Hmm waarom?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:59 schreef StarGazer het volgende:
En wederom geen Perez in de basis morgen. Zelfde opstelling als afgelopen woensdag. Dom, dom, dom....
Dit deden we vorig jaar ook en toen stonden we wel 5e.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:04 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
aardige actie, al had het natuurlijk een stuk toffer geweest als de nummer 5 van de competitie dat deed, zo lijkt dit een beetje scheef...,
Vind huntelaar dit seizoen gewoon heel matig ballen. Heel veel van z'n doelpunten zijn ook tegen teams die op dat moment gewoon heel kut spelen, toch al worden weggespeeld, al achterstaan etc. Ondertussen mist hij toch redelijk wat grote kansen.
Alves is gewoon zwaar overrated. 20mio+ voor al zo'n 'oude' speler die pas 1 seizoen echt presteert, is gewoon belachelijk veel.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:32 schreef BonJovi het volgende:
Ik heb liever Huntelaar dan Alves, niet omdat ik Alves niet goed vind want iedereen weet dat hij het heel goed heeft gedaan. Maar hij moet zich nog bewijzen en Huntelaar scoort elk jaar veel goals, dit jaar wel minder maar hij scoorden op belangrijke wedstrijden wel. En voor Jong - Oranje scoorden hij ook veel dus de cijfers van de afgelopen jarig schat ik Huntelaar hoger in. Alves moet dat nog maar eens zien te doen. Als Alves dat kan kan hij een hele grote worden en in de seleção spelen.
Tegen AZ, PSV, Twente, Feyenoordquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:58 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Alves is gewoon zwaar overrated. 20mio+ voor al zo'n 'oude' speler die pas 1 seizoen echt presteert, is gewoon belachelijk veel.
Maar huntelaar vind ik juist vrij veel loze goals scoren in tegenstelling tot wat jij zegt, het is absoluut niet meer zo dat je rustig naar een belangrijke wedstrijd tegen een topclub kan toeleven in de wetenschap dat je iemand hebt die er toch wel minstens eentje inprikt.
Dat is zo...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:35 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Dit deden we vorig jaar ook en toen stonden we wel 5e.
Feyenoord kan je zowieso al schrappen, daar kan de centrale verdediger van FC omniworld ook zonder moeite tegen scoren.quote:
Ja dat is dan wel waar, maar geen enkele spits presteerd altijd goed en scoort elke wedstrijd. Iedereen heeft zijn ups en downs maar gemiddeld gezien scoort huntelaar vaak wanneer het moet. Maar je moet niet alleen kijken naar de spitsen maar ook met de spelers waarmee je speelt. Wij hebben Wesley Sneijder die scoort ook redelijk veel voor een middenvelder, dus als je meerdere spelers hebt die dat kunnen maakt het wel makkelijker.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:58 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Alves is gewoon zwaar overrated. 20mio+ voor al zo'n 'oude' speler die pas 1 seizoen echt presteert, is gewoon belachelijk veel.
Maar huntelaar vind ik juist vrij veel loze goals scoren in tegenstelling tot wat jij zegt, het is absoluut niet meer zo dat je rustig naar een belangrijke wedstrijd tegen een topclub kan toeleven in de wetenschap dat je iemand hebt die er toch wel minstens eentje inprikt.
Hopeljik sluit hij zijn carriere af als Zidane met een rode kaart maar dan niet dat hij onze speler neerschopt maar dat hij hans maakt en dat wij een penalty scorenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:20 schreef denthemen het volgende:
Morgen gewoon winnen, 3-1, laatste wedstrijd van die vieze kamper Bosvelt, huilend het veld af, geweldig
Maar ik ben er niet, kut play offs![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:24 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Hopeljik sluit hij zijn carriere af als Zidane met een rode kaart maar dan niet dat hij onze speler neerschopt maar dat hij hans maakt en dat wij een penalty scoren![]()
ha jij ook terugquote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:24 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Hopeljik sluit hij zijn carriere af als Zidane met een rode kaart maar dan niet dat hij onze speler neerschopt maar dat hij hans maakt en dat wij een penalty scoren![]()
Zeker we gaan het klaren ik voel het, waar ga jij kijken?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
ha jij ook terughouden zo
morgen word het 4-1. alves zal weer niet scoren. een pauper is het [afbeelding]
Heerenveen gaat verdedigen en counteren. Net zoals eerder dit seizoen. Wonnen ook op die manier in de Arena. Wanneer je dan met middenveld gaat opereren waarbij je maar 1 creatieve speler neerzet ( Sneijder ) zal het lastig worden om gaten te vinden. En dat terwijl je MINIMAAL 1 keer moet scoren. Daarnaast zijn de vleugelspitsen niet in vorm, en zal dat de aanvoer richting Huntelaar nog meer beperken. Ik zou dus met een extra creatieve middenvelder spelen, om meer te kunnen forceren. Heitinga dus gewoon centraal achterin met Stam, en dan Perez als rechtsmidden.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:32 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Hmm waarom?
Ik denk dat het morgen wel beter zal staan vooral Sneijder zat er woensdag al aardig doorheen in het begin die had sowieso beter niet kunnen beginnen, maar ze hebben nu allemaal rust gehad en de druk is hoog dus Sneijder zal er staan
Maar beter zet ten Cate wel Mitea in plaats van Babel erin want de vleugens zijn de laatste wedstrijden echt drama.
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:54 schreef denthemen het volgende:
Hoorde jullie gister trouwens hoe Van Gaal op de supporters van Ajax zat te mopperen in het az journaal?
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:54 schreef denthemen het volgende:
Hoorde jullie gister trouwens hoe Van Gaal op de supporters van Ajax zat te mopperen in het az journaal?
Nee vertel?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:54 schreef denthemen het volgende:
v. Gaalquote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:54 schreef denthemen het volgende:
Linkje aubquote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:54 schreef denthemen het volgende:
Maar een Az supporter gaf ons wel een middelvingerquote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:41 schreef denthemen het volgende:
Hij gaf een compliment aan de az supporters want ze hadden niks gesloopt en zo, zegt hij: En Ajax supporters, die hebben de treinen gesloopt etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |