Jij geilt wel op die slachtofferrol he?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:57 schreef Hathor het volgende:
[..]
Oppassen, sommige mensen hier beschuldigen je onmiddelijk van racisme als je daar wat van zegt.![]()
Waarom ga jij dr niet ff op dan??quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:10 schreef zoalshetis het volgende:
je zag trouwens wel heel duidelijk in die buurt dat je als burger moest oppassen wat je zou zeggen, want ze komen je gewoon kapot maken.
leuke buurt. fijne straatterroristen. bang voor de politie, godzijdank. net als licht op kakkerlakken spoten ze snel in hun holletjes. algerijn? hollands? marokkaans? surinaams? alien?
opzouten met je stoere gedrag en dan heb je, als burger, niet veel hulp van een agent die zijn pet zover over zijn ogen schuift dat ie letterlijk laat zien dat ie niks onder controle heeft. zet er een paar kmar- of marinejongens op. dan is het snel afgelopen met een bek zonder tanden.
ja dat is een goed idee. één man tegen een paar (20) van die schoffies.quote:
Maar je bent tog zo'n stoere jongen, kan je wel aan tog?quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja dat is een goed idee. één man tegen een paar (20) van die schoffies.
waar lees jij dat? vies onderkruipsel.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:45 schreef Fcuker het volgende:
[..]
Maar je bent tog zo'n stoere jongen, kan je wel aan tog?![]()
Hahahaha, voel je je aangevallen jongen? Laat ik het zo zeggen, ik voel je eerder stoer overkomen, achter je pc'tje danquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waar lees jij dat? vies onderkruipsel.
wat doe jij in je eentje dan?
wat zit jij nu te doen dan? met je grote bek en woorden die kant noch wal raken?quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:51 schreef Fcuker het volgende:
[..]
Hahahaha, voel je je aangevallen jongen? Laat ik het zo zeggen, ik voel je eerder stoer overkomen, achter je pc'tje dan![]()
Ik ben stoer aan het doenquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat zit jij nu te doen dan? met je grote bek en woorden die kant noch wal raken?
nee hoorquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:59 schreef Fcuker het volgende:
[..]
Ik ben stoer aan het doen. Maar ik ben ook echt stoer hoooor, kom maar naar hillesluis zou ik zeggen
.
Met alle respect, maar is dat geen knieval?quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:03 schreef zoalshetis het volgende:
maar ik heb er wat aan gedaan door het verhaal van de rol van de marokkaanse soldaat in de tweede wereldoorlog te beschrijven in een boekje dat werd uitgedeeld aan hangjongeren. zodat ze niet meer met 'joodse kransen' zouden hoeven schoppen.
snap je het nog een beetje?
nee dat heet geschiedenis en schaarse bruggen slaan. het is echt heel erg gesteld met jongeren en hun eigen keus voor media.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:05 schreef Apropos het volgende:
[..]
Met alle respect, maar is dat geen knieval?
nou en? wat doe jij dan naast een beetje stoer doen achter je computertje? want dat was de hamvraag.quote:
Ik bewonder het initiatief, hoor, maar nu spreek je ze toch weer op hun eigen geschiedenis aan. Ze dienen andere culturen te respecteren.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee dat heet geschiedenis en schaarse bruggen slaan. het is echt heel erg gesteld met jongeren en hun eigen keus voor media.
kijk maar naar de geschiedkundige kennis van meki alleen al. dat is zo onstellend laag, eenzijdig en zo weinig europees dat ik er soms angstig van word.
ja, je denkt dat de gemiddelde VMBO/HAVO/VWO scholier nog wat bij het van Geschiedenis leert? Ze leren niet eens meer hoe Surinamers hier terecht zijn gekomenquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee dat heet geschiedenis en schaarse bruggen slaan. het is echt heel erg gesteld met jongeren en hun eigen keus voor media.
kijk maar naar de geschiedkundige kennis van meki alleen al. dat is zo onstellend laag, eenzijdig en zo weinig europees dat ik er soms angstig van word.
Zijn die niet uit een klapperboom gevallen dan?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:15 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ja, je denkt dat de gemiddelde VMBO/HAVO/VWO scholier nog wat bij het van Geschiedenis leert? Ze leren niet eens meer hoe Surinamers hier terecht zijn gekomen
jij bent ook de gangmaker op het verkeerde feest hequote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:17 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zijn die niet uit een klapperboom gevallen dan?
Moet jij niet nu niet gaan janken dat het allemaal niet rascisme is, niet eerlijk etc etc etc?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Noordafrikanen? Bedoelen ze Marokkanen?²
Mauretaniërs , misschien?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Noordafrikanen? Bedoelen ze Marokkanen?²
Nee, ik vind dat de termen racisme en discriminatie allang hun kracht verloren hebben. Dit zijn gewoon kansloze jongeren die toevallig Noordafdrikanen zijn. Hard aanpakken dat soort entiteiten, minstens zo hard aanpakken als die HR-mensen die weigeren mensen aan te nemen op kwaliteiten i.p.v. ethniciteit.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:24 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Moet jij niet nu niet gaan janken dat het allemaal niet rascisme is, niet eerlijk etc etc etc?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |