Ik ook nietquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:20 schreef blomst het volgende:
Ik zie geen andere
Echt niet kijk maarquote:
Het is meer een Ikea studentenhuis geworden...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:54 schreef Mani89 het volgende:
Gvd lijkt wel of ze in een modern art huis zitten, WAT LELIJK!
van Brian voor aDEL "Neuken, hoer?"quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:00 schreef Frasier het volgende:
Oh nee he, niet die Word-up Bitch Nigga Tupac Gangster-shit-muziek van Brain![]()
Cos is cosquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:02 schreef Kinga het volgende:
uhmm... dit is een oude cos
Ach ander nummer erin, klaar.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:02 schreef Kinga het volgende:
slotje
Volgens mij ook de enige op dit moment?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:02 schreef Kinga het volgende:
uhmm... dit is een oude cos
Vind ik ook, hij was in ieder geval de eerstequote:
als het geen orgie wordtquote:
Ja ja, dat is al voorgesteldquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:05 schreef Disana het volgende:
Dit is een oude COS die het niet haalde. Ik stel voor dat het nummer wordt opgehoogd met 1.
Amanda helpt 'm weer terug naar z'n oude niveau.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:05 schreef Kinga het volgende:
Ik bedenk me net, Brian had meer niveau toen hij achter Nena aanliep, die trok dat niveau nog wat omhoog.... maar nu hij met Amanda is.... damn, schooier is het.
Redactie begrijpt nu zelf ook dat die tafel een absolute misser is.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Redactie in het huis
[afbeelding]
Welke zender????quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:05 schreef carpediem23 het volgende:
Even offtopic......kijk iemand hier ondertussen Comedycentral......zep daar eventjes naar toe....je kan me opvegen hiero!
Ja dat moet gewoon een techneut zijnquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En een techneut .....
[afbeelding]
Nieuwe bewoner?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Redactie in het huis
[afbeelding]
Jamai??quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:08 schreef SiRojK het volgende:
Hello, youre on candid camera!
[afbeelding]
Broer van Guus Geeuwis?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En een techneut .....
[afbeelding]
1 tip: neem lenzen... of een fatsoenlijke bril!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En een techneut .....
[afbeelding]
Onderschrift: Mijn god wat heb ik gedaan ?quote:
Wat dacht je van de gouden poefjes in de woonkamer?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:09 schreef SiRojK het volgende:
Lieke zegt: ,, wat een contrast hé, van de camping in de regen hier naartoe "..
Het lijkt er op dat ze misschien iets begint te relativeren, ben bang dat ze alleen niet zal zien hoe lelijk het... Nu ik trouwens mijn cap zie van hierboven, die spiegels om die pilaar, dat ziet er echt zo goedkoop uit
Psst, kijk hier iemand Frasier? .... gewoon even zoeken... Kijk er zelf nooit naar, maarre....is om te lachen zei iemand!!!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:05 schreef carpediem23 het volgende:
Even offtopic......kijk iemand hier ondertussen Comedycentral......zep daar eventjes naar toe....je kan me opvegen hiero!
Volgens mij zit JdB zich nu achter helemaal suf te lachen, samen met Stijn en consorten.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:11 schreef Tissik het volgende:
[..]
Wat dacht je van de gouden poefjes in de woonkamer?![]()
Ik denk dat ze straks allemaal heel moe worden, ze zijn stuk, beetje drank erbij, dan haakt wss de helft af eng aan anderen door tot vroeg in de ochtendquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:14 schreef Wopper1 het volgende:
Ze schenken de glazen nog maar eens lekker vol. Dit kan weleens een gezellig nachtje worden voor de bewoners.
Was ook al zo, niets nieuws...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:14 schreef Soho het volgende:
Zelfs de camera is meegeverfd...
en ondertussen zit ie online zijn banksaldo te bekijken...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:14 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Volgens mij zit JdB zich nu achter helemaal suf te lachen, samen met Stijn en consorten.
'Dat dat stelletje Tokkies dat mooi vindt, dat is toch onvoorstelbaar'.
Ik vrees met grote vrezen dat Jan het echt geweldig vindt. Je zet niet voor de fun je goede naam op het spel...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:14 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Volgens mij zit JdB zich nu achter helemaal suf te lachen, samen met Stijn en consorten.
je wilt ze ook?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Rond de afzuigkap zitten langwerpige dunne buisjes met LED's. Weet iemand welk merk/type dat is, en wat is globaal de prijs ?
Nauw...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:13 schreef voyeur het volgende:
[..]
Psst, kijk hier iemand Frasier? .... gewoon even zoeken... Kijk er zelf nooit naar, maarre....is om te lachen zei iemand!!!
En ondertussen vraagt hij zich af of de Xenos niet boos wordt dat hij al hun spullen heeft gebruiktquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:14 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hij beseft ook dat het een kudt-tafel is. Zou dat mes voor Jan Boef betemd zijn ?
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, ik heb een hele hoge gang en daar lijkt het me wel leuk. Vooral omdat je met de kleur een rustige tint kunt instellen.quote:
Ik heb echt nog nooit een dronken geit gezienquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:18 schreef Wopper1 het volgende:
Huub is echt zo lam als een geit.
Blijf nog even streamen, zie je er zo 1quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:20 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit een dronken geit gezien
Ik heb gewoon geluid hoorquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:20 schreef STAP01 het volgende:
waarom geen geluid op stream 1 en 2?
Wees blij wat een kut herrie.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:20 schreef STAP01 het volgende:
waarom geen geluid op stream 1 en 2?
kijk hier eens http://www.alenco.nl (is toevallig een kennis van me -einde reclame-).. zoek naar "TubeLight"quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Rond de afzuigkap zitten langwerpige dunne buisjes met LED's. Weet iemand welk merk/type dat is, en wat is globaal de prijs ?
Als je even wacht verschijnt het vanzelf op de talpa site. De helft van dat intrieur is gesponsordquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ja, ik heb een hele hoge gang en daar lijkt het me wel leuk. Vooral omdat je met de kleur een rustige tint kunt instellen.
he, ik doe mee!!!! Fokkies-terrorquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:22 schreef SiRojK het volgende:
Toch zou ik best graag daar midden in de nacht daar terror door dat huis willen raggen... Dat soort muziek kan niemand verdragen
..
http://www.alenco.nl/lineaireledverlichting.phpquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, ik heb een hele hoge gang en daar lijkt het me wel leuk. Vooral omdat je met de kleur een rustige tint kunt instellen.
Dat soort mensen ook niet hoorquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:22 schreef SiRojK het volgende:
Toch zou ik best graag daar midden in de nacht daar terror door dat huis willen raggen... Dat soort muziek kan niemand verdragen
..
Of http://www.leds-buy.nlquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:22 schreef Lipsch het volgende:
[..]
kijk hier eens http://www.alenco.nl (is toevallig een kennis van me -einde reclame-).. zoek naar "TubeLight"
He kappe nouquote:
Thx.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:22 schreef Lipsch het volgende:
[..]
kijk hier eens http://www.alenco.nl (is toevallig een kennis van me -einde reclame-).. zoek naar "TubeLight"
Mooi manquote:
En dan zeg jij het nog netjesquote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:24 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Mooi man..
Huub gaat Lieke straks echt heel hard nemen volgens mij, is helemaal opgegeild door Amanda.![]()
Neem even contact op met degene ofzo... Wil niet lullig doen maar daar is dit (forum) niet voor bedoeld. Tis reclame ookquote:
peek ook even naar de ColorSwitch, die is leuk. deze rommel moet je eigenlijk werkend zien he.quote:
'k zag hem ook, zo lam issie dus niet.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:27 schreef Kinga het volgende:
Kijkt ie verdomme weer naar de camera
Zijn het er twee voor elke bil eentje...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:31 schreef Kinga het volgende:
Als je wil bellen in de private moet je dus op 1 van die mini poefjes gaan zitten
dan heeft Jaap er minsten 8 nodigquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Zijn het er twee voor elke bil eentje...![]()
Dat noemen ze tegenwoordig kunstquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:34 schreef Tissik het volgende:
Dat stomme testbeeld op die plasma's is ook geen verbetering.
De villa is gekraaktquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:34 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
Ik kijk net maar wat ziet alles er goedkoop uit![]()
Ze gaan Eric nu vragen voor een trioquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:33 schreef CocaColaLight het volgende:
Het is niet meer de vraag of huub en lieke gaan konijnen. Het is meer de vraag waar in huis gaan ze het doen
Of je werd wakker met zo'n ruisquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:35 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Dat noemen ze tegenwoordig kunst![]()
Vroeger gaf je er een rotschop tegen en dan had je weer beeld![]()
Maar 'HOW TO BE A MILLIONAIRE' daarboven is een enorme verbetering.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:34 schreef Tissik het volgende:
Dat stomme testbeeld op die plasma's is ook geen verbetering.
Staan ook in mijn bedrijfs kantinequote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:35 schreef F04 het volgende:
Die tafel en de stoelen in de keuken vind ik niet zo mooi.
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:36 schreef APK het volgende:
[..]
Maar 'HOW TO BE A MILLIONAIRE' daarboven is een enorme verbetering.![]()
quote:
Dan zul je wel in een heeeeeeel goed lopend bedrijf werken, of......... is er iets met die stoelenquote:
Hehehheee Jan de Bouvrie hoorquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:38 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Dan zul je wel in een heeeeeeel goed lopend bedrijf werken, of......... is er iets met die stoelen
Dan heb je de rest van de tekst nog niet gelezen, met spelfaudtquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:36 schreef APK het volgende:
[..]
Maar 'HOW TO BE A MILLIONAIRE' daarboven is een enorme verbetering.![]()
spring van dat dak af??quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:38 schreef Lipsch het volgende:
hoe heet dit liedje?
Van mij mogen ze sterfen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:37 schreef STAP01 het volgende:
Wat een schijtmuziek! Je kan echt niets anders meer horen!!! GVD!
Ado den haag style en erik slaat lieke op haar kont.quote:
I love Andy Roddickquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:29 schreef Wopper1 het volgende:
Beetje ordinair is het wel...
ik heb de rest van de tekst ook niet gezien. Wat is de spelfaudt?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:39 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dan heb je de rest van de tekst nog niet gelezen, met spelfaudt![]()
Om over die afgehakte benen nog maar te zwijgen![]()
Nou, sterven is wel erg definitief.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:39 schreef APK het volgende:
[..]
Van mij mogen ze sterfen.![]()
Of is dit normale muziek om te draaien op een feestje?
Wij hebben een relaxte lounge hoek, met appelgroene bankenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:39 schreef Frasier het volgende:
[..]
Zoiets stond bij ons in het rokers-hok![]()
Bodyrox - Yeah Yeahquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:38 schreef Lipsch het volgende:
hoe heet dit liedje?
Neeeeheee, erik zul je bedoel want volgens een uitspraak van hem hield hij zichzelf wel warm in de koude tentquote:
Dan wachten we samen..........heb nog 1 maand te gaan....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:41 schreef Soury het volgende:
Ik wacht geduldig op Pling Ploing en dan haak ik pas af. Ik heb er voor betaald![]()
nooit van gehoord - dikke hit denk? wel een modderdikke moog hoor ik, machtig - hou er wel van - maar niet verder dan ditquote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:42 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dan wachten we samen..........heb nog 1 maand te gaan....![]()
ja dat was ook rukwerkquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:42 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Neeeeheee, erik zul je bedoel want volgens een uitspraak van hem hield hij zichzelf wel warm in de koude tent
Mja hit, zoiets scoor je al snel tegenwoordig.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:42 schreef Lipsch het volgende:
[..]
nooit van gehoord - dikke hit denk? wel een modderdikke moog hoor ik, machtig - hou er wel van - maar niet verder dan dit![]()
To much, ipv too much.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:40 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
ik heb de rest van de tekst ook niet gezien. Wat is de spelfaudt?
Ach die gaat zo weer uitquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:43 schreef Soho het volgende:
Wat een afschuwelijke jurk heeft Lieke aan!
Dit zoveel beter dan Brain weet te draaien, en dat zegt dus heel veel...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:43 schreef Prospera het volgende:
Wel dapper van Eric dat hij danst met een wannabee Sylvia op een herrie die zelfs Brian niet weet te produceren![]()
had ik ook,tot ik mn windows xp er door een pc probleem opnieuw moest instaleren....daggggg licentie!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:42 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dan wachten we samen..........heb nog 1 maand te gaan....![]()
ik vind dit een waardige hit - tis een leuk opzwepend nummer met zware bodem.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:43 schreef Frasier het volgende:
[..]
Mja hit, zoiets scoor je al snel tegenwoordig.
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:43 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wat is............Pling Ploing ...........eigenlijk?![]()
welke knopjes?? die van de muziek of lieke?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:44 schreef CocaColaLight het volgende:
nog even en erik en huub gaan ruzie maken over wie er aan de knopjes mag draaien / schuiven
Past psies bij haarquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:43 schreef Soho het volgende:
Wat een afschuwelijke jurk heeft Lieke aan!
Wees blij dat je weer het forum op kanquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:44 schreef cindy10 het volgende:
[..]
had ik ook,tot ik mn windows xp er door een pc probleem opnieuw moest instaleren....daggggg licentie!
dus ben nu vroegtijdig afgehaakt![]()
Rukdeunen zijn over het algemeen wel lekker...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Een ruk deun die ik al maanden uit die rukbox hoor en wordt daar heel agrie van
![]()
Een foto van Natasia?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:46 schreef Soho het volgende:
eeeeeewwwhhh!!!! Wat is dat boven de openhaard?!?
Deze nietquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:46 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Rukdeunen zijn over het algemeen wel lekker...![]()
wat is er gebeurd....ik ben blind????quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:47 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Ook dit past prima in de nieuwe setting Jan, afm 180 x 105
Jouw avatar?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:47 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij ligt hier nog een zak chips achter Natasia. Het leek alsof ze van het scherm aflas dat ze hem weg moest doen.quote:
auquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:47 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
tjeezus wat moet die enge natasja toch altijd in bed met meerdere personen?quote:
Brian heeft ook gewit met zijn kwastquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:50 schreef BONG4002 het volgende:
Brian heeft respect voor alle mensen die mee hebben geholpen (het huis te restylen)
Dat ziet er wel goedkoop uit jaquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
In de woonkamer staat dat grote schilderij voor het ronde kantoorraam. In het kantoor kijk je gewoon tegen de achterkant, een heel stom en lelijk gezicht.
Nouja, ook dat is gewoon te debiel voor woorden.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
In de woonkamer staat dat grote schilderij voor het ronde kantoorraam. In het kantoor kijk je gewoon tegen de achterkant, een heel stom en lelijk gezicht.
Nee, ze konden hem nergens kwijt en hebben hem toen daar neergepleurd. (echt waar).quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:51 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat ziet er wel goedkoop uit jaEn volgensmij is 't nog de bedoeling ook (Aangezien ze er een cirkel omheen geschilderd hebben).
Make my dayquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:53 schreef Mokum020 het volgende:
Jaap........ Nog 1 ei kapot en 10.000 balletjes zijn weg.......
stelletje prutsers zijn het!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:43 schreef Tissik het volgende:
[..]
To much, ipv too much.
Best wel heel erg, de gemiddelde brugklasser kan "too" spellen.
Dat stond toen in de Partyquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:52 schreef Kaleddis het volgende:
Zat Natasia nou te vertellen dat Talpa haar huis had vertimmerd voor 2,5 ton![]()
Edit: halve ton dus (nog steeds veul)
Volgens de Partyquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:52 schreef Kaleddis het volgende:
Zat Natasia nou te vertellen dat Talpa haar huis had vertimmerd voor 2,5 ton![]()
Wist je dat nog niet, bordeauxrood is het geworden.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:52 schreef Kaleddis het volgende:
Klopt Ik heb geen breedbeeldschermquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat jij Jaap niet zo graag ziet....![]()
is dit nou wat ze liplezen noemen?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Tja, die moest even ......
[afbeelding]
En Brian vraagt of Jaap erbij komt liggenquote:
kloptquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:57 schreef TiNo_Flo het volgende:
Bij jullie ziet het er vast allemaal veel mooier uit![]()
Een loverboy moet zijn handel toch slijten?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:58 schreef Soury het volgende:
[..]
En Brian vraagt of Jaap erbij komt liggen![]()
quote:
En terecht...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:58 schreef Soury het volgende:
[..]
En Brian vraagt of Jaap erbij komt liggen![]()
Ik zou ook echt met 'm willen ruilenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:05 schreef Soury het volgende:
Er liggen twee vrouwen aan Brian te plukken![]()
Knorrquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:04 schreef easysatellite het volgende:
van wie is deze remix van san francisco??
welkom in de druipsteengrotten van hann!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Had ik nog geneens gezien. Kijkt zo naar binnen
Gelukkig een beregoeie virus beschermingquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:07 schreef cindy10 het volgende:
[..]
welkom in de druipsteengrotten van hann!![]()
Dat was toch gewoon california dreaming van de mama's & papa's?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:04 schreef easysatellite het volgende:
van wie is deze remix van san francisco??
door huub???quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:00 schreef Wopper1 het volgende:
Amanda heeft woorden gehad met 1 van de dames die mee was.
Ze hebben tegen Amanda gezegd dat ze zich niet moet laten gebruiken door Huub![]()
ja en daarvoor San Francisco van Scott McKenzie maar dat was een remixxxquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:08 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dat was toch gewoon california dreaming van de mama's & papa's?
Is dat niet ergens in Belgie.....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:07 schreef cindy10 het volgende:
[..]
welkom in de druipsteengrotten van hann!![]()
Die oprechte blik van Brian... Dat kan ik niet uitleggen, moet je echt meemakenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:10 schreef cindy10 het volgende:
[..]
door huub???
hahahahahaha,en brian waren ze vergeten.....want die was zo aardig en open???![]()
Brain wil niet geil worden gemaaktquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:12 schreef CocaColaLight het volgende:
en volgens natasia is klok foetsiewoetsie
jaaaa die jaaa!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:11 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Is dat niet ergens in Belgie.....![]()
http://www.grotte-de-han.be/
![]()
[afbeelding]
ja hoe open hij je tegemoet komt,is echt een belevenis op zich....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:11 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Die oprechte blik van Brian... Dat kan ik niet uitleggen, moet je echt meemaken![]()
Daar probeert de redactie er nog iets van te maken?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:16 schreef BONG4002 het volgende:
S1 overigens (samen met 2) nog steeds dik opslot
En Brian gaat daarin zonder helmquote:
Het huis is af maar ze zijn de camera's vergetenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:16 schreef BONG4002 het volgende:
S1 overigens (samen met 2) nog steeds dik opslot
Dit is het kantoor.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:22 schreef Prospera het volgende:
Ik dacht dat de keuken appeltjesgroen was![]()
[afbeelding]
Now where talkingquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:22 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
Ook een ontwerpje van Jan..die kan mijn goedkeuring wel wegdragen...
![]()
Ja, dat klopt. Jouw cap is het kantoor, niet de keukenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:22 schreef Prospera het volgende:
Ik dacht dat de keuken appeltjesgroen was![]()
[afbeelding]
Tis een kroeg (herstel bordeel)quote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:24 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik zal vast de reisgidsen halen.....![]()
Stream 5quote:
uit welke betrouwbare bron komen die bedragen??quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:27 schreef noltje het volgende:
Talpa heeft voor een halve ton aan Natasia's huis verbouwd.
Wilgo krijgt maandelijks 5000 EU zolang Natasia Blank in het huis blijft.
En Amanda Balk is een hoer die het weer met Brian Kubatz gaat doen ook al doet hij zogenaamd dat hij dat niet wil, Hij luisterd toch naar zijn eigen lul.
Bij gebrek aan beter zal hij toch Amanda weer gaan palen, ondanks dat Amanda dom,ijdel,klein,neptieten met korte pootjes en een klotestem is het is altijd beter dan Natasia.
De aktueelquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:28 schreef cindy10 het volgende:
[..]
uit welke betrouwbare bron komen die bedragen??![]()
Welke ?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:30 schreef Tissik het volgende:
Oef wat lelijk zeg, die poster in het kantoor! Die had ik nog niet eerder in beeld gehad, maar wat een wanstaltig ding is dat!
Je zal er maar tegenaan moeten kijken...
Die halve ton vertelde Natas zelfquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:28 schreef cindy10 het volgende:
[..]
uit welke betrouwbare bron komen die bedragen??![]()
ah dus weer een alcoholverbodquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:29 schreef Prospera het volgende:
Ze mogen niet drinken en niet boven blijven en aan de lichtjes komen.
Ze moeten naar beneden.
Ton is de klusjesmanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |