Weet je dat zeker ? Ik dacht juist het Natasia-bed.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:47 schreef Prospera het volgende:
Brian ligt in Amanda's bed
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:48 schreef Tissik het volgende:
[..]
Een geweldige combinatie ook: In één en dezelfde ruimte een poster ophangen van een Buddha, én een communistisch guerilla strijder![]()
Zoiets verzin je niet, tenzij je dyslectisch bent en het gewoon nooit hebt kunnen lezen![]()
Heb mijn matje al uitgerold. Naar het zuidenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:49 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat worden 10 zonnegroetjes voor straf![]()
In een miljonairshuis hoor je m.i. bronzen beelden van oa Verkade en Zitman te vinden en wat werken van de betere schilders...geen posters van Expoquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:40 schreef cindy10 het volgende:
[..]
vond die poster helemaal niet zo lelijk,sterker nog het mooiste in huis....![]()
zonder het gekrijs van natasja zou ik ook heel goed kunnen leven.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nou ik zou het hazenpad kiezen hoor, dan maar geen "miljonair" maar wel bepalen wat je zelf wil (dus gewoon drinken etc.)
Das dan wel weer humor, hoi Wilgo!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Plaat van die Bar bij Tas ook gezien? Met een sexy dame ervoor op. En die rode lakens...kan allemaal ook geen toeval zijn...
Nee want die is blijkbaar nog bezig om de cameralezen van verf te ontdoenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:52 schreef Prospera het volgende:
Kan deze heer nu eens opzouten
[afbeelding]
yup, ze gaf hem nog een weltruste zoentje en liep door naar het andere bed.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Weet je dat zeker ? Ik dacht juist het Natasia-bed.
kruitvat stoorde je eerder geloof ik ook al he?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
In een miljonairshuis hoor je m.i. bronzen beelden van oa Verkade en Zitman te vinden en wat werken van de betere schilders...geen posters van Expo![]()
Totdat je ze met z'n allen aan die tafel ziet zitten, dan ziet het eruit als de eerste de best bedrijfskantine. Kijk maar naar caps van eerder op de avond.quote:
Hoeven ze niet zo ver te gooienquote:
Stel je een ontslagdag voor en de stemming, en in welke bochten de redactie zich zal moeten wringen om dat allemaal in beeld te kunnen brengen. Iedere bewoner zit verscholen achter de rug van een andere bewonerquote:
Omdat iedereen in bed ligtquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:56 schreef mootie het volgende:
Het beeld zo op de eettafel is wel gruwelijk saai.
En zelfs bedrijfkantines mijden ronde tafels als de pest. Let morgen maar op als er echt een maaltijd moet geserveerd worden, te krap aan beide zijden om nog maar te zwijgen als je toevallig allebei met een andere hand eet.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:55 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Totdat je ze met z'n allen aan die tafel ziet zitten, dan ziet het eruit als de eerste de best bedrijfskantine. Kijk maar naar caps van eerder op de avond.
Wat kaal ineens!quote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:58 schreef Meaghan het volgende:
Ze hadden beter echte kunst van opkomende kunstenaars op kunnen hangen cp. neer kunnen zetten en dan iedere keer een andere kunstenaar de kans geven om zijn werk te exposeren in het huis. Dat lijkt me veel leuker dan die nepzooi van het niveau Ikea.
Ach wie zijn wij nouquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:58 schreef Meaghan het volgende:
Ze hadden beter echte kunst van opkomende kunstenaars op kunnen hangen cp. neer kunnen zetten en dan iedere keer een andere kunstenaar de kans geven om zijn werk te exposeren in het huis. Dat lijkt me veel leuker dan die nepzooi van het niveau Ikea.
Mss is het tijdelijk voor het shot en de sfeer, maar komt er uiteindelijk weer gewoon een langwerpige tafel in als degene die ze eerst haddenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:58 schreef Day het volgende:
[..]
Wat kaal ineens!![]()
En die ronde tafel kan helemaal niet? Camera-technisch?
Maar dit is wel original Janstylo!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mss is het tijdelijk voor het shot en de sfeer, maar komt er uiteindelijk weer gewoon een langwerpige tafel in als degene die ze eerst hadden
Camera's kunnen nu op minimaal 3 tegelijk inzoomen...rond is handiger en beter te filmen,geloof maar dat ze genoeg camera's achter de lamp hebben verstoptquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:57 schreef Tissik het volgende:
[..]
Stel je een ontslagdag voor en de stemming, en in welke bochten de redactie zich zal moeten wringen om dat allemaal in beeld te kunnen brengen. Iedere bewoner zit verscholen achter de rug van een andere bewoner![]()
Tot nu toe, heb ik enkel ruggen gezien aan die ronde tafel.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Camera's kunnen nu op minimaal 3 tegelijk inzoomen...rond is handiger en beter te filmen,geloof maar dat ze genoeg camera's achter de lamp hebben verstopt
Ben het met je eens, het ziet er werkelijk niet uit. Verre van chique.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:01 schreef mootie het volgende:
Rot op met die disco in de keuken...... dat is toch te trashy voor woorden...
Tot je ze echt hebt, dan word je er gillend gek van en sloop je ze binnen een week je huis uitquote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:02 schreef MissHobje het volgende:
Zien jullie die lampen ook veranderen in de keuken..
Dat wil ik ookvind ze leuk
Dat schilderij zou daar helemaal niet komen. Eerst hingen aan die muur de dobbelstenen en de pump (ook niet te geloven lelijk). De Buddha moest en zou een plek krijgen, dus dan maar zo.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:05 schreef mootie het volgende:
Ik vind het zo raar dat ze alles hebben omgegooid. Gister was de trap rood, nu geel. Dat rondje om het venster naar de priv was rood...... zit nu achter een schilderij.....
Vind het niks gek dat het zo lang duurde.
Ohnee hoor...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:06 schreef Tissik het volgende:
[..]
Tot je ze echt hebt, dan word je er gillend gek van en sloop je ze binnen een week je huis uit![]()
Dat is volgens mij het probleem met veel dingen in dat huis.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:06 schreef Tissik het volgende:
[..]
Tot je ze echt hebt, dan word je er gillend gek van en sloop je ze binnen een week je huis uit![]()
Hier word ik zooo rustig vanquote:
eh... wat bedoel je?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:06 schreef mootie het volgende:
Leuk ook die schouw...... als er nog 6 andere bewoners in het huis zijn.
Beetje jammer van die spiegelpilaar alleen....... het is alleen wel leuk om dat ding de hele dag te bepotelen, en dan aan Palma vragen of ze hem even poetst!quote:
Mja.. dat vind ik dus ook niets..quote:
Nu al oliebollenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |