten neer zeg.
Quote vrienden op 28 november 2006:quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:17 schreef Bos81 het volgende:
En over dat Headbangen, daar kan je ook behoorlijk last van je nek van krijgen![]()
ken het probleemquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:17 schreef Bos81 het volgende:
En over dat Headbangen, daar kan je ook behoorlijk last van je nek van krijgen![]()
Over een concertje een dag eerder zekerquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:18 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Quote vrienden op 28 november 2006:
'Mijn nek."
Check on that one.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Over een concertje een dag eerder zeker
Daar heb ik ook flink met mijn hoofd bewogen ja
SCREAM FOR ME DEN BOSCH![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |