Ze vroeg "Heb je getrokken ?" en dat sloeg op de douche.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Vroeg Natasia nou aan Lieke : "Ben je erg geschrokken ?". Waar sloeg dat op ?
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:34 schreef Prospera het volgende:
Ze moeten nu beneden eten
links het beeld van de geslagen vrouw en rechts Brian die eet.
Normale situatie voor Brian dusquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:34 schreef Prospera het volgende:
[afbeelding]
In gebruik, ziet het er toch beslist heel rommelig uit nu.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:34 schreef Prospera het volgende:
[afbeelding]
Ja, dat klint logisch. Ik verstond haar niet goed en begreep er niks van. Thx.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:34 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ze vroeg "Heb je getrokken ?" en dat sloeg op de douche.
toch is het saai zonder die drankorgie`squote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Niet 'weer' maar 'nog steeds' ......
Waarom zou ie ? Hij weet hoe ze eruitziet heeft geen enkele interesse in haar. Behalve als hij zijn zak wil legen is ze wel handigquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:35 schreef CocaColaLight het volgende:
Jaap valt uit zijn rol want hij staat niet eens te kijken bij amanda onder de douche
Klopt, je weet nu van tevoren al dat er niets gaat gebeurenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:36 schreef cindy10 het volgende:
[..]
toch is het saai zonder die drankorgie`s![]()
Hoe lang duurt dat nogquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze hadden toch nog stof over van Jan z'n jasjequote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:37 schreef Tissik het volgende:
Die gouden poefjes moeten echt het huis uit! Dat ziet er toch niet uit?!
Ja dat is nietsquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:37 schreef Tissik het volgende:
Die gouden poefjes moeten echt het huis uit! Dat ziet er toch niet uit?!
Verkeerd gepost Drank maakt meer kapot.....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom zou ie ? Hij weet hoe ze eruitziet heeft geen enkele interesse in haar. Behalve als hij zijn zak wil legen is ze wel handig![]()
vond die poster helemaal niet zo lelijk,sterker nog het mooiste in huis....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:38 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
De (spuuglelijke) poster vd buddah is hilarisch in zo'n huis vol met gebler gegil geschreeuw en gescheld
De alcohol-beperking werd voor onbepaalde tijd gegeven. Dus alles hangt af van de stemming van de redactie.quote:
Volgens Jan, gaat diegene die het meest harmonieus en rustig is winnenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:38 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
De (spuuglelijke) poster vd buddah is hilarisch in zo'n huis vol met gebler gegil geschreeuw en gescheld
Ja Jan de Bouvriequote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:38 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja dat is niets
Althans.. er zullen vast wel mensen zijn die het leuk vinden.
Ik zag ze wel wat drinken vanavond dacht ik maargoed, ze willen de boel remmen blijkbaar zodat het niet kan escaleren, maarja dan heb je ook geen "TV" toch kiezen ze voor de veilige wegquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik begin ook steeds meer te denken dat ze daar per kraakpreventie vertoeven, het plaatje begint wel te kloppen nu.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
OMG die poster van Che Guevara, dat zie je normaliter alleen in kraakpanden...
Ja 20 jaar geledenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
En door het ronde raam in de private-room kun je de lelijke achterkant bekijkenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:40 schreef cindy10 het volgende:
[..]
vond die poster helemaal niet zo lelijk,sterker nog het mooiste in huis....![]()
De regel is maximaal 3 drankjes per persoon per dag.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zag ze wel wat drinken vanavond dacht ik maargoed, ze willen de boel remmen blijkbaar zodat het niet kan escaleren, maarja dan heb je ook geen "TV" toch kiezen ze voor de veilige weg
Nou wat daar is geplaatst ruk ik van de straat voordat de grofvuil mannen komenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:42 schreef waxmask het volgende:
Maarre iedereen is vandaag bedankt, behalve wij , de streamers, die hebben toch nondeju dit zooitje bekostigd....![]()
Dat is zowaar niets, dan kan je geen escalaties verwachten, het lijkt daar wel een inrichting met al die regeltjesquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De regel is maximaal 3 drankjes per persoon per dag.
achterkant heb ik niet op gelet,zag alleen een foto van de voorkant!(die was best oke).quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En door het ronde raam in de private-room kun je de lelijke achterkant bekijken![]()
![]()
![]()
Nog veel langer geleden. Heel veel langer. Deze prent is bijna 40 jaar oud.quote:
Dat was de achterkant van de Boeddha tochquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En door het ronde raam in de private-room kun je de lelijke achterkant bekijken![]()
![]()
![]()
maar ze baden in weelde??quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is zowaar niets, dan kan je geen escalaties verwachten, het lijkt daar wel een inrichting met al die regeltjes
Haha is inderdaad totaal niet op zijn plaats in een materialistisch/kapitalistische omgeving als DGK, die Buddah trouwens ook niet... Kan wel weer zien wie er dyslectisch was van dat teamquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Daar begint het inderdaad steeds meer op te lijkenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is zowaar niets, dan kan je geen escalaties verwachten, het lijkt daar wel een inrichting met al die regeltjes
Oh je ziet er nog vers uitquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nog veel langer geleden. Heel veel langer. Deze prent is bijna 40 jaar oud.
Ja, dat klopt. We reageerden op deze post :quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:44 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat was de achterkant van de Boeddha toch![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:38 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Een geweldige combinatie ook: In één en dezelfde ruimte een poster ophangen van een Buddha, én een communistisch guerilla strijderquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:45 schreef waxmask het volgende:
[..]
Haha is inderdaad totaal niet op zijn plaats in een materialistisch/kapitalistische omgeving als DGK, die Buddah trouwens ook niet... Kan wel weer zien wie er dyslectisch was van dat team![]()
Kan ik eindelijk de kont van buddha zienquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:44 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat was de achterkant van de Boeddha toch![]()
Yup face it, die gaan allemaal konijnen, alleen Japio verdient het deze Popo te winnen...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:47 schreef Prospera het volgende:
Brian ligt in Amanda's bed
en Huub&Lieke maken zich op voor hun bed.
[afbeelding]
Nou ik zou het hazenpad kiezen hoor, dan maar geen "miljonair" maar wel bepalen wat je zelf wil (dus gewoon drinken etc.)quote:
Dat worden 10 zonnegroetjes voor strafquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan ik eindelijk de kont van buddha zien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |