Dit is het kantoor.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:22 schreef Prospera het volgende:
Ik dacht dat de keuken appeltjesgroen was![]()
[afbeelding]
Now where talkingquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:22 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
Ook een ontwerpje van Jan..die kan mijn goedkeuring wel wegdragen...
![]()
Ja, dat klopt. Jouw cap is het kantoor, niet de keukenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:22 schreef Prospera het volgende:
Ik dacht dat de keuken appeltjesgroen was![]()
[afbeelding]
Tis een kroeg (herstel bordeel)quote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:24 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik zal vast de reisgidsen halen.....![]()
Stream 5quote:
uit welke betrouwbare bron komen die bedragen??quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:27 schreef noltje het volgende:
Talpa heeft voor een halve ton aan Natasia's huis verbouwd.
Wilgo krijgt maandelijks 5000 EU zolang Natasia Blank in het huis blijft.
En Amanda Balk is een hoer die het weer met Brian Kubatz gaat doen ook al doet hij zogenaamd dat hij dat niet wil, Hij luisterd toch naar zijn eigen lul.
Bij gebrek aan beter zal hij toch Amanda weer gaan palen, ondanks dat Amanda dom,ijdel,klein,neptieten met korte pootjes en een klotestem is het is altijd beter dan Natasia.
De aktueelquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:28 schreef cindy10 het volgende:
[..]
uit welke betrouwbare bron komen die bedragen??![]()
Welke ?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:30 schreef Tissik het volgende:
Oef wat lelijk zeg, die poster in het kantoor! Die had ik nog niet eerder in beeld gehad, maar wat een wanstaltig ding is dat!
Je zal er maar tegenaan moeten kijken...
Die halve ton vertelde Natas zelfquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:28 schreef cindy10 het volgende:
[..]
uit welke betrouwbare bron komen die bedragen??![]()
ah dus weer een alcoholverbodquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:29 schreef Prospera het volgende:
Ze mogen niet drinken en niet boven blijven en aan de lichtjes komen.
Ze moeten naar beneden.
Ton is de klusjesmanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |