Met de Tungsten|T3 kun je prima op het half-VGA scherm films bekijken in bed. Zo heb ik vier seizoenen Star Trek Enterprise erdoorheen gejaagd op mijn Palm Treo 650.quote:Op zondag 13 mei 2007 03:18 schreef Niek. het volgende:
Zal er morgen nog eens naar kijken, zoek nu mn bed op
Goed dat je het weggehaald hebt!quote:Op maandag 21 mei 2007 15:06 schreef buzzer het volgende:
Dat Tomtom verhaal wil ik hier niet meer terug zien
Niet via draad nee, een Bluetooth muis is voldoende. Tegenwoordig al tweedehands voor 30-40 EUR te koop.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:49 schreef Dapa het volgende:
hoeft geen gprs muis aan?
Alleen jammer dat je daarmee mijn verkapte tvp ook hebt weggehaaldquote:Op maandag 21 mei 2007 15:06 schreef buzzer het volgende:
Dat Tomtom verhaal wil ik hier niet meer terug zien
Ik twijfel nog. Alle specs kan ik ook met mijn mobieltje doen, maar het is wel praktisch als agenda enzo.quote:
Oh ja, op papier kunnen mobieltjes heel veel nu, maar in de praktijk is een 320x480 scherm die 3.8" inch groot is toch wel wat handiger om het een en ander te bekijken, zoals foto's en films. En Palm is natuurlijk super in PIM (Calendar, Tasks, Contacts, Notes), doordat je daadwerkelijk je afspraken kunt opschrijven op de touchscreen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:25 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik twijfel nog. Alle specs kan ik ook met mijn mobieltje doen, maar het is wel praktisch als agenda enzo.
Laat dat voor mijn gebruik nu meer dan voldoende zijnquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:17 schreef Stereotomy het volgende:
Oh ja, op papier kunnen mobieltjes heel veel nu, maar in de praktijk is een 320x480 scherm die 3.8" inch groot is toch wel wat handiger om het een en ander te bekijken, zoals foto's en films. En Palm is natuurlijk super in PIM (Calendar, Tasks, Contacts, Notes), doordat je daadwerkelijk je afspraken kunt opschrijven op de touchscreen.
¤ 100,00quote:Bied anders maar, misschien komen we tot een prijs waar we allebei blij mee kunnen zijn.
Jep, alleenhet internet op mijn werk zit achter een policy sinds vrijdagquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |