mischien de hoop dat je meteen nuchter was??quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet nogsteeds niet waarom ze me vroeg dit te uploaden?!!??!![]()
Niet geluktquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:39 schreef cindy10 het volgende:
[..]
mischien de hoop dat je meteen nuchter was??![]()
Oh jee, boos?quote:
Wie won? De wc eend?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Mn maag kreeg ruzie met de taco's, ze hebben het in de wc uitgevochten.![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:44 schreef Day het volgende:
Even tussendoor hoor:
Bij deze doe ik een officiële request voor een Ian_Nick Only-outfit.
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:44 schreef Day het volgende:
Even tussendoor hoor:
Bij deze doe ik een officiële request voor een Ian_Nick Only-outfit.
Oeps sorryquote:
wees blij dat het op de wc is uitgevochten en niet op een langharig kleed!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmmmmm wie won....... daar is het laatste woord nog niet over gezegd geloof ik.![]()
Wat had je dan over DGK gedroomd?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:46 schreef Dutchguy het volgende:
Mensen ik ga offline. Slapie doen. Hopelijk droom ik niet weer van DGK zoals afgelopen nacht![]()
je ging over je nek van mijn mooiste foto?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmmmmm wie won....... daar is het laatste woord nog niet over gezegd geloof ik.![]()
Offline gaan met zo'n cliffhanger!?!?!?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:46 schreef Dutchguy het volgende:
Mensen ik ga offline. Slapie doen. Hopelijk droom ik niet weer van DGK zoals afgelopen nacht![]()
De wasbak heeft ook nog even meegedaan..... toen ik (heel stom) dacht dat de strijd gestreden was.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:47 schreef cindy10 het volgende:
[..]
wees blij dat het op de wc is uitgevochten en niet op een langharig kleed!![]()
Ik lag naast Huub in het zwembad. Verder niets gebeurd.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat had je dan over DGK gedroomd?
Enne Slaap lekker![]()
Huub.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Offline gaan met zo'n cliffhanger!?!?!?
Wat droomde je!?![]()
slaap lekker,zonder erotische dromenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:48 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik lag naast Huub in het zwembad. Verder niets gebeurd.
Waarom zeg ik dit...![]()
Jij ook truste strakkies. Tot morgen allemaal.
Hoef je toch niet voor te schamen?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:48 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik lag naast Huub in het zwembad. Verder niets gebeurd.
Waarom zeg ik dit...![]()
Jij ook truste strakkies. Tot morgen allemaal.
ik help je wel even je maag te legen...heb je wel het putje van de wasbak leeggehaalt van alle stukjes??quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:48 schreef mootie het volgende:
[..]
De wasbak heeft ook nog even meegedaan..... toen ik (heel stom) dacht dat de strijd gestreden was.
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:51 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ik help je wel even je maag te legen...heb je wel het putje van de wasbak leeggehaalt van alle stukjes??![]()
![]()
dat ruimt lekker op! je maag zal nu vrijwel leeg zijn!quote:
ach kom maar op....wrm niet?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Gaan we het over kotsverhalen hebben trouwens?
Want dan heb ik nog een romantische anekdote...
kopje thee!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:56 schreef cindy10 het volgende:
[..]
dat ruimt lekker op! je maag zal nu vrijwel leeg zijn!
kan je voorzichtig een beschuitje met slappe thee proberen![]()
Dat kan je wel aan jan overlatenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:57 schreef mootie het volgende:
[..]
kopje thee!![]()
En dat huis ziet er fucking lelijk uit, op een paar dingen na![]()
Ja hallo, ik mag me toch wel verdedigenquote:
WTF!?!?!?!?!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:03 schreef mootie het volgende:
Weet je wat nu het ergste is...... Rob zit zich gewoon te verkneukelen dat ik me ziekies voel, dan hoeven we dit weekend niet naar Duitsland.![]()
Ik vind jou even niet zo lief nu!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja hallo, ik mag me toch wel verdedigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |