Volgens mij eerst thuis danquote:Op zondag 13 mei 2007 13:44 schreef denthemen het volgende:
Wanneer is trouwens de volgende pay off wedstrijd? En spelen we dan eerst uit?
Ik vond het ook heel aandoenlijk dat er werd gemeld dat er interesse was van Ajax, PSV en Middlesborough, en kort daarna dat 'ie dus naar "Of Ajax, of PSV, of Middlesborough" konquote:
Als hij voor een miljoen gehaald kan worden, ok. Maar waarom zou je in hemelsnaam meer betalen voor een subtopspits die volgens mij de 30 al is gepasseerd?quote:Op zondag 13 mei 2007 13:57 schreef Wooldoor het volgende:
Zou wel tijd worden dat N kufo gescout wordt. Kerel scoort al jaren voor twente tussen de 10-20 goals en dit seizoen dan een piek maar die man is echt doeltreffend en kan bij een topclub alleen nog maar beter worden.
de Mul speelde best aardig afgelopen wedstrijd. Haal Babel er dan uit, die speelt al weken waardeloos.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:56 schreef Riro het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom de Mul nog opgesteld wordt als ie zo graag weg wil. Laat Perez lekker spelen ofzo.
Als kiespijnquote:
Ze spelen allebei waardeloos, maar Babel blijft bij Ajax. Dus De Mul er dan uit. Babel mag er ook wel uit, maar Mitea vind ik nog waardelozer spelen.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:58 schreef toma het volgende:
de Mul speelde best aardig afgelopen wedstrijd. Haal Babel er dan uit, die speelt al weken waardeloos.
Speelt ook mee inderdaadquote:Op zondag 13 mei 2007 14:07 schreef StarGazer het volgende:
Met zo'n opstelling vraag je d'r om
ONBEGRIJPELIJK
quote:Op zondag 13 mei 2007 14:07 schreef StarGazer het volgende:
ONBEGRIJPELIJK
quote:Op zondag 13 mei 2007 14:07 schreef StarGazer het volgende:
ONBEGRIJPELIJK
Niks mis met Ogararuquote:Op zondag 13 mei 2007 14:10 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Prima opstelling. Behalve dat Ogararu speelt dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |