Hongaren zijn als de dood voor zwarte mensenquote:Op zondag 13 mei 2007 12:24 schreef Igen het volgende:
Vreemde jongeren heb je trouwens overal. Met het uitwisselingsproject in de 4e klas kreeg ik een jongen uit Hongarije (Bakony - volgens mij hebben ze daar überhaupt geen allochtonen) in huis. Toen we de stad in gingen en we langs de bergsportwinkel kwamen, wilde hij meteen een vlindermes kopen om zich in de toekomst te kunnen 'verdedigen' bij het uitgaan.
tegenover het hoofdburo van Amsterdamquote:Op zondag 13 mei 2007 09:52 schreef DennisMoore het volgende:
Rrrright.
quote:Op zondag 13 mei 2007 13:59 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Hongaren zijn als de dood voor zwarte mensen![]()
![]()
![]()
verf haar blank...quote:Op zondag 13 mei 2007 14:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
lekker dan. heb net een twee-persoonsreis naar hongarije geboekt. en mijn vriendin is negert...
en we willen graag het platteland af. kleine dorpjes en kerkjes...
ik zal wel gewoon heel veel zonnebrandcreme kopen.quote:
wtf en dat is normaal in jullie cultuurquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
wat heb jij voor een tering ouders als ze jou leren te gaan huilen als iemand een grote bek tegen je heeft
Mijn pa heeft me een vlindermes gegeven om me te verdedigen en altijd geleerd nooit iemand een grote bek tegen mij te laten hebben wie het dan ook is!
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:07 schreef xFriendx het volgende:
Ik kreeg een scheerapparaat cadeau voor mijn 16e verjaardag![]()
Maar dat werkte niet zo heel goed tegen het tuig uit de buurt. Naderhand konden ze wel makkelijk aangehouden worden.
"Hij was het! Die kale!"
![]()
Nou, dat niet, maar in die contreien hebben ze er wel een pleurishekel aan. Wel eens in de gaten gehouden hoe het publiek bij een voetbalwedstrijd daar reageert als een zwarte aan de bal komt? Hongarije heeft ook zijn immigranten, maar dat zijn voornamelijk mensen uit ander oostbloklanden. En dan hebben ze natuurlijk een behoorlijk contingent Sinti en Roma zigeuners, die daar behoorlijk onderdrukt en gediscrimineerd worden, maar dat gebeurt overal wel denk ik. De gemiddelde Hongaar is wel behoorlijk racistisch, maar niet erger dan elders in oost Europa.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:59 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Hongaren zijn als de dood voor zwarte mensen![]()
![]()
![]()
Daarom moet het een combi zijn van harde straffen maar ook zo`n sportclubjequote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:32 schreef Bierie het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Een sportclubje oprichten zodat ze op een fatsoenlijke manier hun frustraties kwijt kunnen zeker? Denk je dat ze dat nog niet geprobeerd hebben?
Nee er is maar één manier en dat is oppakken en in een tuchthuis / heropvoedingskamp stoppen.
Heb het allemaal van dichtbij mogen zien, heck, ik heb zelfs nog jongerenwerk gedaan in een buurthuis in Hillesluis, computerlessen geven aan zielige allochtonen om ze zodoende beter te laten meedraaien in de maatschappij. Ik heb mijn deel gedaan / geprobeerd en het heeft geen zak uitgemaakt.
Praten met die lui helpt domweg echt niet.
conclusie van domme mensenquote:Op zondag 13 mei 2007 17:13 schreef Fcuker het volgende:
Hij zei dat ze niet wilden dat die "koelie" ging filmen in Hillesluis en alleen maar negatieve shit lullen hadden ze geen zin in, dus gingen ze maar chaos zetten.
Niemand mag die Zigeuners.quote:Op zondag 13 mei 2007 14:58 schreef Hathor het volgende:
En dan hebben ze natuurlijk een behoorlijk contingent Sinti en Roma zigeuners, die daar behoorlijk onderdrukt en gediscrimineerd worden, maar dat gebeurt overal wel denk ik
Die zijn ook bijna allemaal weer vertrokken en hier niet gebleven het is voornamelijk de tweede en derde immigratie golf die is blijven hangen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hé? Nou zie je iets toch verkeerd hoor, De marokkanen en turken die hier heen werden gehaald voor het werk werden door de fabrieksbazen in huizen bij elkaar gezet waardoor ze niet konden integreren hoor...
Was laatst toch ook een onderzoek over discriminatie waar elke groep waar je meer mee te maken krijgt je oordeel positiever werd behalve bij zigeuners?quote:
algerijnen, tunesiers, libiersquote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Waarom wordt er over Noord-Afrikanen gesproken en niet Marokkanen, want daar gaat het over.
quote:
idd die 3 libiers en 5 tunesiers in NL maken het verschilquote:Op maandag 14 mei 2007 11:43 schreef milagro het volgende:
[..]
de steevaste reactie van iemand in de ontkenningskramp![]()
en wat bereik je als het niet ontkentquote:Op maandag 14 mei 2007 11:43 schreef milagro het volgende:
de steevaste reactie van iemand in de ontkenningskramp![]()
een dudelijk aanwijsbare groep lafhartig tuig.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:05 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en wat bereik je als het niet ontkent
het zal toch niet weer zo zijn he!quote:Op maandag 14 mei 2007 12:20 schreef Posdnous het volgende:
Ah, een Marokkanen topic.
and then?quote:Op maandag 14 mei 2007 12:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
een dudelijk aanwijsbare groep lafhartig tuig.
dan moeten ze allemaal in viertels gebracht worden en dan kunnen 'we' ze met de trein naar een concentratiekamp sturen...quote:
weetikhet, ik heb daar geen last van gelukkig, maar ik gok politieke correctheid, een raar soort van moreel gelijk, een "kijk mij eens geen vooroordelen hebben en jij wel" , of soms gewoon een kans om degene die je toch al niet moet weg te zetten als eng, extreemrechts, bruinhemd, fascist, fout.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:05 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en wat bereik je als het niet ontkent
Jij geilt wel op die slachtofferrol he?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:57 schreef Hathor het volgende:
[..]
Oppassen, sommige mensen hier beschuldigen je onmiddelijk van racisme als je daar wat van zegt.![]()
Waarom ga jij dr niet ff op dan??quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:10 schreef zoalshetis het volgende:
je zag trouwens wel heel duidelijk in die buurt dat je als burger moest oppassen wat je zou zeggen, want ze komen je gewoon kapot maken.
leuke buurt. fijne straatterroristen. bang voor de politie, godzijdank. net als licht op kakkerlakken spoten ze snel in hun holletjes. algerijn? hollands? marokkaans? surinaams? alien?
opzouten met je stoere gedrag en dan heb je, als burger, niet veel hulp van een agent die zijn pet zover over zijn ogen schuift dat ie letterlijk laat zien dat ie niks onder controle heeft. zet er een paar kmar- of marinejongens op. dan is het snel afgelopen met een bek zonder tanden.
ja dat is een goed idee. één man tegen een paar (20) van die schoffies.quote:
Maar je bent tog zo'n stoere jongen, kan je wel aan tog?quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja dat is een goed idee. één man tegen een paar (20) van die schoffies.
waar lees jij dat? vies onderkruipsel.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:45 schreef Fcuker het volgende:
[..]
Maar je bent tog zo'n stoere jongen, kan je wel aan tog?![]()
Hahahaha, voel je je aangevallen jongen? Laat ik het zo zeggen, ik voel je eerder stoer overkomen, achter je pc'tje danquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waar lees jij dat? vies onderkruipsel.
wat doe jij in je eentje dan?
wat zit jij nu te doen dan? met je grote bek en woorden die kant noch wal raken?quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:51 schreef Fcuker het volgende:
[..]
Hahahaha, voel je je aangevallen jongen? Laat ik het zo zeggen, ik voel je eerder stoer overkomen, achter je pc'tje dan![]()
Ik ben stoer aan het doenquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat zit jij nu te doen dan? met je grote bek en woorden die kant noch wal raken?
nee hoorquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:59 schreef Fcuker het volgende:
[..]
Ik ben stoer aan het doen. Maar ik ben ook echt stoer hoooor, kom maar naar hillesluis zou ik zeggen
.
Met alle respect, maar is dat geen knieval?quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:03 schreef zoalshetis het volgende:
maar ik heb er wat aan gedaan door het verhaal van de rol van de marokkaanse soldaat in de tweede wereldoorlog te beschrijven in een boekje dat werd uitgedeeld aan hangjongeren. zodat ze niet meer met 'joodse kransen' zouden hoeven schoppen.
snap je het nog een beetje?
nee dat heet geschiedenis en schaarse bruggen slaan. het is echt heel erg gesteld met jongeren en hun eigen keus voor media.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:05 schreef Apropos het volgende:
[..]
Met alle respect, maar is dat geen knieval?
nou en? wat doe jij dan naast een beetje stoer doen achter je computertje? want dat was de hamvraag.quote:
Ik bewonder het initiatief, hoor, maar nu spreek je ze toch weer op hun eigen geschiedenis aan. Ze dienen andere culturen te respecteren.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee dat heet geschiedenis en schaarse bruggen slaan. het is echt heel erg gesteld met jongeren en hun eigen keus voor media.
kijk maar naar de geschiedkundige kennis van meki alleen al. dat is zo onstellend laag, eenzijdig en zo weinig europees dat ik er soms angstig van word.
ja, je denkt dat de gemiddelde VMBO/HAVO/VWO scholier nog wat bij het van Geschiedenis leert? Ze leren niet eens meer hoe Surinamers hier terecht zijn gekomenquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee dat heet geschiedenis en schaarse bruggen slaan. het is echt heel erg gesteld met jongeren en hun eigen keus voor media.
kijk maar naar de geschiedkundige kennis van meki alleen al. dat is zo onstellend laag, eenzijdig en zo weinig europees dat ik er soms angstig van word.
Zijn die niet uit een klapperboom gevallen dan?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:15 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ja, je denkt dat de gemiddelde VMBO/HAVO/VWO scholier nog wat bij het van Geschiedenis leert? Ze leren niet eens meer hoe Surinamers hier terecht zijn gekomen
jij bent ook de gangmaker op het verkeerde feest hequote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:17 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zijn die niet uit een klapperboom gevallen dan?
Moet jij niet nu niet gaan janken dat het allemaal niet rascisme is, niet eerlijk etc etc etc?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Noordafrikanen? Bedoelen ze Marokkanen?²
Mauretaniërs , misschien?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Noordafrikanen? Bedoelen ze Marokkanen?²
Nee, ik vind dat de termen racisme en discriminatie allang hun kracht verloren hebben. Dit zijn gewoon kansloze jongeren die toevallig Noordafdrikanen zijn. Hard aanpakken dat soort entiteiten, minstens zo hard aanpakken als die HR-mensen die weigeren mensen aan te nemen op kwaliteiten i.p.v. ethniciteit.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:24 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Moet jij niet nu niet gaan janken dat het allemaal niet rascisme is, niet eerlijk etc etc etc?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |