Zo jammer hè, zit ie z'n eigen status stukje bij beetje af te brekenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:54 schreef denthemen het volgende:
Hoorde jullie gister trouwens hoe Van Gaal op de supporters van Ajax zat te mopperen in het az journaal?
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:41 schreef denthemen het volgende:
Hij gaf een compliment aan de az supporters want ze hadden niks gesloopt en zo, zegt hij: En Ajax supporters, die hebben de treinen gesloopt etc.
WTF? BEN JIJ GEWEESTquote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:44 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Maar een Az supporter gaf ons wel een middelvinger![]()
Dat wou ik net zeggenquote:
Dat waren toch Feyenoorders, die de trein sloopten?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:41 schreef denthemen het volgende:
Hij gaf een compliment aan de az supporters want ze hadden niks gesloopt en zo, zegt hij: En Ajax supporters, die hebben de treinen gesloopt etc.
Wat ik je brom!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:08 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dat waren toch Feyenoorders, die de trein sloopten?
Heb je het tegen mij?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:11 schreef kevin6188 het volgende:
Doe je ook aan vertaling, of kost dat extra?![]()
Geen radio aanwezig?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:44 schreef devv05 het volgende:
Beste hopen van morgen dan maar. Ik kan het helaas niet zien maar hoor het achteraf wel.
Nope.. maar ik word vast wel via sms op de hoogte gehouden.quote:
Ja precies playoffs zijn kut maar we moeten wel winnen om geld in het laatje te brengenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:55 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nope.. maar ik word vast wel via sms op de hoogte gehouden.
Zo boeiend zijn de playoffs nu ook weer niet. Zou alleen balen als we geen CL hebben.
Ey, nog iemand met die gevoel, toch hoop ik dat we winnen maar het blijft een apart gevoelquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:00 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat de PO's me weinig meer boeien. Kan daar niets aan doen, dat gevoel. het is voor mij gewoon al over, het seizoen. Heb het ff gehad.
Uiteraard hoop ik altijd dat we winnen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:02 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ey, nog iemand met die gevoel, toch hoop ik dat we winnen maar het blijft een apart gevoel
Ja, eigenlijk heb ik dat gevoel al sinds rkc uit. Met 2 oplevingen vorige week en die week ervoor.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:00 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat de PO's me weinig meer boeien. Kan daar niets aan doen, dat gevoel. het is voor mij gewoon al over, het seizoen. Heb het ff gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |