Ow ja als streamer zeker, maar ik dacht vanuit hun plan...voor beelden voor de uitzending kan het heel goedquote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:01 schreef Tissik het volgende:
[..]
Tot nu toe, heb ik enkel ruggen gezien aan die ronde tafel.
Ik zou dan eerder voor granny's gaan.. lekker knalgroenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:09 schreef Tissik het volgende:
[..]
Mooi hè zo'n uienstilleven, heel modern, heel chique, bijzonder trendy!![]()
Been there, done thatquote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:10 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik zou dan eerder voor granny's gaan.. lekker knalgroen![]()
tis eeuwig zonde van die boedha,ik heb nog wel een plekje over!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:07 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dat schilderij zou daar helemaal niet komen. Eerst hingen aan die muur de dobbelstenen en de pump (ook niet te geloven lelijk). De Buddha moest en zou een plek krijgen, dus dan maar zo.
Granny's zijn lekkerquote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:10 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik zou dan eerder voor granny's gaan.. lekker knalgroen![]()
Ja die dingen worden toch weer bruin op de duur he? Ben er ook mee gekaptquote:
Dan moet je ze dus al opgegeten hebbenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die dingen worden toch weer bruin op de duur he? Ben er ook mee gekapt
Ze hebben in DGK ook een periode gehad met schalen vol granny's.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die dingen worden toch weer bruin op de duur he? Ben er ook mee gekapt
Ohquote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:13 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dan moet je ze dus al opgegeten hebben
En leuk en gezond
Dan zullen ze op de één of andere manier camera's die kunnen bewegen in een hangende lamp moeten zien te bevestigen. Dat gaat niet meevallen, want een bewegende camera aan een hangend geheel, gaat ervoor zorgen dat de hele boel (inclusief lamp) zal gaan bewegen. Enige oplossing (heb zelf ook bij tv gewerkt, voornamelijk beeld/geluid/montage) lijkt dan een cameraman/vrouw te zijn die dan close-up kan filmen. Juist bij de maaltijden, worden dingen soms op de spits gedreven, lijkt me stug dat ze bij ieder ontbijt, lunch of diner een cameraman naast de tafel zetten. Voor een ontslagronde zou dat nog kunnen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:09 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ow ja als streamer zeker, maar ik dacht vanuit hun plan...voor beelden voor de uitzending kan het heel goed
Nee maar wel de Wibra, Zeeman, Scapino en H&Mquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:54 schreef cindy10 het volgende:
[..]
kruitvat stoorde je eerder geloof ik ook al he?
Kijkshopquote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee maar wel de Wibra, Zeeman, Scapino en H&M
Hoezo last van ofzo![]()
Dan let je niet goed op want Eric is net aan het babbelen bij Huub en Liekequote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:17 schreef STAP01 het volgende:
Ik hoor niemand meer! Geen Brain met zn zwakzinnige gezever, geen Nicolaas, geen Eric, geen geblaat van Natas, geen gezeur van Amanda, geen terror van Jaap, geen Huub en geen Lieke..... GESELLIG!!
De lamp ziet er gammel uit dus ben bang dat daar geen camera's hangen...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:14 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dan zullen ze op de één of andere manier camera's die kunnen bewegen in een hangende lamp moeten zien te bevestigen. Dat gaat niet meevallen, want een bewegende camera aan een hangend geheel, gaat ervoor zorgen dat de hele boel (inclusief lamp) zal gaan bewegen. Enige oplossing (heb zelf ook bij tv gewerkt, voornamelijk beeld/geluid/montage) lijkt dan een cameraman/vrouw te zijn die dan close-up kan filmen. Juist bij de maaltijden, worden dingen soms op de spits gedreven, lijkt me stug dat ze bij ieder ontbijt, lunch of diner een cameraman naast de tafel zetten. Voor een ontslagronde zou dat nog kunnen.
Ik hoorde een douche idd. met wat achtergrond gelul. Nu meer EINDELIJK!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:17 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dan let je niet goed op want Eric is net aan het babbelen bij Huub en Lieke![]()
Hahahahha, goeie!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:19 schreef mootie het volgende:
Ik wil best eens weten waar Brian ligt, ^_^
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |